Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Sołectwa
  • Łojki
Burmistrz zagląda Mieszkańcom do szamba
Dodane przez r - 6 maja 2016 r.
Liczba komentarzy: 62 - dodaj komentarz »
Burmistrz zagląda Mieszkańcom do szamba
eagra.pl

Zadzwonili do mnie zaniepokojeni Mieszkańcy Łojek, którzy twierdzą, że wczoraj odwiedzili ich pracownicy Zarządu Mienia Komunalnego w Blachowni i na zlecenie Burmistrza Blachowni sprawdzali szambo. Mieszkańcy musieli udostępnić im faktury i umowy na wywóz szamba. Jeżeliby tego nie zrobili, mogliby zostać ukarani karą administracyjną do 500 zł.

Owi pracownicy, oprócz Łojek sprawdzili również domy w Ostrowach i dziś w Cisiu.

W przypadku gdy nie posiadacie faktur i umowy z firmą na wywóz szamba, mogą posypać się kary administracyjne. Uważajcie!

PAWEŁ GĄSIORSKI



Kategorie:
Łojki
Sołectwa
Poprzedni artykuł Zatrudnienie “córek” zmniejszyło bezrobocie w Blachowni Zatrudnienie “córek” zmniejszyło bezrobocie w Blachowni
Następny artykuł Dni Blachowni 2016 Dni Blachowni 2016

62 odpowiedzi na “Burmistrz zagląda Mieszkańcom do szamba”

  1. Andżelika pisze:
    6 maja 2016 o 17:56

    Zaczyna się kontrola mieszkańców nasłana przez panią burmistrz.
    Czy mieszkańcy też mogą nałożyć karę administracyjną na panią burmistrz za złe zarządzanie gminą, niekontrolowane wydatki ( jak np. Kilkadziesiąt tysięcy gminnych pieniędzy na kopie o Dunajcu i inne ) czy tylko mogą ją po prostu odwołać ze stołka ?

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      6 maja 2016 o 21:31

      Poczytaj troche prawo lub streszczenia, omówienia. Świętym obowiązkiem jest posiadać udokumentowany wywóz nieczystości.

      Odpowiedz
  2. Janusz Trzepizur pisze:
    6 maja 2016 o 17:58

    Za chwilę zaczną nam zaglądać do domów, a później wpływać na to jak się ubieramy. Burmistrz Szymańskiej chyba się coś w głowie poprzewracało. Trzeba mieć tupet !

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      6 maja 2016 o 21:49

      Drogi Panie “Januszu”,
      Czy Pan k***a rozumiesz w jakim świecie żyjesz? Przepraszam za styl wypowiedzi, po prostu gdy czytam takie komentarze to chce mi sie płakać nad nieświadomością naszych rodaków. Zapraszam Pana do lektury powszechnej w kioskach -“Rzeczpospolita”. Po kilku miesiącach regularnego czytania moze dogoni Pan jasność i sposób postrzegania obecnych umysłów, dowie sie Pan czegoś o gospodarce, kraju a także o świecie. Jeżeli to stwarza opór to po prostu wypadało by obejrzeć jakies wiadomości w TV? Polsat 18:50 “Wydarzenia” , TVP2 “Panorama” czy po prostu “Teleexpres” na tvp info. …. Pozdrawiam.

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 22:52

      @Yupik Aktualnie to TVPIS jest mało obiektywne (delikatnie mówiąc) reszta się zgadza. Pozdrawiam

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 08:38

      Co to za różnica czy TVPis czy TVPo… ? Na pewno odradzam TVN bo tam obiektywizmu zero. Nie chce natomiast poruszać polityki krajowej. … Zycze Panu “J” powrotu z bajek do świata realnego.

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      7 maja 2016 o 11:04

      Buhaha anty-tvn’owiec z ciebie, czyli wyborczej też nie polecisz bo pewnie żydowska? :)
      A wydawać by sie mogło żeś rozsądny.
      Tak czy siak miłej soboty życzę.

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 15:32

      “e….” – oglądając programy informacyjne bardzo łatwo porównać formy i treści przedstawianych newsów. Kiedyś bardzo szanowałem fakty TVN, natomiast obecne manipulowanie przekazywanymi informacjami bardzo mnie zniesmacza. Tymbardziej gdy dwukrotnie sam byłem obecny na “jakimś” wydarzeniu, a TVN obrócił kota ogonem. Z prywatnych mediów Polsat jest w miarę ok… Co do GW od wielu lat znane plakaty “Gowno prawda”–wpisz w Google. . . To jest moja opinia i mam do niej prawo. Nie jestem powiązany z żadna partia. Każdy ma krople racji. . . Pozdrawiam i rowniez zycze miłego weekendu.

      Odpowiedz
  3. Nicolas pisze:
    6 maja 2016 o 18:00

    Kasa gminna pusta więc trzeba ściągnąć fundusze karami od mieszkańców by było na wypłatę ogromnej pensji Szymańskiej ( wbrew obietnicom ) czy kosztowne, ekskluzywne podróże służbowe.

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 08:54

      Wlepianie mandatów piratom drogowym zagrażającym życiu i zdrowiu innych, rowniez jest wg. Ciebie złe? Moze od razu ogłośmy Anarchię w gminie? . . Zakładam ze ogrodzili by Nas murem i traktowali jak odpad społeczny . . .

      Odpowiedz
  4. erdokwadratu pisze:
    6 maja 2016 o 18:23

    To jest całkiem normalna procedura, za czasów poprzednich burmistrzów też takie się odbywały.

    Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 18:24

      Takie kontrole (miało być)

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      6 maja 2016 o 21:32

      Popieram

      Odpowiedz
    • JestemTu pisze:
      6 maja 2016 o 23:28

      Wcześniej były kontrole np:
      -Czy na domu jest faktycznie numer,
      -Czy pies jest szczepiony,
      -Oraz kwity za wywóz nieczystości.

      To nie jest żadna nowość :)

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      7 maja 2016 o 01:07

      @ Jestem tu Masz coś do powiedzenia na temat? Czy tak tu się pojawiłeś by pierdnąć i już? Miałeś podobną kontrolę? Ja tak, kilka razy. Niech będą, wszystkie takie niby o pierdoły kontrole uczą obywateli po prostu porządku Przykro o tym pisać, ale społeczeństwo mamy przyzwyczajone do kombinowania, oszukiwania, a tym samym srania we własne gniazdo.

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      7 maja 2016 o 01:09

      Może pisałeś żartem a ja nie załapałem ;)

      Odpowiedz
  5. erdokwadratu pisze:
    6 maja 2016 o 18:27

    “W przypadku gdy nie posiadacie faktur i umowy z firmą na wywóz szamba, mogą posypać się kary administracyjne. Uważajcie!”

    Na co mamy uważać? Jeśli ktoś ma przy domu szambo, to normalne że ma podpisana umowę, czy faktury za wywózkę szamba. Bo co z tym niby miałby robić?

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      6 maja 2016 o 21:36

      Niektórzy pompują zawartość szamba na pobliskie łąki… W latach 80 i 90 był to powszechny proceder. Obecnie prawo surowo nakazuje zachować dokumentacje wywozu, aby uniknąć zanieczyszczania środowiska. Nie chodzi juz tylko o fekalia ale o środki chemiczne oraz detergenty zawarte w proszkach, płynach i innych substancjach powszechnie stosowanych w gospodarstwach domowych.
      Popieram kontrole i surowe kary. Prawo to obowiązuje na terenie całej RP.

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 22:49

      Ja o tym wiem ;)

      Odpowiedz
    • Świadek pisze:
      6 maja 2016 o 23:51

      Powyższy cytat był użyty przez pana “r, ale usunięto ten wpis i inne też. CIEKAWE DLACZEGO?

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      7 maja 2016 o 01:25

      “Powyższy cytat był użyty przez pana „r, ale usunięto ten wpis i inne też. CIEKAWE DLACZEGO?”
      Miedzy innymi dlatego, że kapnął się że chciał dokopać a zareklamował. Po prostu nie ogarnia, ani tego co się dzieje, ani tego co udostępnia. Chyba nie kuma że jest pionkiem. Ale i tak gratuluję mu że pomógł tym portalem uświadamiać mieszkańców.

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 08:39

      Który “cytat”?

      Odpowiedz
  6. Sympatyk pisze:
    6 maja 2016 o 18:36

    To że zaczęły się tego typu kontrolę to PLUS dla burmistrza Blachowni w końcu zaczynamy dbać o środowisko i osoby które łamią przepisy również sanepidu mogą mieć problem. Każdy kto nie truł sąsiadów swoimi odchodami nie ma problemu. Czemu takie oburzenie?Wywołuje negatywny wydźwięk tego postu? Wiadomo najłatwiej krytykować. Takie kontrolę może w pewnym stopniu pomogą oczyścić rowy z wiadomych aromatów. Jestem Za. Popieram.

    Odpowiedz
    • Ula pisze:
      6 maja 2016 o 18:57

      Nie podejrzewam działań pro ekologicznych u pani burmistrz, fakty do tej pory temu przeczą ( brak działań w kierunku oczyszczenia zbiornika, o mało co zrealizowany popierany początkowo pomysł składowiska odpadów niebezpiecznych, brud, opóźnienia w uprzątania syfu, było o tym wcześniej itd )
      Czy jak ktoś pisał nie chodzi tylko o wyciągnięcie od mieszkańców pieniędzy z ewentualnych kar ?

      Odpowiedz
  7. Jestem stąd pisze:
    6 maja 2016 o 19:36

    Działanie jak najbardziej słuszne i mam nadzieję, że ukierunkowane na cele odległe – poprawę jakości wody w Stradomce oraz stawie, a także systematyczne przekonywanie mieszkańców do kanalizacji – a nie tylko finansowo-propagandowe.

    Ale … przypominam Wam państwo, że nie macie obowiązku nikogo wpuszczać na teren posesji bez stosownych dokumentów i/lub w obecności stosownych osób. ;)
    Upoważnienie pani burmistrz takim dokumentem nie jest. ;)
    Co nie zmienia faktu, że możecie (i powinniście w takim przypadku) zostać pisemnie wezwani do Urz edu w celu przedstawienia stosownych papierów.

    erdokwadratu, obawiam się, że połowa gminy nie ma aktualnych kwitów za wywóz nieczystości z szamb. ;) Więc nie opowiadaj, że to jest normalne, że się ma takowe, gdy się ma szambo. ;) Połowa z tej drugiej połowy ma kwity na dużo, dużo mniej literków, niż wynikało by to ze zużycia wody. ;)

    Reasumując – pomysł dobry, wykonanie takie sobie. Zwłaszcza teraz, gdy ważą się losy referendum i stołka, robienie ludziom „na złość” jest co najmniej dziwne. :)
    Ale pan K. pewnie by napisał, że po prostu, niezależnie od sytuacji, odpowiedzialne. :)

    Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 19:47

      “erdokwadratu, obawiam się, że połowa gminy nie ma aktualnych kwitów za wywóz nieczystości z szamb. ;)”

      I to jest właśnie nienormalne! Ja napisałem wcześniej to co napisałem troszkę ironicznie i na podpuchę. Bo wiem jak jest, ale też jak być powinno. Ludzie z Łojek podczas spotkania , wizyty TV, wypowiadali się jak bardzo im zależy na czystym środowisku, że maja ogródeczki a w nich marcheweczki. I co szambo do rowu wylewają? Do kanalizacji deszczowej? Jeśli chcemy mieć czysty staw itd…to własnie takie kontrole i wysokie kary są jedynym lekarstwem na dziadostwo i syfienie przez ludzi.

      Odpowiedz
    • Maks pisze:
      6 maja 2016 o 19:47

      Nie pierwszy taz “dziwne” rzeczy dzieją się w gminie za rządöw Szymańskiej.

      Odpowiedz
  8. erdokwadratu pisze:
    6 maja 2016 o 19:49

    A tytuł artykułu to jest dopiero szambo.

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 08:41

      Hahaha

      Odpowiedz
  9. Endriu pisze:
    6 maja 2016 o 20:03

    A może do pani Szymańskiej dotarły nazwiska osób które podpisały listy o odwołanie :::))))
    A teraz zaczną się kontrole ???

    Odpowiedz
    • Świadek pisze:
      6 maja 2016 o 23:55

      Śmieszny jesteś.

      Odpowiedz
  10. Mopsik pisze:
    6 maja 2016 o 20:47

    Niemożliwe, komisarz wyborczy nie może jej udostępnić listy , przecież nie skontroluje tysiąca pięciuset osób i gospodarstw
    Na szczęście za kilka tygodni Szymańska będzie tylko złym wspomnieniem ….

    Odpowiedz
  11. Swój pisze:
    6 maja 2016 o 20:59

    Nie jestem zwolennikiem obecnej władzy ale takie kontrole powinny być już dużo wcześniej .Pompowanie szamb do rowów rzek na łąki to wierutne świństwo. A Cisie powinno być pod szczególnym nadzorem, wiem co piszę.

    Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 21:23

      Takie kontrole to nie wymysł obecnej burmistrz, pewnie by nawet na to nie wpadła ;) ale odgórne naciski, może wyszło przy okazji poruszanych tematów kanalizacji czy choćby od lat wałkowanego tematu czystości stawu. Ale co ja tam wiem, mogę się mylić.

      Odpowiedz
  12. Endriu pisze:
    6 maja 2016 o 21:14

    Mopsik , chyba marz rację że nazwiska nie powinny wypłynąć !!!
    i myślę że tej pani za kilka tygodni rzeczywiście nie będzie
    Ja w przewidywanym okresie odwoławczym miałem wyjechać z kraju ale przełożyłem i zostaje,
    muszę być na referendum .

    Odpowiedz
  13. Monia pisze:
    6 maja 2016 o 21:29

    Ja taką kontrolę pamiętam tylko jedną za p. Żak.

    Odpowiedz
    • Monia pisze:
      6 maja 2016 o 21:30

      Przepraszam za p. Ujmy tez była jedna :)

      Odpowiedz
  14. :) pisze:
    6 maja 2016 o 21:30

    phi ;) takie kontrole to już z 10 lat sie odbywają :) tylko co wiosnę w innym krańcu gminy :) pani by żadna to niestety sensacja ;)

    Odpowiedz
  15. Monia pisze:
    6 maja 2016 o 22:02

    Odbywają się i, co z tego wynika? Jak lali w pola tak leją i jeszcze maja pretensje, że im się wytyka takie działanie. Wylewanie szamb za przysłowiowy płot żadna nowość.
    Mnie osobiście nie przeszkadzają takie kontrole jestem zresztą ZA :)

    Odpowiedz
  16. kleszcz 579 pisze:
    6 maja 2016 o 22:02

    Ciekawe czy Gasiorski ma kwity za wywóz szamba w Cisiu

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 08:46

      Dobre pytanie :-) . . Zakładam jednak ze TAK. Czy to “lewe”, czy to “prawe”, zapewne posiada, gdyż sam sieje obawę. :-)

      Odpowiedz
    • Plac Konstytucji się kłania pisze:
      7 maja 2016 o 09:47

      Yupik a sugerujesz że Gąsiorski podrabia dokumenty? Lepiej zastanów się co piszesz

      Odpowiedz
    • lord pisze:
      7 maja 2016 o 11:34

      “Plac Konstytucji się kłania” a ty jesteś obrońcą moralnośći “r” co by ktoś nie napisał na “r” to stajesz w jego obronie. Próbujesz zastraszyć swoim stanowczym tonem? Obserwuję twoje wypowiedzi od jakiegoś czasu i ciągle to samo. Tylko nie wiem czy jesteś jego drugą osobą (to się schizofrenia nazywa) czy może włazidupk..em?

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 17:23

      Dobry masz nick, wiec “kłaniaj sie” nisko…. Jak czytam te Twoje Paranoiczne teorie kto, co komu i czy sie zastanawiam? To chce mi sie śmiać. . . Nadinterpretujesz wszystko. Wszyscy sa źli, tylko Ty i “R” możecie uratować ten świat! . . .masz juz pelerynę superbohatera?

      Odpowiedz
  17. erdokwadratu pisze:
    6 maja 2016 o 22:11

    Sensacyjny miał być artykuł ;) z tytułem sugerującym że burmistrz zagląda do szamb ;) W dodatku z jego treści i tym zakończeniem: “uważajcie” wygląda to trochę tak, jakby pan Gąsiorski popierał nieszczelne szamba, czy wylewanie szamb na pola, do rowów czy inne niezgodne z prawem zachowania. To akurat jest słabe. Jeśli chcemy odwołania Szymańskiej to raczej nie tędy droga. Takim artykułem zrobił pan Gąsiorski reklamę obecnej pani burmistrz.

    Odpowiedz
  18. Wyborca pisze:
    6 maja 2016 o 22:37

    Za wylewanie powinny być kary. Trzeba sprawdzić wszystkich. Tytuł dobry, chwytliwy. Dzięki niemu rozpoczęła się dyskusja. Jestem za karaniem tych skur*, którzy leją szambo na pola czy do rowów. Redaktor ostrzegł, że trzeba uważać i zaprzestać tych procedur. Panie i Panowie czytanie ze zrozumieniem nie boli. Ale czego można oczekiwać po ludziach, którzy głównie maja podstawowe i średnie wykształcenie?

    Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 22:43

      Acha :P

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 22:46

      “Redaktor ostrzegł, że trzeba uważać i zaprzestać tych procedur”
      Wyobraź sobie, że przeczytałem artykuł ze zrozumieniem i odczytałem go zupełnie inaczej, choć zgadzam się z tobą, że dzięki niemu wywołał dyskusję, ale nie przepisywałbym zasług “redaktorowi” lecz raczej komentującym :P

      Odpowiedz
    • Wyborca pisze:
      6 maja 2016 o 22:48

      Komentujesz coś, co redaktor napisał. Czyli jednak ma w tym swój duży udział. Poza tym to jego portal. Władza ma bardzo ciężko, wszyscy patrzymy im na ręce.

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      6 maja 2016 o 23:04

      Dokładnie! Komentuję co napisał, jak i formę. Jego portal moja ocena. Nie odwracajmy kota ogonem. Sam pisałeś by czytać ze zrozumieniem.

      Odpowiedz
  19. Młodzieniaszek pisze:
    6 maja 2016 o 22:49

    W końcu mowa o jakimś innym smrodzie no i nie wypływającym z urzędu. Uważam że warto przypilnować aby ten naturalny był systematycznie wywożony.

    Odpowiedz
  20. Obserwator pisze:
    7 maja 2016 o 00:08

    A to Pani Burmistrz sama zagląda do tych szamb ? Podziwiam ze jej sie chce u nas na wsi co drugi wieczorem wpuszcza rurę do rowu. Smród ze sie wyjsć nie da Szumu narobili jak firma chciała składować odpady pod kontrola sanepidu, ale jak leja ściegi do ziemi a potem piją wodę ze swoimi odchodami to jest super a burmistrz zła bo im zabrania..czego wy ludzie chcecie ??? Ogólnie to chodziło o to ze burmistrz zła bo komunalka kontroluje choc ma w statucie ze ma to robić, jak by kontroli nie było to tez by było źle, bo nie wykonuje zadań . Jak nie kijem to palą, a każdy powinien szambo opróżniać i mieć na to kwit i jaki problem go pokazać. Acha chodzi o referendum to teraz pani burmistrz nic nie moze tylko musi rozdać wszystko wszystkim, nic od. Nikogo nie wymagać , urzędników wysłać na urlop i dać duże premie a mieszkańcom pod remizom imprezę zrobić a potem Panią odwołamy i ten co przyjdzie to dopiero bedzie miał
    problem budżet pusty szamba pełne urzędników brak lud zbuntowany….ciekawie się zapowiada

    Odpowiedz
  21. Inka pisze:
    7 maja 2016 o 06:10

    Jaka dyskusja. Chyba niektórym zaczął się palić grunt pod nogami. A może mają szambiarski interes, by bronić Szymańską? Niech sprawdza szamba, do tego nadaje się idealnie. Niech karze ludzi, ale niech to robi w całej gminie. Wszyscy wiemy kto wylewa syf i warto tym się zająć. Większość to jej zwolennicy!!

    Odpowiedz
  22. Świadek pisze:
    7 maja 2016 o 06:57

    Wygląda na to, że Szymańska nie patrząc na to, że może zostać odwołana, działa dalej i nie rozpoczyna teraz budowy dróg czy chodników na szybko, na pokaz, tylko zagląda do szamb żeby udowodnić ludziom, że robią chalas o kanalizację, o odpady a sami siebie i sąsiadów wolą truc mówiąc przy okazji o swoich ekologicznych ogrodeczkach przydomowych. Ludziom się nie dogodzi. Projekt jest, teraz większość zależy od ludzi. Kiepsko to widzę.

    Odpowiedz
  23. GrzegorzK pisze:
    7 maja 2016 o 08:39

    Trzeba uzupełnić gminną kasę – ktoś musi przecież zapłacić za nikomu niepotrzebne listy pani burmistrz do mieszkańców wrzucane do skrzynek :-)

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      7 maja 2016 o 08:49

      Z Twoim podejściem to “samowolka” by sie rozrosła…. Czy wysyłanie ślepego na pole minowe rowniez jest wg. Ciebie dobre? . . .prawo to prawo.

      Odpowiedz
  24. Pirat z Karaibów pisze:
    7 maja 2016 o 08:53

    Ale teraz zabłysnąłeś.

    Odpowiedz
  25. Pirat z Karaibów pisze:
    7 maja 2016 o 08:54

    Mój komentarz był do pana GrzegorzK

    Odpowiedz
  26. rybka pisze:
    8 maja 2016 o 08:06

    No i bardzo dobrze że są takie kontrole, powinny być regularnie przeprowadzane bez względu na to kto jest u władzy.
    Jakim trzeba być idiotom żeby wylewać ścieki do rowu czy na pole, i też nie lepszym żeby krytykować tego typu kontrole, które może chociaż co któregoś skłonią do zaprzestania wylewania tego syfu.

    Odpowiedz
  27. ptaszek na drzewie pisze:
    9 maja 2016 o 16:34

    Ta kontrola to przedreferendalne zastraszanie.Burmistrz nie ma prawa zlecać takich kontroli i ich przeprowadzać siłami ZMK bo tegoż ten w STATUCIE ,jako jednostka pomocnicza nie posiada.Zwykła chała urzędnicza Pani i Pana sekretarza.O każdej kontroli Obywatel powinien być powiadomiony na piśmie w okresie 2 tygodni.RADO zmiłujsię nad sobą i nami !!!!!!!!!!.

    Odpowiedz
  28. bodzio. pisze:
    13 maja 2016 o 07:51

    Uważam że pani burmistrz robi bardzo źle.Bo samo karanie pompujących szambo mandatem nic nie daje.Zapłaci taki i cicho-sza.Wylewający szamba na łąki i pola, a przede
    wszystkim wywożący śmieci do lasu powinni “wisieć” w każdym publicznym miejscu w naszej gminie.Włącznie z fotografiami ich wstrętnych mord.Tylko tak można określić tych
    gnojków.Czytających przepraszam za styl.

    Odpowiedz
  29. wuwu pisze:
    23 maja 2016 o 00:24

    Na Podmiejskiej dużo gówna się pompuje na pole. Kontrole bardzo wskazane.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Blachownia: 50 000 zł za projekt z pominięciem oficjalnych procedur złożenia dokumentów. Da się? Da!
    Lokalne | 1 lipca 2022 r.
  • Przetarg na przebudowę ulicy Herbskiej w Cisiu został (nagle) unieważniony!
    Cisie | 30 czerwca 2022 r.
  • Do przebudowy ulicy Herbskiej w Cisiu radni “dorzucili” 975 693,40 zł!
    Cisie | 30 czerwca 2022 r.
  • Mateusz Mszyca nowym dyrektorem ZSP w Blachowni
    Lokalne | 29 czerwca 2022 r.
  • Swastyka na marszu w Blachowni
    Lokalne | 28 czerwca 2022 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP