Burmistrz Blachowni powołała trzyosobową komisję do spraw weryfikacji wniosków składnych w celu uzyskania dofinansowania z budżetu Gminy Blachownia zadań z zakresu modernizacji systemów grzewczych oraz montażu kolektorów słonecznych w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Blachownia oraz usuwania wyrobów budowlanych zawierających azbest z indywidualnych budynków mieszkalnych i gospodarczych realizowanych przez osoby fizyczne.
W skład Komisji weszli:
1. Pan Wiesław Włodawiec – Przewodniczący Komisji.
2. Pani Anna Rempała – Członek Komisji.
3. Pani Marta Jędrzejewska – Sekretarz.
Zadaniem Komisji o której jest sprawdzenie wniosków oraz dokonanie wizji w budynku mieszkalnym, w celu:
• potwierdzenia dokonanej modernizacji systemu grzewczego lub montażu kolektora słonecznego,
• potwierdzenia wykonania zadań polegających na usuwaniu wyrobów budowlanych zawierających azbest z indywidualnych budynków mieszkalnych i gospodarczych realizowanych przez osoby fizyczne.
Zarządzenie Burmistrza w tej sprawie dostępne jest TUTAJ.
Dodaj komentarz