Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Sołectwa
  • Cisie
Burmistrz chce mnie odwołać z funkcji Sołtysa!
Dodane przez r - 6 września 2015 r.
Liczba komentarzy: 129 - dodaj komentarz »
Burmistrz chce mnie odwołać z funkcji Sołtysa!
źródło: BIP UM w Blachowni

Burmistrz Szymańska i jej świta, z radnym Pilarzem na czele szykują zamach na moje stanowisko. Pilarz chodził po wsi, zbierał podpisy w sprawie zorganizowania zebrania wiejskiego, nie informował ludzi o faktycznym celu, zebrał ok. 60 podpisów i nagle występuje w imieniu ludu do swojej ulubienicy z wnioskiem o odwołanie mnie z funkcji Sołtysa Sołectwa Cisia. Do tego, Marek Jerzy Brik Kułakowski na swoim słynnym blogu publikuje informacje, że ktoś zrywa plakaty informujące o zebraniu. Otóż drogi radny, dziś rano wróciłem do Cisia i o dziwo, wszystkie plakaty są.

Musicie mnie się bardzo bać, że chcecie mnie odwołać.

Radny Pilarz chodzi po wsi i opowiada wszystkim, że Prokuratura Rejonowa postawiła mi zarzuty zniesławienia Burmistrza. Co jest totalnym kłamstwem i bzdurą. Radny Kułakowski opowiada ludziom w Blachowni, że w związku z moim wyjazdem do Francji wraz z delegacją z Częstochowy, toczy się przeciwko mnie postępowanie prokuratorskie. Kolejna bzdura.

Czy wy aż tak mnie się boicie? Bójcie się ludzi, nie mnie. Ludzie was za chwilę odwołają.

Gorąca prośba do Czytelników. Jeżeli ktoś w ostatnich miesiącach korzystał z usług stolarza Andrzeja Pilarza, który nie ma zarejestrowanej działalności gospodarczej, który jest na rencie i bierze pieniądze z ZUS, i chciałby się podzielić taką informacją, to bardzo proszę o kontakt. Mój sąsiad praktycznie dzień w dzień ma czynny swój zakład. Kwestia czasu, jak zainteresuje się nim, podobnie jak Kułakowskim, Urząd Kontroli Skarbowej oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Chory a pracuje?

Zapraszam wszystkich na zebranie sołeckie, zapowiada się bardzo interesująca dyskusja.

PAWEŁ GĄSIORSKI



Kategorie:
Cisie
Sołectwa
Poprzedni artykuł Referendum w Blachowni? Referendum w Blachowni?
Następny artykuł Ktoś tu kłamie! Co dalej z Przedszkolem w Blachowni? Ktoś tu kłamie! Co dalej z Przedszkolem w Blachowni?

129 odpowiedzi na “Burmistrz chce mnie odwołać z funkcji Sołtysa!”

  1. Józef pisze:
    6 września 2015 o 10:52

    Panie sołtysie, est modus in rebus!

    Odpowiedz
    • r pisze:
      6 września 2015 o 11:35

      Panie Kułakowski, widzimy się na zebraniu wiejskim? Mam nadzieję, że tak, zadam Panu bardzo trudne pytania.

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  2. Pawel pisze:
    6 września 2015 o 11:16

    Do Józefa ręce mi opadają jak czytam twoje wpisy.Człowieku nie jesteśmy na wykładach z łaciny.Weź się ogarnij.

    Odpowiedz
  3. Cisianin pisze:
    6 września 2015 o 11:36

    No właśnie Józef pokaż swoją odwagę i przyjdź

    Odpowiedz
  4. Mieszkaniec pisze:
    6 września 2015 o 11:41

    Panie Kułakowski, piszę tu bo wiem, że pan tu jest, a na swoim blogu ma pan wyłączone komentarze. Jest pan obłudnym kłamcą, nikt na Cisiu nie zrywał plakatów wszystkie wasze plakaty wiszą od samego początku na sklepie również. Właśnie taką politykę uprawiacie, politykę kłamstwa i obłudy.

    Odpowiedz
  5. gość obsorwator pisze:
    6 września 2015 o 11:46

    A, co wy macie do Rady Sołeckiej? Bo rozumiem sołtys jest dla was niewygodny i sięgacie po wszelkie metody.

    Odpowiedz
  6. Patrycja pisze:
    6 września 2015 o 12:36

    odwolac to trzeba obenca pania Burmistrz a nie sołtysa , to jasne ze ona sie boi , boi sie prawdy , napewno na to stanowisko wstawila by kogos od siebie zeby miala lepiej.

    Odpowiedz
  7. gość obsorwator pisze:
    6 września 2015 o 12:44

    Wieść gminna niesie, że kandydatem jest osoba z tzw. betonu cisiańskiego.
    Oj będzie się działo……

    Odpowiedz
  8. Marta pisze:
    6 września 2015 o 13:01

    Żal mi was ludzie WIDAĆ że w życiu was jeszcze nie spotkało nic złego , nie macie własnego życia tylko tak jak pan Sołtys zajmujecie się bzdurami, co to kogo Obchodzi że bierze kasę z Zusu a na lewo pracuje? Każdy sobie radzi jak może to tylko Polska dla mnie jesteście wszyscy żałośni a Pan sołtys widać że naprawdę nie ma swojego życia rodzinnego tylko cały czas zajmuje się czyimś ŻENADA

    Odpowiedz
  9. Gandzia pisze:
    6 września 2015 o 13:22

    czy jest może ktoś zorientowany co złego zrobił sołtys dla swojej wsi?

    Odpowiedz
  10. Cisianka pisze:
    6 września 2015 o 13:23

    Obchodzi marta obchodzi. I tobie nic do tego. Panie Pawle żadnej zmiany sołtysa nie będzie, co najwyżej burmistrza

    Odpowiedz
  11. Cisianka pisze:
    6 września 2015 o 13:26

    A nic nie zrobił. Prowadzi swój biznes, płaci podatki jak przystało iiiii……… PATRZY NA RĘCE RZĄDZĄCYM CO CORAZ BARDZIEJ ICH PRZERAŻA I STRESUJE!!!

    NIE!!! DLA ODWOŁANIA SOŁTYSA – TO BĘDZIE PORAŻKA WŁADZ, NIE ZMIENIMY SOŁTYSA!!!

    Odpowiedz
  12. Pan Wu pisze:
    6 września 2015 o 13:27

    Oczywiście nie ma żadnych merytorycznych podstaw usunięcia Pana Sołtysa.
    Wreszcie w sołectwie zaczęło coś się dziać, właściwy człowiek na właściwym miejscu, zabiegający o mieszkańców swojego sołectwa.
    Ale to dla KWW żaden argument, uważają że gmina to ich prywatny folwark i mogą robić co chcą.
    Zastraszanie ludzi i podstępne działanie to ich metody. W Cisiu nie wyszedł numer z wyborami sołtysa w domu namaszczonych kandydatów, to trzeba odwołać …
    A przy tym podejrzenia popełnienia przestępstw, nicnierobienie, zrzucanie kolejnych ulic z realizacji, zamykanie przedszkola, rozdawnictwo majątku gminnego zaprzyjażnionym za grosze, kłamstwa …
    Terror i zastraszanie w urzędzie, terror i zastraszanie w gminie.
    Ludzie już mają tego dość – referendum

    Odpowiedz
  13. Pawel pisze:
    6 września 2015 o 13:30

    Żal mi ciebie Marta jeśli tobie jest obojętne co sie dzieje w naszym mieście.

    Odpowiedz
  14. wip vip pisze:
    6 września 2015 o 13:32

    Ha ha ha czy oni są poważni? Szans żadnych na odwołanie Sołtysa nie macie

    Odpowiedz
  15. rrrrrrrr pisze:
    6 września 2015 o 13:33

    Czy odwołają Sołtysa czy nie, referendum i tak się odbędzie!

    Odpowiedz
  16. Józef pisze:
    6 września 2015 o 13:36

    Chcę przypomnieć sołtysowi, ze zebranie będzie w jego sprawie a nie radnego Kułakowskiego. Ja na tym zebraniu oczywiście będę ale nie wiem, czy będzie radny Kułakowski. Czyżby chciał pan być “podziwiany” również przez radnego Kułakowskiego? Doskonale rozumiem zdenerwowanie p. Marty, ale cóż można poradzić Szanowna Pani Marto jak sołtys – wydawca za każdym razem inicjuje tematy, które mają obciążać p. Burmistrz? To taki lokalny powiedziałbym “agresorek o wielu twarzach”, nawet nie agresor. A panią Martę przepraszam za ten wątek.

    Odpowiedz
    • r pisze:
      6 września 2015 o 13:42

      Panie Kułakowski, ale czy tym razem przygotuje się Pan merytorycznie?

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  17. Mieszkaniec pisze:
    6 września 2015 o 14:04

    Widzisz Andrzej doigrałeś się, a tak robiłbyś nadal sobie spokojnie i dalej Państwo płaciło by ci rentę. Myślałeś, że ręka sprawiedliwości cię nie dosięgnie?
    Już dawno powinna to zrobić inna osoba, ale jak wszyscy wiedzą znosił twoje postępowanie z honorem.

    Odpowiedz
  18. gość obsorwator pisze:
    6 września 2015 o 14:18

    Marta pisze:
    “Każdy sobie radzi jak może to tylko Polska”
    Marta to POLSKA jak widać dla ciebie tylko Polska czyli, co? Mam rozumieć, że można oszukiwać i okradać tak naprawdę Państwo czyli innych obywateli?
    Dziewczyno, co ty w ogóle piszesz?
    On wymaga od innych uczciwości, a sam tego nie robi bo jest tylko w Polsce?
    Ja płacę uczciwie podatki, płacę ZUS i wymagam też tego od innych.
    Nie ma problemu niech robi sobie na czarno, biało czy niebiesko, ale niech nie udaje chorego pobierając rentę, a tak naprawdę prowadzi warsztat.

    Odpowiedz
    • Robert pisze:
      6 września 2015 o 14:36

      Proponuje by burmistrz wydzierżawiła mu po zaniżonej cenie warsztat z ogrzewaniem ( tak jak chce to zrobić na Łojkach ). Wtedy oficjalnie będzie się bogacił i oszukiwał nie tylko państwo ( dzieci w przedszkolach i szkołach), zus ( emerytów ) ale i wszystkich mieszkańców.

      Odpowiedz
    • niemiec pisze:
      7 września 2015 o 16:12

      W Polsce wszyscy kradną, a jak mówi pewien kawał:
      W piekle jest jeden kocioł z polaczkami i drugi z ludźmi innych narodowości. Jeden z nich (z tego drugiego kotła) pyta się diabła: “dlaczego nikt nie pilnuje kotła z polaczkami”, w odpowiedzi diabeł mówi: “bo polacy sami siebie będą pilnować, tam nikt nie pozwoli, aby drugi miał lepiej”. Ciekawe ile osób z was płaci abonament radiowo-telewizyjny…

      Odpowiedz
  19. E pisze:
    6 września 2015 o 14:59

    Sołtysie, życzę, aby i Pańska rodzina w przyszłości PRÓBOWAŁA dostać jakąkolwiek pomoc od Państwa. Zachowujesz się człowieku jak DZIECIAK. Facet dostaje grosze, chce (tak jak każdy) radzić sobie na własną rękę, a Ty mu nogę podkładasz? Dobrze wiecie ludzie, jakie są realia jeśli chodzi o ZUS.

    Odpowiedz
  20. Endriu pisze:
    6 września 2015 o 15:01

    Żenada !!!!!!!!!!!!!
    Kułakowski i pani burmistrz działają jak za komuny , jeżeli ktoś im nie pasuje to trzeba go usunąć.
    Brawo panie Pawle , tak trzymać

    Odpowiedz
  21. aaa pisze:
    6 września 2015 o 15:03

    Do E: co Ty za brednie piszesz, nie ma odstępstw każdy ma płacić ZUSY krusy podatki, nie ma odstępstw. Jak komuś jest ciężko to są odpowiednie instytucje od tego np. mops lub organizacje np. caritas. Tyle w temacie

    Odpowiedz
    • Zenek pisze:
      6 września 2015 o 15:15

      To przecież pani burmistrz powinna mu podpowiedzieć urząd pracy albo mops tam się dostaje kasę jeżeli ktoś nie radzi sobie życiowo.
      Czasy oszukiwania państwa czyli nas wszystkich już się skończyły.
      Dlaczego ja muszę uczciwie płacić podatki a kombinatorzy żerują na uczciwych odbierając pieniądze naprawdę potrzebującym.

      Odpowiedz
    • Greg Zorba pisze:
      6 września 2015 o 15:51

      Jest jeszcze co najmniej jeden lub dwóch radnych którzy powinni dołączyć do grona podejrzanych – czarnych charakterów

      Odpowiedz
  22. Agnieszka pisze:
    6 września 2015 o 15:22

    To już będzie następny radny podejrzany o popełnienie przestępstwa.
    Ale towarzystwo nami rządzi, jak oni się tak dobrali ?

    Odpowiedz
  23. Jay Jay pisze:
    6 września 2015 o 15:24

    A jak on podstawia noge innym to jest dobrze? Przyszła kryska na Matyska. Ręka sprawiedliwości powinna dotknąć każdego . Powodzenia Panie BezRadny ;)

    Odpowiedz
  24. @rtur pisze:
    6 września 2015 o 15:53

    Józef będziesz na spotkaniu wiejskim? Chciałbym na żywo poznać “Gminnego Wieszcza” :)

    Odpowiedz
  25. Anna pisze:
    6 września 2015 o 16:21

    kiedy, gdzie i o której jest zebranie sołeckie?

    Odpowiedz
    • gość obsorwator pisze:
      6 września 2015 o 18:12

      Zebranie jest 11 września o 17.00 w szkole podstawowej.

      Odpowiedz
  26. mw pisze:
    6 września 2015 o 16:54

    Żenada i jeszcze raz żenada.Sylwia jak sama niepotrafi sie ogarnać to powinna zatrudnić kogoś kto jej w tym pomoże.Mam na myśli chociaż jej ubiór wypowiedzi i posuniecia.Kobieta sama sobie szkodzi-niemogła się dogadać z sołtysem to trzeba usunąć.Blachownia nie jest duża,wszyscy wszystko wiedzą,wszyscy się znają-mają dość kułakowskich,dość szymańskich.

    Odpowiedz
  27. Akwarysta pisze:
    6 września 2015 o 17:17

    Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie
    Memento mori hominis

    Odpowiedz
  28. sss pisze:
    6 września 2015 o 17:47

    Teee akwarysta pogrzeb lepiej w akwarium zamiast głupoty pisać.
    Nikt nam Sołtysa nie zmieni!!!

    Odpowiedz
  29. Jestem stąd pisze:
    6 września 2015 o 18:39

    “Radny Pilarz chodzi po wsi i opowiada wszystkim, że Prokuratura Rejonowa postawiła mi zarzuty zniesławienia Burmistrza.”
    Proszę zebrać oświadczenia świadków i zgłosić to odpowiednim władzom.
    Sołtysowi przysługuje ochrona taka, jak urzędnikowi państwowemu.
    “Radny Kułakowski opowiada ludziom w Blachowni, że w związku z moim wyjazdem do Francji wraz z delegacją z Częstochowy, toczy się przeciwko mnie postępowanie prokuratorskie.”
    Jak wyżej.

    Proszę znaleźć świadków, że pan Pilarz zarówno ustnie, jak i odpowiednim nagłówkiem na liście odpisów w chwili przedstawiania listy, prawomocnie powiadomił mieszkańców Cisia o celu zbierania podpisów.
    Jeśli tego nie zrobił, to podpisy zostały bezprawnie wyłudzone, a pani Burmistrz została oszukana przez Pilarza. No chyba, że działali wspólnie i w zmowie.
    A tylko faktyczny wniosek mieszkańców, z jasno określonym celem, uprawniał panią Burmistrz, zgodnie ze statutem, do zorganizowania zebrania w celu odwołania Sołtysa.
    Nawet gdyby jakiekolwiek postępowanie przez Prokuraturę było prowadzone, to nie jest żadna przesłanka, do ogłoszenia takiego zebrania. Dokąd nie ma wyroku, pan Sołtys jest niewinny jak aniołek.
    Tak samo jak pani Burmistrz. Jeśli ma inne zdanie na ten temat, czy też je “prawnicy”, to niech czym prędzej złoży mandat burmistrza i nie ośmiesza się dalej. Bo wobec niej akurat postępowania prokuratorskie SĄ PROWADZONE. Już sam nie wiem czy jedno, czy dwa.

    Odpowiedz
  30. Jestem stąd pisze:
    6 września 2015 o 18:47

    I choć pan Gąsiorski nie jest moim idolem, to żałuję, że na zebraniu być nie mogę, a co za tym idzie zagłosować odpowiednio.

    Kwestię oszukiwania Państwa przez Andrzeja Pilarza, o ile faktycznie prawdą jest prowadzenie usług bez zarejestrowanej działalności gospodarczej, pominę obecnie zrozumiałym milczeniem.
    Bo sam fakt, że pilarz ma rentę mnie nie obchodzi w zasadzie. Jak mu się należy, to niech ma. Mając rentę można zgodnie z prawem pracować. ;)

    Odpowiedz
  31. Mieszkaniec pisze:
    6 września 2015 o 18:59

    Owszem może pracować, ale należy mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą i ponosić koszty jak wszyscy. A czy ma czy nie,można sprawdzić na stronie: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx

    Odpowiedz
  32. biedronka pisze:
    6 września 2015 o 19:07

    A czemu Pan Radny jak zbierał podpisy nie był we wszytskich domach lecz tylko w wybranych. Zapewne są to podpisy osób z jego otoczenia. hahah
    Teraz im się nie podoba Sołtys, a gdzie były te osoby jak były wybory na Sołtysa???
    A co ma do szukania Pan Kułakowski na zebraniu sołeckim w Cisiu. Nie ma swoich spraw na terenie swojego okręgu???

    Odpowiedz
  33. sss pisze:
    6 września 2015 o 19:30

    Józef będziesz? :)

    Odpowiedz
  34. gość obsorwator pisze:
    6 września 2015 o 19:34

    Pan Kułakowski na pewno będzie, świta ostatnio jeździ razem. Będzie robił notatki i zdjęcia, a potem napisze na swoim blogu kolejne brednie. Jak te o zrywaniu ich ogłoszeń. Rzetelność ponad wszystko.

    Odpowiedz
  35. Marta pisze:
    6 września 2015 o 20:00

    Bóg jest sprawiedliwy i Pan Sołtys będzie kiedyś pokarany za to co wyprawia, i że niszczy ludziom życie.. niech się zajmie sobą i żona a nie kimś..

    Odpowiedz
    • gość obsorwator pisze:
      6 września 2015 o 20:22

      No właśnie Marta Bóg jest sprawiedliwy i ta sprawiedliwość nieuchronnie nadchodzi.

      Odpowiedz
    • ffff pisze:
      6 września 2015 o 20:24

      Marta weź się wyluzuj, i nie mieszaj Boga…

      Odpowiedz
    • gość pisze:
      6 września 2015 o 20:49

      Skądś znam ten ton i formę pisania.

      Odpowiedz
  36. Marta pisze:
    6 września 2015 o 20:12

    A jak jest taki idealny i na wszystkim się rozumie, to niech sam wystartuje na burmistrza Blachowni zobaczymy chętnie na niego zagłosuje po czym założę stronę internetową i zacznę komentować każde jego działanie na rzecz Blachowni, bo komentować i nogi podkladac to każdy potrafi

    Odpowiedz
  37. femme pisze:
    6 września 2015 o 20:15

    No własnie jakie są zarzuty? Bo to, że Paweł Gąsiorski pisze posty nie jest chyba przestępstwem. I jeszcze cała rada leci też za to?! To jeśli sołtys się zmieni, w co wątpię, a pan Paweł nadal będzie pisał, to nowa rada też leci z “nowym ” sołtysem, bo to w jego sołectwie się “źle” dzieje. A może tak wprowadzić godzinę policyjną i będzie jak za dawnych lat, gdzie można było zastraszać ludność na całej linii.

    Odpowiedz
  38. rtg pisze:
    6 września 2015 o 20:26

    No ale kogo Wy się boicie? Boją to się co niektórzy Referendum :)

    Odpowiedz
  39. femme pisze:
    6 września 2015 o 20:31

    Marta – proponuję Boga w to nie mieszać, bo jak już tu Józef napisał “est modus in rebus!”, to ta granica już dawno została przekroczona, ale nie przez sołtysa Cisia oraz “Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie” i teraz wszyscy dostaną rykoszetem.

    Odpowiedz
  40. gość obsorwator pisze:
    6 września 2015 o 20:32

    Oni się po prostu już pogubili przez co popełniają liczne błędy.
    A ostatni z odwołaniem sołtysa i rady sołeckiej to już mega błąd.

    Odpowiedz
    • femme pisze:
      6 września 2015 o 20:37

      Zapewne mają “mega” argumenty ;)

      Odpowiedz
  41. femme pisze:
    6 września 2015 o 20:40

    A jak ja tu piszę to też mnie mogą Ci Włatcy Muh do więźnia zamknąć :D

    Odpowiedz
  42. Rufio pisze:
    6 września 2015 o 20:51

    Z tego co wiem to sołtysa mogą odwołać sami mieszkańcy Cisia. Dlatego Pan sołtys nie ma sie czego obawiać bo z tego co słyszę i czytam poparcie dla jego osoby a w szczególności dla jego działań dla mieszkańców Cisia jest przeogromne. Zatem zebranie będzie raczej manifestacja poparcia dla Pana sołtysa.

    Odpowiedz
  43. Mieszkaniec pisze:
    6 września 2015 o 21:09

    Ale jakie można mieć zarzuty do sołtysa czy rady kwalifikujące do odwołania? Niegospodarność, zaniedbania, brak kontaktu z mieszkańcami nie wsłuchiwanie się w ich prośby? Przecież o wszystko o co go prosili poszczególni mieszkańcy robił, mamy nowe tablice informacyjne o wszystkim można przeczytać na stronie sołectwa. Rada sołecka razem ze sołtysem który przeznaczył wszystkie swoje profity zorganizowała nam super wycieczkę rowerową z piknikiem, 2x nordic walking, grill, zorganizowali z Kołem Gospodyń Wiejskich stoisko reprezentujące nasze sołectwo na dniach Blachowni. Zrobili więcej prze 7 miesięcy aniżeli Pilarz przez 12 lat bycia sołtysem i radnym. A od samego początku mieli problemy, bo ktoś nie mógł pogodzić się z porażką.

    Odpowiedz
    • Prawdziwy Juzew pisze:
      6 września 2015 o 21:13

      Zbierzmy się na zebraniu wiejskim w obronie sołtysa!!!!!!!!!

      Odpowiedz
    • też mieszkaniec pisze:
      6 września 2015 o 21:34

      Nie pozwólmy aby Cisiem rządził układ wzajemnej adoracji.
      Ludzie zbierzmy sie solidarnie 11 września o 17.00 w szkole na zebraniu i pokarzmy im gdzie ich miejsce.

      Odpowiedz
  44. Rufio pisze:
    6 września 2015 o 21:35

    Zbierzmy sie!!!!! Brońmy sołtysa!!!!

    Odpowiedz
  45. wera pisze:
    6 września 2015 o 21:54

    To będzie porażka pana pilarza i innych chętnych do odwołania sołtysa. Nie ma takiej opcji!!!…

    Odpowiedz
  46. :) pisze:
    6 września 2015 o 21:55

    jak ja się cieszę ,że na Cisiu nie mieszkam :P bo za żadne skarby bym takiego hipokryta jak sołtys nie zniosła :) eh sołtysie widzę ,że ci ten fotel coraz bardziej pachnie ;) a może by tak dzieci byś sobie zrobił to byś MIAŁ ZAJĘCIE :)

    Odpowiedz
    • Mariola pisze:
      7 września 2015 o 09:15

      Popieram wypowiedzi! Bo widocznie pan sołtys ma za mało obowiązków i czas na uprzykszanie innym życia

      Odpowiedz
  47. Mieszkaniec pisze:
    6 września 2015 o 22:42

    I bardzo dobrze, ze tu nie mieszkasz. Takich jak ty już tu mamy, ale 11-go pokażemy im gdzie są drzwi.

    Odpowiedz
  48. x pisze:
    6 września 2015 o 23:03

    Po co się spierać, czy zostanie odwołany, czy nie – wszystko okaże się na zebraniu. Moim zdaniem więcej głosów będzie za, aniżeli przeciw odwołaniu. Słyszałam już nie raz od wielu osób, że chcą go odwołać. Ludzie mają już dość tej wichrzycielskiej polityki, jaką prowadzi pan sołtys.

    Odpowiedz
  49. Jestem stąd pisze:
    6 września 2015 o 23:04

    I dobrze, że wiecie gdzie są drzwi, To jeszcze sprawdźcie, kto te drzwi może przekroczyć i wziąć udział w zebraniu.
    A tak przy okazji, to najwyższa pora, aby statut Sołectwa był prawdziwym statutem, a nie jego namiastką. Wzorów sporo obecnie.

    Odpowiedz
  50. Jestem stąd pisze:
    6 września 2015 o 23:08

    Oczywiście. Pilarz był lepszy, 4 zebrania na osiem lat, a w sprawozdaniu z osiągnięć wpisany jeden złapany samopański pies i oddany do schroniska.
    Ale był święty spokój. To taki jak pan Pilarz będzie najlepszy. :)

    Odpowiedz
  51. adam 44 pisze:
    6 września 2015 o 23:49

    Mieszkancy Cisia prosze Was nie dajcie odwołac sołtysa,kto Was tak pieknie poprowadzi do walki z Burmistrzem Blachowni,kto tak jak pan Gąsiorki przeswietli Waszego sąsiada od dnia urodzin tz.jakie mial nazwisko a jakie ma teraz,kto jakie miał dochody a jakie ma teraz,kto wylewa szambo za plot a kto do Stradomki,pan Gąsiorki jedyny sprawiedliwy zawsze dojdzie prawdy….nie dajcie odwołac sołtysa.

    Odpowiedz
  52. Myszka Miki pisze:
    7 września 2015 o 00:01

    A ja się pytam :
    dlaczego burmistrz Szymańska nie dąży do odwołania sołtysów wybranych w ich domach ( duże wątpliwości o łamanie demokracji) ?
    dlaczego burmistrz Szymańska nie chce odwołać sołtyski, która według prawa nie powinna w ogóle nią zostać ( mieszka poza granicami sołectwa i gminy ) ?
    Czyżby dla burmistrz Szymańskiej nie liczyło prawo i samorządność a jedynie swoje widzi-mi-się ?
    Osoba dla której nie liczą się kompetencje i dobra praca na rzecz lokalnej społeczności ( jak w przypadku Sołtysa Cisia) a jedynie subiektywne odczucia nie powinna piastować funkcji burmistrza gminy.
    Jeszcze w Blachowni nie było takiego skłócenia środowisk, niekompetencji i zastraszana jak za obecnych władz ( a rządzą tylko 10 miesięcy).
    Jestem za referendum

    Odpowiedz
  53. Siwy włos pisze:
    7 września 2015 o 00:34

    Takiej nieudolnej i niekompetentnej a przy tym tak bardzo egoistycznej i aroganckiej władzy gminnej Blachownia jeszcze nie widziała.

    Odpowiedz
  54. XYZ pisze:
    7 września 2015 o 04:30

    Taką władze Siwy włosie o której piszesz, mieliśmy przez ostatnie lata, a może jeszcze dłużej! Jesteś siwy ,- ale czy ślepy też ?! Mamy wreszcie mądrą i rozważną osobę ze szczerymi i dobrymi intencjami na stanowisku Burmistrza, która chce należycie prowadzić politykę rozwoju gminy:- począwszy od konsultacji społecznych, poprzez plan zagospodarowania, POZYSKANIE W MIARĘ MOŻLIWOŚCI ŚRODKÓW FINANSOWYCH— aż do realizacji ! Pani Szymańska na szczęście nie jest osobą krótkowzroczną, tak jak Twoja Siwy WŁOSIE ulubiona Anetta!!!!!!!! Widzi więcej, duuuuuużżżo dalej…… i najważniejsze, że oczami mieszkańców a nie własnego”widzimi sie”!!!!!!!!!!!!!!!! Te wszystkie przymioty , które wyżej wymieniłes bardzo utożsamiają sie z osobowościa poprzedniczki.Jednak nleżało by jeszcze kilka dodać! – ponieważ sa niezbyt pochlebne, nie będe tego czynić. Mogłoby to JEJ zaszkodzić w poselskich aspiracjach!!!!!…a przyznam, że bardzo mi zależy (choć to nierealne), aby została posłem, bo to jedyny sposób aby wreszcie odczepiła się od naszej BLACHOWNI!!! Mamy niestety jeszcze jednego” ANANASA “, BARDZO CHĘTNEGO NA BURMISTRZA BLACHOWNI!!! Jest nim były URZĘDNIK UMiG Blachownia, piastujący przez ostatnie kilka lat stanowisko inspektora nadzoru. To podobno właśnie ON DZIĘKI RZETELNIE WYKONYWANEJ PRZEZ TE LATA PRACY, ZA PRZYZWOLENIEM SWOJEJ SZEFOWEJ UJMY, WYHODOWAŁ W PRZEDSZKOLU NA UL. ŻEROMSKIEGO TAK PIĘKNEGO I OKAZAŁEGO GRZYBA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z nieoficjalnych zródeł donoszą, że to ON najbardziej namawia i pospiesza do referendum , wykorzystując chwlową nieobecność na naszym terenie kontrkandydatki, która w tej chwili zajmuje się kampanią parlamentrną. Myślę, że sprawa przedszkola jest już w prokuraturze i wkrótce winni zostaną ukarani! NIE MOŻE PROSZĘ PAŃSTWA BYĆ INACZEJ!!! Pozdrawiam CIĘ SIWY WŁOSIE i proponuję otworzyć szeroko oczy,bo ślepy wiem że nie jesteś!

    Odpowiedz
    • Zenek pisze:
      7 września 2015 o 10:24

      Dobrze byłoby gdyby sprawa przedszkola była już w prokuraturze, choć wątpię bardzo że pani burmistrz złoży na siebie wniosek o dziesięciomiesięczne zaniedbania.

      Odpowiedz
  55. Dorota pisze:
    7 września 2015 o 06:50

    Piszesz bzdury, Szymańska przez rok nic z tym nie zrobiła, czemu ?
    A teraz cierpią dzieci
    Mam nadzieję że przyjdzie pani burmistrz i pan radny.
    Mamy sporo pytań

    Odpowiedz
  56. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 08:47

    XYZ pisze:
    “Widzi więcej, duuuuuużżżo dalej…… i najważniejsze, że oczami mieszkańców a nie własnego”widzimi sie”!!!!!!!!!!!!!!!!”

    Ci co wyłącznie daaaallleeekoooooo patrzyli, na ogół kiepsko skończyli.
    Może jednak spojrzy bliżej. Na początek, dla przykładu, na swoje kiecki.
    Burmistrzem ostatecznie jest, a nie podfruwajką z gimnazjum.

    Przypuszczam, że wśród mieszkańców Blachowni jest klarowna opinia – żaden urzędnik z Urzędu Miasta nie ma najmniejszych szans na dobry wynik w przedterminowych wyborach.
    Gdyby do takich doszło. A wszystko wskazuje na to, że dojdzie i to nie na skutek referendum!

    Odpowiedz
  57. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 08:53

    Dorota pisze:
    “Mam nadzieję że przyjdzie pani burmistrz i pan radny.
    Mamy sporo pytań”

    Gdzie? Na zebranie wiejskie w sprawie odwołania sołtysa??
    Co najwyżej jako gość pani burmistrz może przybyć. Bez prawa do zabierania głosu.

    Odpowiedz
  58. Edek pisze:
    7 września 2015 o 10:05

    Ludzie zróbcie coś w końcu dla siebie, przejrzyjcie na ślepia, pogońcie tego Pilarza i całą tą bandę. Jakie odwołanie sołtysa? nie wkomponował się w wiejskie układy ? Panie sołtys naprawdę muszą się Pana bać !!! i dobrze
    JÓZEK NIE ODWOŁAMY SOŁTYSA !!!!!! to Ty powinieneś odejść jeśli coś.

    Odpowiedz
    • józef pisze:
      7 września 2015 o 10:22

      NIE ODWOŁAMY!!!

      Odpowiedz
  59. Mieszkaniec pisze:
    7 września 2015 o 10:14

    Ale jeśli mieszkańcy będą chcieli zadac pani burmistrz pytania ewentualnie radnemu i usłyszec odpowiedz to znaczy, ze swoim zwyczajem nie bedą odpowiadali?
    Czyli z góry załozone, że głosujemy odwołujemy i nie możemy dopuscic nikogo do glosu.
    Ja nie zamierzam milczec na tym zebraniu i chyba inni również.

    Odpowiedz
  60. Józef pisze:
    7 września 2015 o 10:23

    Język Twój Edek jest prostacki gdy używasz takich słów jak “banda”, “ślepia”. A ty do jakiej grupy należysz? Napisz coś więcej o sobie!

    Odpowiedz
  61. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 10:31

    To nie jest zebranie o pierdołach, w tym działalności radnych i burmistrza.
    To jest zebranie w konkretnym celu! Tym i tylko tym! I tylko konkretne osoby mogą wziąć udział w tym zebraniu!

    Tak, moim zdaniem tak to powinno się odbyć (w skrócie):
    – powitanie
    – wybór komisji
    – sprawdzenie, czy na sali przebywają wyłącznie mieszkańcy sołectwa i zaproszeni goście.
    Zgadnijcie jeszcze, kto jest gospodarzem tego zebrania. ;) Reszta ludzi, zgodnie ze statutem, “do widzenia”. W ogóle przeczytajcie ten marny statut.
    – rozdanie kart do głosowania
    – głosowanie
    – podliczenie głosów
    – podanie wyników
    – pożegnanie z opcją natychmiastowego zebrania ogólnodostępnego, w celu wykorzystania ewentualnej obecności pani burmistrz do zadania jej pytań.

    Odpowiedz
    • józef pisze:
      7 września 2015 o 10:44

      Czyli ja nie mogę przyjść bo nie mieszkam w Cisiu. Niesamowite. Zebranie sołeckie a mogą przyjść tylko mieszkańcy Cisia. A czy radni mogą przyjść? Czy przewodnicząca i jej zastępcy także mogą przyjść? A może burmistrza też wyprosicie? jakiś cyrk.

      Odpowiedz
  62. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 10:40

    To, co zrobił pan Pilarz (a jak widać, słychać i czuć – nie sam to wymyślił), to jest “kosmos” dziecinady i niekompetencji!
    I nie jesteście w żaden sposób nikogo przekonać, że to był pomysł wyłącznie pana Radnego.
    Zbieżność z czasem nieobecności Sołtysa w kraju też oczywiście przypadkowa. ;)
    Mógł sobie choć jakiegoś “Antka” do zbierania podpisów znaleźć! ;)

    Czy do was, Józek i “reszta towarzystwa”, nie dociera, że pan Gąsiorski, jako osoba pozbawiona “fuchy” i całkowicie niezależna od niczego, byłby jeszcze groźniejszym przeciwnikiem?? :)
    No naprawdę szczyt bezmyślności! Albo głupoty. Niestety.

    Odpowiedz
  63. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 10:51

    Dokładnie – amatorszczyzna. Zapewne Pan Gąsiorski może być Sołtysem, ale także wielka krzywdy dla niego nie będzie jak przestanie nim być. Ma swój biznes, nie jest od kogokolwiek zależny. Mam nadzieję że ludzie po woli rozumieją że lepiej działać z osobą niezależną…

    Odpowiedz
  64. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 10:52

    … wielkiej krzywdy .. – przepraszam bo zaraz Trybun Gminny Józef mi zcznie wytykać błedy :)

    Odpowiedz
    • Józef pisze:
      7 września 2015 o 11:04

      Masz rację @rturze. Zatem pytam, czy chodzi ci o to, że ludzie rozumieją “po woli” czy też “przed wolą”? Wyjaśnij proszę.

      Odpowiedz
    • @rtur pisze:
      7 września 2015 o 11:20

      Józef nie baw się w aptekarza językowego tylko mi powiedz czy będziesz na zebraniu? Chciałbym Cie poznać :)

      Odpowiedz
  65. Mieszkaniec pisze:
    7 września 2015 o 10:52

    Myślę, że to zebranie nie będzie miało takiego przebiegu.
    Zresztą zainteresowani muszą usłyszeć zarzuty bo to podstawa, sołtys ma prawo przedstawić co do tej pory zrobił tak samo rada.
    Owszem statut jest beznadziejny, ale wygodny. O odwołaniu jest zaledwie jeden punkt z którego nie wynika, że nie można zabierać głosu? To samo dotyczy wyboru nie ma tam słowa, że nie można zabierać głosu.
    Według Ciebie wygląda to tak: wchodzimy, siadamy, wybieramy komisje, dostajemy karteczki, glosujemy, czekamy na wynik, wynik zostaje odczytany i grzecznie wychodzimy i cały czas gęba na kłódkę.

    Odpowiedz
  66. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 10:53

    … zacznie … :)

    Odpowiedz
    • gość obsorwator pisze:
      7 września 2015 o 11:07

      :) :) :)

      Odpowiedz
  67. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 11:04

    Mieszkańcu nie ma takiej opcji żebyśmy nie mogli zabrać głosu, a p. burmistrz na pytania powinna nam odpowiedzieć co i dlaczego?
    Jak tu żyje tyle lat to jeszcze burmistrz z taką świtą nie przyjeżdżał/a.

    Odpowiedz
    • Pan Wu pisze:
      7 września 2015 o 12:06

      To znaczy że już sama boi się chodzić po gminie ?
      Nie dziwie się po tylu niezrealizowanych obietnicach danych mieszkańcom ….
      A może jakby zapomniała kartki lubi mieć podpowiadaczy- jokerów ?

      Odpowiedz
  68. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 12:23

    Andrzeju zostałeś radnym trzeba było sobie nim być spokojnie dotrwać do końca nie musiałeś układać się ze sołtysem trzeba było po prostu być. Ale ty dałeś się podpuścić bo zawsze ktoś tobą steruje, a że lubisz jątrzyć to dałeś się w to wszystko wciągnąć.
    Przeliczyłeś się trafiła w końcu kosa na kamień.

    Odpowiedz
  69. doświdczony pisze:
    7 września 2015 o 12:55

    Do mw , Jestem stąd i innych naiwniaków!!! “NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA” Nie zdążyliście się jeszcze o tym przekonać? -to odwróćcie się do tyłu! Długo z tych”piękności” Blachownia nie będzie w stanie się wypłacić!!!

    Odpowiedz
  70. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 13:01

    Mieszkaniec, uważam, że to by miało sens, co napisałem.
    Bo każda dyskusja jest w zasadzie bezsensowna. Czyli co? Publicznie zapytasz tych, którzy listę o odwołanie sołtysa podpisali, czy ją podpisali?
    Bo owszem, należy ją opublikować. Ale już niekoniecznie dyskutować, o powodach, bo z tych kilkunastu, którzy podpisali, każdy może mieć wydumany powód.
    Generalnie masz rację, można oczywiście dopuscić do przedstawienia powodów do odwołania, jak również osiagnięć obecnej “władzy” sołectwa, ale dyskusja, a raczej kłótnia nie ma najmnieszego sensu.
    Tych, co podpisali i tak nie przekonasz, no chyba, że przyznają się do współudziale w oszustwie lub publicznie potwierdzą, że Pilarz ich haniebnie wykorzystał.

    Ja generalnie miałem na myśli jakąkolwiek dyskusję z gośćmi zebrania! Których na dobrą sprawę mogłoby nie być. I szczerze mówiąc, dziwiłbym się, gdyby byli.
    A jeśli będą, to kolejne “cuda i zwidy” będą “ciemnemnu ludowi” usiłowali wcisnąć. Paru to kupi! ;)
    Myślę, że radny Pilarz, jako przedstawiciel władz Gminy oraz organizator odwołania, odczyta z kartki oświadczenie i już. ;), i tyle władz zobaczycie. :)

    Odpowiedz
  71. Mieszkaniec pisze:
    7 września 2015 o 14:02

    Ależ oczywiście, że goście będą jeden nawet będzie notatki robił na swojego bloga, oby tym razem prawdę pisał.
    Jak najbardziej zarzuty należy przedstawić nie ma takiej opcji, nie można odwołać kogoś tylko dlatego, że jest nie wygodny , nie ułożył się z betonem cisiańskim i p. Pilarz przyjął sobie że zniszczy sołtysa i radę z wiadomych względów.
    Natomiast odnośnie podpisów to jest fakt niezaprzeczalny ludzie podpisywali bo ich kłamał nie mówił, że to wniosek o odwołanie sołtysa tylko wymyślał w zależności od osoby gadkę żeby mu tylko podpisała. No niestety ludzie się dali nabrać sami to mówią. Nagłówka nie widzieli, ponieważ pierwsi na liście to beton cisiański, a na kolejnych stronach już tylko tabelka i numeracja taki myk. Kolejne oszustwo o którym ci którzy podpisali nieświadomie a teraz dopiero do nich to dociera że zostali okłamani powinni o tym właśnie powiedzieć.
    Naprawdę ciekawi mnie zarzut odwołania. Jeśli uznali za zarzut prowadzenie strony gminablachownia.pl to dla mnie żaden zarzut. Stronę prowadzi jako Paweł Gąsiorski, a nie sołtys sołectwa Cisie. Jako sołtys nie złamał żadnego punktu ze statusu ani spoza to samo dotyczy rady.

    Odpowiedz
  72. Mieszkaniec pisze:
    7 września 2015 o 14:04

    Statutu miało być :)

    Odpowiedz
  73. XXX pisze:
    7 września 2015 o 15:02

    Reasumując : nie należy dopuścić do odwołania sołtysa . Bo niby dlaczego ? Dla satysfakcji tych co aż się trzęsą ze strachu co dalej sołtys napisze ? Boją się Gąsiorskiego jak diabeł święconej wody, a przecież on nie pisze nieprawdy , nie jest zwolennikiem półprawd i na pewno na zebraniu nie będzie płakał jak kiedyś Pilarz. Nie miał też nigdy kolizji z prawem czego nie można powiedzieć o Radnym Pilarzu . Wreszcie ktoś ma na tyle odwagi że pisze i mówi prawdę . Złamał wiele betonowych, niepisanych ,a jednak trwających w nas ciągle strachów i obaw żeby “lepiej nic nie mówić, nie narażać się, dać spokój” i tym samym dawać przyzwolenie na kombinatorstwo i cwaniactwo .
    Sołtys jest młodym człowiekiem ,który ma siłę i ochotę do pracy .
    I takiego człowieka trzeba odwołać? Wstyd to dla nas , mieszkańców Cisia.
    Boję się tylko że ci co myślą tak samo jak ja nie pójdą na zebranie.
    A twardy elektorat betonów tak się zmobilizuje ,że nie damy rady ich przegłosować .
    Idźmy wszyscy na zebranie choćby dlatego , że to wydarzenie we wsi niebywałe.
    Wysłuchajmy naszego sołtysa
    I mądrze zdecydujmy. Nasza wieś to przecież nasz mała Ojczyzna

    Odpowiedz
  74. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 15:39

    Słuszna racja lepiej bym tego nie napisała, brawo. Ja będę na pewno z cała rodziną nie może być tak żeby ludzie powiązani ze stowarzyszeniem, Pilarzem, szkołą przywłaszczali sobie prawo do wszystkiego. To nie ich prywatny folwark.
    Tylko oni sobie myślą, że jak odwołają sołtysa to się od niego uwolnią i przestanie o nich pisać i nie będzie miał wpływu na wiele rzeczy. Nie przestanie pisać i będzie miał wpływ jako obywatel, mieszkaniec.

    Odpowiedz
  75. Rufio pisze:
    7 września 2015 o 15:44

    Sa ludzie którzy sprawiają obłąkanych i nie ma znaczenia czy bedą pełnić funkcje czy nie. Dalej bedą obłąkani. Zgadzam sie zatem z opinia ze zebranie sołeckie nic nie zmieni.

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      7 września 2015 o 15:57

      To chyba o panu radnym. Choć nie nazwał bym tego obłąkaniem. Co najwyżej zagubieniem. ;)

      Odpowiedz
  76. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 15:54

    No to będzie się działo! Tylko naprawdę “popracujcie” nad ludźmi rozsądnymi, żeby byli na zebraniu! Pisanie tylko tutaj, to chyba za mało.
    Bo naprawdę będzie wstyd.
    Choć nie tragedia, bo jak już pisano wcześniej, bez tej fuchy pan Gąsiorski sobie doskonale da radę. ;)

    Ale i tak jestem gotów się założyć, że pani burmistrz na oczy nie zobaczycie. :)
    Przecież już chyba wie, jak się dała zrobić “w konia”. ;) No chyba, że sama tym kierowała, to co innego. Ale wtedy to już na 200% nie odważy się przyjechać. ;)
    Nie widzę też powodu, aby mógł przestąpić próg zebrania wiejskiego pan radny Kułakowski.
    Jeszcze raz odsyłam do statutu, kto może brać udział w zebraniu. ;)
    No chyba, że oficjalnie, imiennie, zostanie zaproszony przez Sołtysa i Radę Sołecką. :)

    Odpowiedz
  77. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 16:00

    A … I jeszcze jedno…. poszukajcie sobie odpowiedniego przepisu prawa o wyłudzeniu podpisu. ;)
    Co prawda w sprawie zebrania to nic już nie zmieni, musi się odbyć raczej, ale może pan radny pójdzie na ugodę. ;)

    Odpowiedz
  78. :) pisze:
    7 września 2015 o 16:01

    oj nie ladnie komenty się kasuje ?????

    Odpowiedz
  79. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 17:12

    Odwołanie Sołtysa (do którego i tak nie dojdzie) niewiele zmieni dla rządzących – zapewne portal gminagminablachownia.pl i tak będzie działał i jeszcze dokładnie monitorował ich ręce…
    Co ciekawe – z tego co się dowiedziałem portal jest z dnia na dzień coraz bardziej znany poza granicami gminy :)

    Odpowiedz
  80. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 17:30

    Jeśli piszesz wulgarnie i obrażasz to słusznie, że są kasowane.

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      8 września 2015 o 15:12

      no i tu się mylisz , nikogo nie wyzywam a już o wulgaryzmach nie ma mowy , tylko widocznie coś jest na rzeczy skoro został usunięty

      Odpowiedz
  81. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 17:45

    To jest wpis z bloga p. Kułakowskiego:

    6 września odbyły się kolejne konsultacje z Mieszkańcami w sprawie Strategii Rozwoju Gminy Blachownia. Tym razem spotkanie w Cisiu. Gdy dorośli dyskutowali, wymieniali swoje opinie m.in. co ich zdaniem trzeba zmienić, by żyło się lepiej, (wypełniali też ankiety dotyczące poprawy warunków życia w sołectwie Cisie i w Gminie), w tym czasie animatorzy bawili się razem z dziećmi. Były zabawy, darmowa wata, malowanie twarzy no i balonowe szaleństwo.
    Wszystkie sugestie mają być ujęte w dokumencie, który już w październiku br. zostanie przedstawiony Radzie Miejskiej przez burmistrza Blachowni. Mimo niesprzyjającej pogody w spotkaniu uczestniczyło blisko 30 osób.
    Dotychczas konsultacje odbyły się w Konradowie, Gorzelni Starej i w Wyrazowie. Kolejne rozmowy – 12 września w sołectwie Łojki.

    Zadaje pytanie władzom KTO TO ZORGANIZOWAŁ W CISIU? Nie widziałam żadnych informacji, na stronie urzędu w zakładce strategii przy miejscowości Cisie nie było żadnej daty spotkania. Tez bym z chęcią przyszła, ale oczywiście nikt nie raczył poinformować sołtysa, radę sołecką, a tym bardziej mieszkańców. Rozumiem, że przybył radny i reszta towarzystwa wzajemnej adoracji. Z tego co wiem to spotkania te były organizowane w porozumieniu z sołtysami zresztą było ich tylko trzech.

    Co wy wyprawiacie? Macie nas za nic, układacie klocki jak chcecie i patrzycie jak tu komu dowalić? Decydujecie za nas? Jakie ankiety to się tylko nadaje do telewizji to wasze kumoterstwo. Jeszcze raz zapytam GDZIE WISIAŁY OGŁOSZENIA?

    Odpowiedz
  82. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 17:57

    Tym bardziej trzeba sę zmobilizować przed zebraniem ws. Sołtysa.
    Józef a Ty byłeś na tej wacie cukrowej o której pisze radny Kułakowski? :)

    Odpowiedz
  83. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 18:05

    Ten człowiek przechodzi sam siebie w pisaniu bajek na tym swoim blogu.

    Odpowiedz
  84. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 18:10

    Ale wiarygodność ankiet! :)
    Przyjemność konsultowania miały jakieś wybrane osoby. Ze wsi one chociaż były, czy jakieś podstawione. Bo ankiety chyba anonimowe były, prawda?
    Nic to jednakże, poczekamy do października na oficjalne wyniki.
    Aż się boję zgadywać, jakie propozycje padły! :)

    Odpowiedz
  85. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 18:13

    Pytanie do Sołtysa: czy był Pan poinformowany o tych rzekomych konsultacjach oraz gdzie były jakiekolwiek informacje?

    Odpowiedz
  86. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 18:26

    http://blachownia.pl/2015/281-spotkania/

    No przecież absolutnie wystarczy, bo przecież każdy ma ustawowy obowiązek czytać stronę Urzędu Miasta!
    A już każdy sołtys pod rygorem usunięcia go ze “stanowiska”!

    Odpowiedz
    • gość pisze:
      7 września 2015 o 18:58

      Tak się zastanawiam kiedy to się pojawiło, bo czytam stronę urzędu na bieżąco, czytałam to ale jestem pewna, ze było tam tylko o tym pierwszym spotkaniu zespołu do spraw strategii, bo pomyślałam że akurat to mnie nie interesuje. Zajrzałam więc do zakładki po lewej stronie dotyczącej strategii tam nie było słowa o spotkaniach choć przy innych miejscowościach było i myślę, ze jak już to takie ogłoszenie powinno się tam znaleźć, a nie w gąszczu informacji.
      A z drugiej strony p. Pilarz taki był aktywny ostatnio w pisaniu ogłoszeń w rozwieszaniu ich nawet po domach do skrzynek rozwoził to tak trudno było teraz coś napisać?
      Z tego co wiem Pana sołtysa nie było ostatnio w Polsce. A pani organizatorka powinna informować osobiście sołtysów jak to jest w zwyczaju przyjęte. Sołtys ma obowiązek czytać stronę urzędu, a gdzie jest to napisane? A jeśli sołtysem jest jakaś starsza osoba tacy też są i nie posługuje sie komputerem to ma być odwołana bo nie czyta strony? Daj spokój z ta teorią.

      Odpowiedz
    • Mieszkaniec pisze:
      7 września 2015 o 19:08

      Podaj ta ustawę o obowiązku czytania strony urzędu.

      Odpowiedz
  87. no pisze:
    7 września 2015 o 18:36

    No grubo, puszczanie baniek, modelowanie balonów- no dzieje się, dzieje w gminie :)

    Odpowiedz
  88. Józef pisze:
    7 września 2015 o 18:52

    Proponuję spojrzeć na naszą gminną rzeczywistość krytycznie z zachowaniem jednak obiektywizmu. W wielowątkowej dyskusji nad stanem naszego lokalnego samorządu prym wiedzie najczęściej ten, kto inspiruje, inicjuje i tak naprawdę narzuca nam kierunek dyskusji a nawet krytyki. Można byłoby powiedzieć – lider, gdyby to był rzeczywiście lider w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie będę – jak sądzę – w tym określeniu osamotniony, jeśli stwierdzę, że krytyka sama w sobie nie jest czymś złym czy też nagannym, a często służy poprawie niekorzystnej sytuacji. Natomiast zła strona takiej krytyki pojawia się wtedy, kiedy służy ona osiąganiu swoich partykularnych celów lub – co gorsza – interesów. Jednak najgorsza i bezproduktywna jest krytyka wtedy, kiedy staje się narzędziem sprawczym w rękach filistra, czy jak kto woli kołtuna. A dlaczego nosi ona w sobie cechy negatywne, szkodzące praktycznie nam wszystkim? Bo kołtun nie znosi ocen, sądów i wartościowania. Ocenia, osądza i wartościuje cały czas, ale innych. Ze sprzeczności swojej postawy nie zdaje sobie sprawy, gdyż z zasady, jak pisał kiedyś Tuwim, widzi wszystko oddzielnie. Kołtun okazuje wrogość tym, którzy próbują analizować, a więc i krytykować jego postawę i prezentowane przez niego opinie. Powtarza, co słyszy dookoła i reaguje tak jak reaguje jego otoczenie. Deklarując absolutną otwartość, kołtun świat dzieli na swoich i obcych. Najbardziej kołtun boi się ośmieszenia. Być może dlatego, że intuicyjnie wyczuwa swoją śmieszność. Grupa daje mu poczucie akceptacji, a powtarzanie gestów, wypowiedzi i zachowań uwalnia go od niepewności. Aby nie czuć obawy ośmieszenia musi ją wyprojektować na zewnątrz. Naznaczyć śmiesznością innych. Zbiorowe pokazywanie palcem odmiennych, a więc “śmiesznych” uwalnia kołtuna od lęku i daje mu poczucie wyższości. Dzieje się to, oczywiście, poza jakimikolwiek racjonalnymi uzasadnieniami. On poglądów nigdy nie zmienia
    Kołtun uwielbia przypisywać swoje negatywne cechy swojemu adwersarzowi.
    I wreszcie kołtun jest najlepiej poinformowany, wie wszystko i na wszystkim się zna, jest odporny na jakiekolwiek argumenty, jeśli fakty mówią inaczej, należy zmienić fakty.
    TAKI JEST KOŁTUN!

    Odpowiedz
  89. Mieszkaniec pisze:
    7 września 2015 o 19:00

    Jak ci się chce pisać takie bajki typu masło maślane kapusta kapuściana?

    Odpowiedz
  90. no pisze:
    7 września 2015 o 19:05

    Józef co Ty pleciesz, obrońco wielki. A pamiętasz jak co niektórzy jechali po byłej burmistrz to było dobrze?

    Odpowiedz
  91. ©elina i @rtur pisze:
    7 września 2015 o 19:11

    I Józef jest obecny. Dobrze bo już było tak smutno. Juzio wrzuć jeszcze jakąś bajkę tutaj tak po 22.00 bo wtedy kladę się spać a ostatnio nawet liczenie owiec mi nie pomaga zasnąć. Spróbuje czytając Twoje dzieło :)

    Józek na burmistrza !!!!

    Odpowiedz
  92. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 19:11

    ŁAAAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ! Nie tylko bajkopisarz, ale i psychoanalityk!
    A to się nam dostało!
    Tylko …. to nie jest czasem … autopsychoanaliza? ;)
    A może to jakiś cytat w gruncie rzeczy? Komu zajumałeś perfidnie, zapewne nanosząc “dziennikarskie” zmianki? ;)

    gość pisze:
    “Sołtys ma obowiązek czytać stronę urzędu, a gdzie jest to napisane? A jeśli sołtysem jest jakaś starsza osoba tacy też są i nie posługuje sie komputerem to ma być odwołana bo nie czyta strony? Daj spokój z ta teorią.”
    Gościu, po pierwsze przestań być zwykłym gościem, bo nie wiem z którym “gościem” mam przyjemność. Stań się kimś na tutaj. Frankiem, Anką, Nieznajomym, ale jednak kimś.
    Po drugie – przeczytaj, może być w Wikipedii, co to ironia, sarkazm.

    Odpowiedz
    • gość pisze:
      7 września 2015 o 19:22

      Wiem, co to ironia i sarkazm tylko lubię czytać twoje posty bo są wyważone i ciekawe, ale czasami mam wrażenie, że są dwie osoby piszące jako jestem stąd.
      Chyba nie tylko ja to tak odebrałem o tym obowiązku :) musisz nam pisać jaśniej. I nie denerwuj sie tak. Pozdrawiam :)

      Odpowiedz
  93. ©elina i @rtur pisze:
    7 września 2015 o 19:13

    Aaaaa miało być Józio. Przepraszam Józef, mea culpa!!!

    Odpowiedz
  94. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 19:16

    Jaki obowiązek ustawowy czytania strony urzędu?
    Jeśli ktoś organizuje spotkanie z mieszkańcami sołectwa w sprawie strategii tegoż sołectwa to chyba powinien przekazać takie ogłoszenia panu sołtysowi, aby ten powiadomił mieszkańców wieszając je na tablicach.
    Przecież ogłoszenia, zarządzenia itp. p. burmistrz są przekazywane do sołtysa, aby je rozwiesił to nie rozumiem dlaczego te nie zostały przekazane? Po prostu jest to ignorowanie sołtysa i mieszkańców.

    Odpowiedz
  95. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 19:18

    Ot tak na szybko mi się znalazło takie coś:
    http://www.eioba.pl/a/3p0n/koltun

    Odpowiedz
    • gość obsorwator pisze:
      7 września 2015 o 19:28

      Dawno temu ludzie mawiali, że kołtuny robią się na głowie ze zmartwień lub niektórzy uważają, że przyczyną powstawania kołtuna może być urok rzucony przez nieżyczliwą dla nas osobę.
      Musimy teraz uważać.

      Odpowiedz
  96. ©elina i @rtur pisze:
    7 września 2015 o 19:22

    Józek kopiujesz!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    Wrobiłeś mnie, myślałem że czytam Twoją twórczość!!!!!

    Odpowiedz
  97. gość obsorwator pisze:
    7 września 2015 o 19:29

    No ja również myślałam, że to jego twórczość, a z niego taki wieszcz.

    Odpowiedz
  98. @rtur pisze:
    7 września 2015 o 19:41

    Józef to ja Cię tutaj tytułuje od Wieszcza , Trybuna a Ty mi takie rzeczy, kopiować teksty, wstydź się :)

    Odpowiedz
  99. Jestem stąd pisze:
    7 września 2015 o 19:49

    gość pisze:
    “Wiem, co to ironia i sarkazm tylko lubię czytać twoje posty bo są wyważone i ciekawe, ale czasami mam wrażenie, że są dwie osoby piszące jako jestem stąd.”
    Dziękuję bardzo. Miło mi.
    Jestem jeden! :)
    Ktoś tam kiedyś próbował coś “skrobać” pod zbliżonym nickiem. Może to było to?

    Ale i ja, faktycznie, mogę być odbierany różnie, choć rozdwojenia jaźni nie mam. A przynajmniej tak sądzę. :)
    Po prostu albo było to napisane w podobnym stylu do tego obowiązku czytania strony UM, albo dlatego, że nie we wszystkich sprawach zgadzam się z … chyba większością.
    Ponieważ mam swój rozum, to i “przeciwnikom” czasem muszę przyznać rację.

    Odpowiedz
  100. Józef pisze:
    8 września 2015 o 13:45

    Za dużo uwagi poświęcacie autorowi tekstu a wcale lub niewiele samej treści. I to mnie martwi! Do Gościa obserwatora – jeżeli przeszkadza panu słowo “kołtun” to proszę używać innego słowa “filister”. Znaczenie takie same. Traktuję ten tekst o dulszczyźnie jako uderzenie w stół,
    a co dalej?

    Odpowiedz
  101. baran pisze:
    9 września 2015 o 13:16

    Przeczytałem o tym kołtunie. Być może Józef się chciał “otworzyć” opowiedzieć trochę o sobie. Brawo za odwagę

    Odpowiedz
  102. Kamil pisze:
    11 września 2015 o 08:52

    Sylwia Sz. I Marku nie idźcie tą drogą ☺

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Oceń radnego: Szymańska najgorsza
    Lokalne | 28 maja 2023 r.
  • Wesołe miasteczko zastawiło miejsca na parkingu dla niepełnosprawnych w centrum Blachowni
    Lokalne | 26 maja 2023 r.
  • Radni przesunęli pieniądze z kanalizacji na nowy samochód dla OSP Cisie, wybudowanie drogi do pól i wynagrodzenia urzędników
    Lokalne | 25 maja 2023 r.
  • Prokuratura bada okoliczności śmiertelnego wypadku w Łojkach
    Łojki | 24 maja 2023 r.
  • Zamiast basenu będzie nowe boisko z zadaszeniem przy SP nr 1 w Blachowni
    Lokalne | 23 maja 2023 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP