Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Sołectwa
  • Cisie
Dwa komitety wyborcze w Cisiu!
Dodane przez r - 26 sierpnia 2016 r.
Liczba komentarzy: 58 - dodaj komentarz »
Dwa komitety wyborcze w Cisiu!

Dwa komitety wyborcze zarejestrowały się w wyborach radnego w Sołectwie Cisie. Pierwszy z nich to KWW dla Rozwoju Cisia, drugi zaś to KWW "Mieszkańców Cisia". Komisarz Wyborczy w Częstochowie powołał wczoraj Miejską Komisję Wyborczą, w skład której wszedł tylko jeden Mieszkaniec Cisia. Co ciekawe, KWW "Mieszkańców Cisia" jest reprezentowana przez Mieszkańców Blachowni.

Zapowiadają się bardzo dziwne wybory. Oby z pożytkiem dla Sołectwa Cisie.

Poniżej postanowienie Komisarza Wyborczego w Częstochowie.

PAWEŁ GĄSIORSKI

 

BIP UM w Blachowni

BIP UM w Blachowni

 



Kategorie:
Cisie
Sołectwa
Poprzedni artykuł Kościół czy stadion. Co wybierze Sylwia Szymańska? Kościół czy stadion. Co wybierze Sylwia Szymańska?
Następny artykuł Praca wre. Ale potrzeba cudu! Praca wre. Ale potrzeba cudu!

58 odpowiedzi na “Dwa komitety wyborcze w Cisiu!”

  1. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    26 sierpnia 2016 o 08:25

    Może przybliży Pan sylwetki kandydatek/kandydatów do rady gminy?

    Odpowiedz
  2. Inka pisze:
    26 sierpnia 2016 o 08:29

    A wiadomo już kto startuje??

    Odpowiedz
  3. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    26 sierpnia 2016 o 08:48

    Podobnież tak :-) Będzie szeroki wachlarz kandydatów :-)

    Odpowiedz
  4. Janusz Trzepizur pisze:
    26 sierpnia 2016 o 10:22

    Będzie to kolejna maszynka do głosowania i wyjmowania publicznych pieniędzy. Czy nowy radny będzie miał jaja jak Gąsiorski? Śmiem w to wątpić.

    Odpowiedz
  5. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    26 sierpnia 2016 o 10:36

    Gąsiorski mógł pokazać “nabiał” i wystartować :-)

    Odpowiedz
    • Janusz Trzepizur pisze:
      26 sierpnia 2016 o 10:40

      PKsK zastanawiałeś się po co miałby startować do tej…? Pewnie byłyby tylko pyskówki i strach pozostałych radnych. A tak może nam to relacjonować na bieżąco…

      Odpowiedz
  6. Jestem stąd pisze:
    26 sierpnia 2016 o 10:49

    Po co? Każda kalkulacja, rozsądnie przeprowadzona, daje w wyniku – absolutnie nie warto.
    Choćby z tego względu, że i tak będzie pionkiem w Radzie. Nie załatwi więc w zasadzie nic dla Cisia w obecnej kadencji. A wręcz przeciwnie – każdy jego projekt będzie torpedowany, o ile tylko będzie taka możliwość. Dlatego, że nazywa się Gąsiorski. :)

    Jakiekolwiek profity dla wsi (osobiste ewentualne korzyści pomijam, trudno) może wyskubać jedynie tzw. tutaj “cisiański beton”. ;)
    Politycznie by było zatem zrobić Radną panią dyrektor szkoły na przykład. :) Co niektórym pewnie by się panie Matuszewskie myliły, ale trudno. ;)

    Odpowiedz
    • Wyborca pisze:
      26 sierpnia 2016 o 11:07

      Dyrektorka z pewnością robiłaby co mogła, by wejść tam gdzie wielu już było hehe

      Odpowiedz
    • Inka pisze:
      26 sierpnia 2016 o 11:26

      Wystarczy popytać jaka jest dla nauczycieli!! Maaasakra!!

      Odpowiedz
  7. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    26 sierpnia 2016 o 11:34

    Panowie Jestem stąd i Janusz Trzepizur co wy wypisujecie??? Jakie ma znaczenie czy ktoś będzie pionkiem czy nie??? Nie patrzmy na funkcje radnego w kontekście rozgrywek politycznych. To mieszkańcy Cisia wybierają przedstawiciela który ma im pomagać w rozwiązywaniu codziennych problemów. A Gąsiorski niejednokrotnie będąc sołtysem (lub już nim nie będąc) potrafił załatwić wiele spraw dla dobra ogółu. Lepiej być pionkiem i pomagać mieszkańcom niż klakierem bez swojego zdania :-)

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      26 sierpnia 2016 o 14:18

      Ból wypływający z Twojej zadniej części ciała, spowodowany innym zdaniem i wypowiedziami Sz.P. J.T. oraz użytkownika “jestem….” – nie jest dobrym komentarzem. Ty nie bierzesz pod uwagę tego, ze po prostu mozesz nie mieć racji.

      Odpowiedz
    • Plac Konstytucji się kłania pisze:
      26 sierpnia 2016 o 16:07

      Klakier w akcji :-)

      Odpowiedz
  8. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    26 sierpnia 2016 o 11:55

    Może jeszcze inaczej: jeżeli Gąsiorskiego bycie politykiem nie interesuje OK, decyzja jak najbardziej słuszna. Jeżeli ma jednak w planach zawalczenie w przyszłości o “coś” decyzja bez sensu.

    Odpowiedz
  9. Monia pisze:
    26 sierpnia 2016 o 12:02

    Wiadomą sprawą jest, że beton cisiański nie popuści! Muszą mieć radnego spokojnego, nie przeszkadzającego, przyklaskującego, nie wtrącającego się za bardzo i zapewne takiego kandydata wybrali. Mają swojego sołtysa to i radnego chcą mieć swojego. A czy będzie on dobry dla ogółu to już najmniej ważne, ważne żeby był po wiadomej stronie barykady…

    Odpowiedz
  10. Jestem stąd pisze:
    26 sierpnia 2016 o 12:20

    “Jakie ma znaczenie czy ktoś będzie pionkiem czy nie??? Nie patrzmy na funkcje radnego w kontekście rozgrywek politycznych.”
    Niestety, taki jest obecny układ w Radzie Miasta i nic tego nie zmieni. Nie da się inaczej patrzeć.
    “To mieszkańcy Cisia wybierają przedstawiciela który ma im pomagać w rozwiązywaniu codziennych problemów”
    No właśnie w tym rzecz – przez najbliższe dwa lata potencjalny radny Gąsiorski może przynieść więcej (potencjalnych) strat niż pożytków.
    Choćby dla zasady, jako że projekt zgłaszał przeciwnik, zostanie on w majestacie prawa utrącony w głosowaniu. Zawsze znajdą się “ważniejsze” rzeczy do zrobienia, załatwienia.

    Od rozwiązywania codziennych problemów jest Sołtys, kolego. Radny jest od spraw strategicznych, że się tak wyrażę. ;)

    “Może jeszcze inaczej: jeżeli Gąsiorskiego bycie politykiem nie interesuje OK, decyzja jak najbardziej słuszna. Jeżeli ma jednak w planach zawalczenie w przyszłości o „coś” decyzja bez sensu.”
    To chyba kolejny błąd logiczny.
    Skoro teraz wygra, przez dwa lata się “wypstryka”, a wieś i tak nic z tego nie będzie miała, to gdzie gwarancja, że później da radę? Jeśli był nieskuteczny (ilu będzie dociekać, czy to przyczyny “obiektywne”, czy zwykła nieudolność?), to po co go ponownie wybierać?
    Nie lepiej robić dobrą robotę od innej strony?
    Racjonalna, konstruktywna krytyka, punktowanie błędów, może przynieść więcej korzyści.
    Tylko z tym też nie jest najlepiej. Za dużo uprzedzeń i zwrotów w tekstach, które mogą być odczytane jako zwykłe złośliwości. Choć niekoniecznie takimi są.

    Odpowiedz
  11. Yupik pisze:
    26 sierpnia 2016 o 14:30

    Niektóre z tych osób kojarzę lub znam w mniejszym lub większym stopniu. Nie widze wsród kandydatów osoby której bede “kibicował”. Natomiast miejsce nr 1 w opublikowanym dokumencie to kpina z mieszkańców Cisia. Smutek mnie zalewa ze osoby bez żadnych kompetencji, doświadczenia, reprezentujące sobą tak niski poziom maja czelność startować do koryta i decyzyjności.

    Odpowiedz
    • Inka pisze:
      26 sierpnia 2016 o 14:32

      Ten brak kompetencji pasuje do wszystkich radnych z naszej gminy!!

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      26 sierpnia 2016 o 14:33

      Na dodatek kandydat sam wspomina o sobie:
      “Problemem tego świata jest to, że inteligentni ludzie są pełni wątpliwości, a idioci pewni siebie.”
      Charles Bukowski

      Odpowiedz
  12. Monia pisze:
    26 sierpnia 2016 o 14:55

    Nie wiem czy dobrze doczytales ale osoby wymienione w owym dokumencie to nie są kandydaci na radnych tylko do komisji i nikt z nich nie pcha się do koryta.

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      26 sierpnia 2016 o 15:09

      brawo , czytanie ze zrozumieniem :)

      Odpowiedz
    • Monia pisze:
      26 sierpnia 2016 o 17:31

      Nie bardzo rozumiem czy to było do mnie? Uważam że ja czytam ze zrozumieniem.

      Odpowiedz
    • :) pisze:
      26 sierpnia 2016 o 17:35

      ale to jest właśnie pochwała :) ktoś TO doczytał ,że chodzi o komisję choć w powyższym artykule jest zawarty BŁĄD .

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      26 sierpnia 2016 o 17:59

      “Dwa komitety wyborcze zarejestrowały się w wyborach radnego w Sołectwie Cisie. Pierwszy z nich to KWW dla Rozwoju Cisia, drugi zaś to KWW “Mieszkańców Cisia”. Komisarz Wyborczy w Częstochowie powołał wczoraj Miejską Komisję Wyborczą, w skład której wszedł tylko jeden Mieszkaniec Cisia. Co ciekawe, KWW “Mieszkańców Cisia” jest reprezentowana przez Mieszkańców Blachowni.

      Zapowiadają się bardzo dziwne wybory. Oby z pożytkiem dla Sołectwa Cisie.”
      Proszę pokazać błąd.

      Odpowiedz
    • :) pisze:
      26 sierpnia 2016 o 18:37

      orientując się kim są kandydaci , proszę się domyślić :)

      Odpowiedz
    • :) pisze:
      26 sierpnia 2016 o 18:39

      przepraszam nie kandydaci tylko komisja :)

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      26 sierpnia 2016 o 18:41

      Przykro mi :). Niedomyślny jestem, a nawet nazwisk kandydatów nie miałem okazji poznać.
      Mało tego! Nie pojmuję o jakich kandydatach piszesz.
      Wyraziłem się za to jasno – proszę pokazać błąd w cytowanym tekście. I nie o przecinki, czy inne takie chodzi. ;)

      Odpowiedz
    • :) pisze:
      26 sierpnia 2016 o 19:06

      to po co zabierać głos w sprawie , skoro sie nie ma pojęcia ? przynajmniej trójka z tej komisji jest powiązana z Cisiem i nie rozumiem dlaczego BŁĘDNIE pisze się ,że nie mają nic wspólnego z Cisiem ;) Hmm i nie jeden członek mieszka na Cisiu tylko dwóch :)

      Odpowiedz
  13. Jakub Barzak pisze:
    26 sierpnia 2016 o 15:12

    Do Yupika.
    Na samym wstępie proponowałbym Ci powtórzyć któraś z klas w szkole podstawowej gdzie uczą czytać ze zrozumieniem bo masz z tym problem dość duży, z całego serca współczuje Ci braku inteligencji. Nie startuje na radnego czy inna osobę decyzyjna w gminie, tak jak sobie to blednie wyczytałeś. Nie życzę sobie abyś pisał ze nic sobą nie reprezentuje bo zapewne dobrze mnie nie znasz , a jak masz na tyle odwagi to podpisz sie imieniem i nazwiskiem . A cytat który umieściłem jest wlasnie do takich tępych ludzi jak Ty .

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      26 sierpnia 2016 o 16:00

      No toś się młodzieńcze popisał! Przyganiał kocioł garnkowi? ;)

      Odpowiedz
    • Plac Konstytucji się kłania pisze:
      26 sierpnia 2016 o 16:12

      Panie Barzak nie ma sensu wchodzić w dyskusje z ćwierćinteligentem który ma trudności ze zrozumieniem tekstu nieujawnione w pierwszej fazie nauki :-)

      Odpowiedz
    • Mycha pisze:
      26 sierpnia 2016 o 20:04

      Znamy Cię ze szkoły, znamy z fb, znamy z insta. Szkoda, wielka szkoda, że taki dzieciak bierze udział w tak ważnym wydarzeniu. Sam sie cofnij- choćby po to, by pisownię poćwiczyć. Do tego momentu ego na niesamowicie wysokim poziomie, a rozwaga i doświadczenie gdzieś tam w tyle. Zobaczymy jak się rozkokosisz po swojej pierwszej samodzielnej decyzji. Nie popisałeś się- zabroniłes krytyki jednocześnie… Samemu wyzywając przy użyciu niesmacznych słów. Zajmij sie tymi tandetnymi świecidełkami, ale do polityki (małej czy dużej), która oddziaływuje na szerszą społeczność, musisz dorosnąć. Mało tego! Wytykasz brak podpisywania sie z imienia i nazwiska, a sam, na codzień wypisujesz tu pod ‘anonimowym’ nickiem. Zdecyduj sie koleżanko.
      Pozdrawiam serdecznie

      Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      26 sierpnia 2016 o 23:24

      Sugerujesz zerowa decyzyjność komisji a zarazem fakt ze robisz to za darmo? Zaprzeczasz sam sobie gowniarzu.

      Odpowiedz
  14. @rtur pisze:
    26 sierpnia 2016 o 22:17

    Ale jad i krytyka leci w strone Pana Kamila :/

    Odpowiedz
  15. Jestem stąd pisze:
    26 sierpnia 2016 o 23:11

    :) pisze:
    26 sierpnia 2016 o 19:06
    to po co zabierać głos w sprawie , skoro sie nie ma pojęcia ? przynajmniej trójka z tej komisji jest powiązana z Cisiem i nie rozumiem dlaczego BŁĘDNIE pisze się ,że nie mają nic wspólnego z Cisiem ;) Hmm i nie jeden członek mieszka na Cisiu tylko dwóch :)

    Pan Heniek z Krakowa też jest powiązany z Cisiem. ;) I pan Wacek z Poznania.
    Weź no ty się ogarnij! Gdzie jest napisane, że nie mają nic wspólnego z Cisiem?
    Dwóch mieszka w Cisiu? Znaczy kto kłamie? Gąsiorski czy Komisarz Pidzik? Czy może Komisarz został oszukany?
    Czy też tobie, jak wielu innym przy “wyborach” sołtyski, Cisie pierdaczy się z Blachownią?

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      27 sierpnia 2016 o 13:08

      Wiem jak działają komisje, wiec nie ucz ojca dzieci robić. Natomiast rozpieszczony dzieciak o poziomie bliskim zera pcha sie na sile gdzie sie da. Członek komisji kasę dostaje i o tym każdy wie.

      Odpowiedz
  16. obiektywny pisze:
    27 sierpnia 2016 o 00:11

    Yupik troszkę kultury jesli sie dobrze orientujesz to komisja miejska nie ma wpływu na nic , a wyzywanie kogoś od gówniarza to lekka przesada , trzeba było sie zgłosić do komisji tez byś dostał kase , mówi przez ciebie zawiść może dlatego że nikt ci nie zaproponował , to znaczy że jesteś bardzo inteligentny i masz duże doświadczenie. Jeśli chodzi o Pan Jakuba Barzaka akurat znam tego młodego człowieka , mimo to że jest młody to wartościowy i mądry człowiek bardzo wrażliwy i na pewno nie jest obojętny na krzywde ludzi. Jest mieszkańcem Cisia ktoś go zauważył i mu zaproponował na pewno nie robi to dla pieniędzy bo na pewno nie wie ile otrzyma. To tyle w tym temacie. Tak na marginesie Yupik troche więcej samo krytyki dla siebie bo myśle że nie do końca jesteś idealny. Myśle powstrzymajmy się od złośliwości myślmy raczej o zgodzie i wzajemnej życzliwości bo pycha i złość do niczego nie prowadzi a już na pewno nie jest to na korzyść Cisia a to chyba o to chodzi.
    Pozdrawiam i zachęcam do przemyśleń.

    Odpowiedz
  17. Monia pisze:
    27 sierpnia 2016 o 08:05

    Nie ma to jak przywalić bezpodstawnie drugiej osobie. Trudno to nawet nazwać, cóż takim narodem jesteśmy. A przyznać się do błędu to już całkowicie graniczy z cudem lepiej brnąć dalej niby w swoją rację. Życzę miłego weekendu więcej życzliwości i mniej uszczypliwości. :)

    Odpowiedz
    • Mycha pisze:
      27 sierpnia 2016 o 08:11

      Bezpodstawnie? Takim narodem? To sie nazywa WŁASNE ZDANIE, OPINIA, wyrobiona na podstawie doświadczenia i kontaktów z tym właśnie młodzieńcem. Ale żeby odrazu narzekać na naród? Nie każdy zamierza lizać d*** tylko dlatego ze tak wypada. Czemu w takim razie nie podlizywac sie Szymańskiej tylko dlatego ze tak wypada. Czemu na nią narzekamy? Ok, zły naród jesteśmy…. Czemu w tych czasach własna opinia to hejt i czemu istnieje przeświadczenie, ze jeśli wypowiadać sie publicznie, to tylko superlatywy?

      Odpowiedz
  18. Jestem stąd pisze:
    27 sierpnia 2016 o 11:10

    Monia, uszczypliwość, odrobina złośliwości często nie jest złą rzeczą. Pozwala spojrzeć na siebie z innej strony. O ile w ogóle ktoś to potrafi oczywiście.
    Masz rację, mamy wstrętne cechy. I najgorsze jest to, że apogeum tych złych cech w internecie przypada na ludzi młodych i bardzo młodych.
    Nie wiem, czy pokazywanie im, że można inaczej, że nawet kłócić można się merytorycznie, coś da, ale chyba nie ma innego wyjścia – trzeba próbować.
    Przecież Jakub jest dokładnie takim przykładem. Skoro (chyba słusznie) zechciał zabrać głos, to miał niezwykłą szansę, aby pokazać klasę. Pokazał siebie. Jego strata, ale może przynajmniej czegoś się nauczy.

    Mycha, nie chodzi przecież o to, aby tylko słodzić! Chodzi o to, aby wypowiedź chociaż ocierała się o podstawowe zasady kultury i była “na temat”.
    W poprawnej polszczyźnie, w sposób logiczny, grzeczny, też można nieźle komuś “dowalić”. ;)
    Z tego względu to, co tutaj napisałaś uważam za normalną dyskusję. Hejtem dla mnie jest natomiast pisanina :)

    obiektywny, jeśli chcesz krytykować kogoś, to rób to uczciwie.
    Yupik nie użył słowa “gówniarz”, więc nie wciskaj mu tego z łaski swojej. I nie napisz za chwilę, że wiesz, że tak myślał. ;)
    Yupik napisał swoją prawdę i zrobił to w sposób w miarę oględny. A wiemy, że potrafi, oj potrafi inaczej.
    “Smutek mnie zalewa ze osoby bez żadnych kompetencji, doświadczenia, reprezentujące sobą tak niski poziom maja czelność startować do koryta i decyzyjności.”
    Jego błąd, że nie zrozumiał, nie doczytał, co to są za nazwiska.

    Odpowiedz
    • bodzio. pisze:
      27 sierpnia 2016 o 11:29

      “Jestem stąd”, twoje myślenie i wypowiedzi wydają mi się bardzo podobne, do krasomówczych wypocin naszego “Mędrca Europy”.Człowieka, który sam wszystko obalył, zburzył, wybudował itd.Człowiek ten, to B.L.Wałęsa.Dobrze to, czy źle?Sam nie wiem.

      Odpowiedz
  19. Monia pisze:
    27 sierpnia 2016 o 11:20

    Jak nie użył? W kolejnym komentarzu z 23.34 urzyl tego słowa.

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      27 sierpnia 2016 o 11:33

      Masz rację, przepraszam, nie zauważyłem tego wpisu.
      Który resztą z gruntu jest głupi, bo co ma wynagrodzenie za udział w komisji do jakiejkolwiek decyzyjności. Wynagrodzenie należy się jak psu micha, a komisja ma swoje kompetencje, a więc w pewnych ramach jest decyzyjna. Może na przykład “nawalonego” Yupika nie dopuścić do głosowania, ;)

      Odpowiedz
  20. Monia pisze:
    27 sierpnia 2016 o 11:32

    Przepraszam za użył stało się, :) bo zaraz splynie na mnie fala… :)

    Odpowiedz
  21. Monia pisze:
    27 sierpnia 2016 o 11:38

    Odnośnie pokazania klasy to jeden wpis o niczym nie świadczy myślę że gdyby mnie ktoś tak napisał też bym się uniosla. Nie ocenia się ksiazki po okładce.

    Odpowiedz
  22. Badora Tomasz pisze:
    27 sierpnia 2016 o 12:03

    kto startuje od Pana Kułakowskiego dziennikarza? Czy kww SSz może nie wystawił jednak komitetu? w to mi się wierzyć nie chce….. jeden z nich jest jej jego na pewno

    Odpowiedz
  23. Jestem stąd pisze:
    27 sierpnia 2016 o 12:08

    Ale to nie była okładka, tylko całkiem długa i spójna wypowiedź.
    Poza tym od 25 sierpnia pan Jakub Barzak nie jest zwykłym Jakubem, ale członkiem Komisji. A to zobowiązuje.
    Co zrobił i mówił w swoich 4 kątach to jego sprawa. To, co opublikował, już nie.
    Dla mnie jego postawa tutaj nie ma żadnego usprawiedliwienia.
    Mam nadzieję, że na tej jednej wypowiedzi się nie skończy.
    A jeśli Mycha ma rację, bo wie, a nie insynuuje, to w takim razie wypadałoby się też przyznać do innych wpisów, publikowanych anonimowo. Byłby pełny przegląd, a więc już nie tylko okładka, ale cała powieść. ;)

    Odpowiedz
    • Mycha pisze:
      27 sierpnia 2016 o 12:22

      O właśnie, brakowało tego żeby ktoś podpowiedział Jakubowi Barzakowi, ze nie jest juz Kubusiem, tylko kimś, kto reprezentuje poniekąd NAS. Wiem, ze jego rodzice sa tu aktywni. Dajcie jakieś rady synowi, jak powinien sie wypowiadać, żeby wstydu nie przynieść :)

      Odpowiedz
  24. obiektywny pisze:
    27 sierpnia 2016 o 13:52

    Proponuje poczytać jakie uprawnienia ma komisja miejska, a jeśli chodzi o niedopuszczenie osoby nietrzeźwej do głosowania taką moc ma komisja obwodowa ale to tak dla wyjaśnienia. Nie uważam że Pan Jakub powiedział coś niestosownego. Wyraził swoje zdanie i nie sądze żeby było coś obrazliwego.
    Jestem stąd ty bądź sprawiedliwy i nie oceniaj nikogo bo będzie czas że ciebie też ocenią.
    To tak do dalszego przemyślenia. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  25. Jestem stąd pisze:
    27 sierpnia 2016 o 14:26

    “z całego serca współczuje Ci braku inteligencji.”
    “jest wlasnie do takich tępych ludzi jak Ty”

    Faktycznie, w pełni stosowne i na miejscu. ;) Nic obraźliwego. Szczególnie z ust osoby funkcyjnej w tym momencie! Naprawdę jesteś obiektywny?
    Co daję do przemyślenia.

    Taka moja (i twoja też) rola, że mam prawo do oceny – rzeczy, ludzi, zjawisk. Publikując swoją ocenę, zgadzam się, czy tego chcę, czy nie chcę, na ocenianie mnie przez innych.
    Co również daję do przemyślenia.

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      27 sierpnia 2016 o 14:38

      Masz rację. Nadinterpretacja z mojej strony, jeśli chodzi o niedopuszczenie do głosowania. :) Tylko co, jeśli delikwent nie zgodzi się z opinią komisji obwodowej. ;)

      I jeszcze przypomnienie – od chwili ustanowienia kogoś członkiem komisji przysługuje mu prawo ochrony takie, jak funkcjonariuszowi publicznemu, ale i odpowiedzialność za swoje słowa i czyny jest także taka, jaką ponosi funkcjonariusz publiczny.

      Odpowiedz
  26. Pinokkio pisze:
    27 sierpnia 2016 o 19:33

    Dwa komitety wyborcze,i co się stało?
    Wybiorą odpowiedniego kandydata.
    I nic więcej.

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      27 sierpnia 2016 o 21:02

      A co się miało stać? Zwykła sucha informacja, że dwa komitety się zgłosiły. Aż dwa, albo tylko dwa.
      Komitet Pinokkio, komisja także, nie jest o wybierania. ;)

      Odpowiedz
  27. Inka pisze:
    27 sierpnia 2016 o 19:43

    Kogoś odpowiedniego dla kogo??

    Odpowiedz
  28. Pinokkio pisze:
    27 sierpnia 2016 o 19:52

    Dla miejscowości Cisie.

    Odpowiedz
    • Inka pisze:
      27 sierpnia 2016 o 20:47

      Jasne :)

      Odpowiedz
  29. Stasieniekaaaa pisze:
    27 sierpnia 2016 o 22:21

    A Yupik głupik wygłupił się troszeczkę i niechcący sprowokował młodego człowieka. Uważam, że Młodzieniec choć młody jest zdolny i daleko zajdzie znam go osobiście. Znam też Yupika ma chłop ambicje i ramie radnej i ciężko mu ten ciężar udźwignąć. Taki tam pseudo bohater obrażający wszystkich dookoła. Panie Kamilu nic złego Pan nie robi jest pan wartościowym młodym człowiekiem i proszę się nie dać prowokować takiej hołocie.

    Odpowiedz
    • Yupik pisze:
      28 sierpnia 2016 o 08:29

      Świetna wypowiedz. Lepsze to od kabaretów na Polsacie. Hahaha

      Odpowiedz
  30. Jestem stąd pisze:
    27 sierpnia 2016 o 22:51

    Kogo nazywasz hołotą Stasieniekaaaa?
    Jak to łatwo przychodzi innych poniżać. A przecież należy rozumieć, że zarówno ten młody zdolny, jak i ty, to kwiat społeczeństwa w takim razie. I takie słowa u was – hołota, zero inteligencji, tępaki??
    Znaczy tylko tym z lepszej gliny wolno? ;)

    A ja wręcz przeciwnie, mam nadzieję, że jednak da się sprowokować, i postąpi tak, jak taki zdolny, wartościowy człowiek postąpić powinien. ;)
    Wiem, wiem … nadzieja matką … więc pewnie się nie doczekam. ;)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Kolejne zaniechania w Urzędzie Miejskim w Blachowni
    Lokalne | 23 marca 2023 r.
  • Będzie rekordowa podwyżka za śmieci. Wszyscy radni Sylwii Szymańskiej byli za!
    Lokalne | 22 marca 2023 r.
  • Zostań gwiazdą i zaśpiewaj z Norbim
    Rozrywka | 21 marca 2023 r.
  • Kolejne zaniechania i naruszenia w Urzędzie Miejskim w Blachowni
    Lokalne | 20 marca 2023 r.
  • Oceń radnego: Marek Kułakowski najgorszy
    Lokalne | 19 marca 2023 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP