Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
Blisko 12ha terenu w centrum Blachowni gmina sprzeda za 200 tys. zł?
Dodane przez r - 11 lutego 2024 r.
Liczba komentarzy: 37 - dodaj komentarz »
Blisko 12ha terenu w centrum Blachowni gmina sprzeda za 200 tys. zł?

Praktycznie za bezcen Burmistrz Sylwia Szymańska chce oddać blisko 12ha terenu w centrum Blachowni pod budownictwo mieszkaniowe - o sprawie mówi się od dłuższego czasu, a o jej szczegółach poinformował Piotr Kurkowski. Dwie działki o szacunkowej wartości ok. 20 000 000 zł mają zostać sprzedane za 200 tys. zł. Chodzi o teren pomiędzy DPS a Blamedem.

Zainteresowana terenem jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Blachowni.

Inwestycja doprowadzi do wycięcia tysięcy drzew.

Jest już przygotowana uchwała w tej sprawie. Albo jest to robione pod wybory, albo zostało to wszystko dogadanie z burmistrzem tak, by ktoś na tym zarobił ogromne pieniądze. Wśród radnych są różne opinie. Sama Szymańska może nie mieć w radzie większości w tej sprawie, bowiem radni mogą nie zgodzić się z oddaniem tego terenu za 1 procent jego wartości. Uchwała jest przygotowana w taki sposób, że oprócz budownictwa mieszkaniowego można tam będzie wybudować różnego rodzaju lokale usługowe.

Jestem za budownictwem mieszkaniowym, ale na określonych warunkach. Tego rodzaju uchwała da podmiotowi, który kupi działkę za bezcen, całkowitą swobodę decydowania o tym, co tam będzie wybudowane. Już raz podobna sytuacja była przy Bankowej w Blachowni, gdzie spółdzielnia za długi  musiała oddać teren, na którym dziś stoi Polomarket, który miał być przeznaczony na bloki. Skończyło się tak, że teren został oddany prywatnej firmie, a członkowie spółdzielni musieli spłacić długi w czynszu.

Czy chcemy tego drugi raz? Czy sprzedać blisko 12ha terenu w centrum za 200 tys. zł?

PAWEŁ GĄSIORSKI

 



Kategorie:
Lokalne
Wiadomości
Poprzedni artykuł Pościg ulicami Blachowni zakończył się “na drzewie” Pościg ulicami Blachowni zakończył się “na drzewie”
Następny artykuł Martyna Rokosa nowym podinspektorem w Urzędzie Miejskim w Blachowni Martyna Rokosa nowym podinspektorem w Urzędzie Miejskim w Blachowni

37 odpowiedzi do “Blisko 12ha terenu w centrum Blachowni gmina sprzeda za 200 tys. zł?”

  1. Płac Konstytucji się kłania pisze:
    11 lutego 2024 o 10:29

    Czy to sprawdzona informacja?! Trzeba być co najmniej niepoważnym żeby takie tereny zielone w centrum miasta pozwolić wyciąć pod budownictwo. Stanowi Państwo Radni – z podwójną dokładnością będziemy patrzeć Wam na ręce w sprawie tych terenów. Nie pozwólcie wyprzedawać tego z czego słynie nasza gmina – pięknych terenów zielonych.

    34
    5
    Odpowiedz
    • 123 pisze:
      11 lutego 2024 o 19:07

      Weź i nie marudź! ;)
      To piękne tereny zielone? Żart?
      Poza tym zerknij do studium zagospodarowania. Do teren przeznaczony pod zabudowę usług publicznych i komercyjnych z urządzoną zielenią.
      Najwyższa pora, żeby miasto zaczęło się rozwijać, a nie kisić. Kierunek w stronę południa jest oczywisty.

      Po raz kolejny dajecie się złapać na plewy redaktora!
      Z kapelusza wyciągnął wam 20 milionów z nieuzbrojony, zalesiony teren. Pewnie z tego samego kapelusza owe 200tysięcy. ;)
      W rzeczywistości, jako działka zalesiona, jest wart ok. 30 – 50 tysięcy za hektar, czyli ca 400 000 zł. Dobra, bierzemy jeszcze pod uwagę potencjał, niech będzie 5 razy więcej (a co, jak szaleć to szaleć). Wychodzi 2 miliony.
      Przysługuje możliwość udzielenia rabatu ze względu na budownictwo mieszkaniowe.

      To nie jest tak, że potencjalny inwestor będzie mógł tam zrobić, co chce, jak usiłuje wciskać autor.

      16
      24
      Odpowiedz
      • Wyborca pisze:
        11 lutego 2024 o 20:20

        ile według ciebie kosztuje 120 000m2 w centrum blaszki ? za działkę 1000m2 zapłacisz pewnie 100 150 tysięcy

        12
        1
        Odpowiedz
        • 123 pisze:
          12 lutego 2024 o 00:43

          Tak, uzbrojoną, z prawem do zabudowy. Kumasz?

          1
          8
          Odpowiedz
  2. Wyborca pisze:
    11 lutego 2024 o 10:31

    śmierdzi to na kilometr . niech sprzeda część tego terenu i za normalne pieniądze a nie za 200 tysięcy. za tyle to i ja to chętnie kupie

    26
    2
    Odpowiedz
    • 321 pisze:
      11 lutego 2024 o 12:16

      szykujcie dyby.

      10
      1
      Odpowiedz
    • mieszkanka pisze:
      11 lutego 2024 o 17:21

      to jest prawda, jeszcze trochę i sprzeda całą Blachownię razem z mieszkańcami

      16
      Odpowiedz
  3. Inka pisze:
    11 lutego 2024 o 13:42

    Jeżeli to nie fejk to Sylwka powinna zostać wyprowadzona na taczce!!

    18
    2
    Odpowiedz
  4. Bezprawie pisze:
    11 lutego 2024 o 18:40

    Czytam te informacje i włos mi się jeży na głowie. To jakieś szaleństwo i to przed wyborami.Uwazam że jest to dratwa szyte bo gruba nicią to za mało. Nasi pracownicy czyli radni wysprzedają wraz z szefową nasz wspólny majątek i to za 1%wartości. To jakieś szaleństwo. Czytając post Pana Marcina Mandryka przyznaje mu rację. To majątek nas wszystkich Szymańska wysprzedaje co się da jakby to była własność jej prywatna .Dziwię się obecnemu przewodniczącemu jaki ma też w tym interes że tak szybko zwołał radę w tej kwestii. LUDZIE OBUDZCIE SIĘ. WYBORY ZA 50 DNI. WYBIERACIE Z ROZSĄDKIEM BO OBUDZIMY SIE Z RĘKĄ W NOCNIKU. Mam nadzieję że te sprawy wrócą po wyborach i wszelkie nieprawidłowości będą poddane audytowi i będą mocno rozliczone a winni ukarani

    18
    3
    Odpowiedz
  5. Tomek Zdumiony pisze:
    11 lutego 2024 o 18:43

    Czy mieszkańcy bloków przy ul. Miodowej I bloku przy ul. Bankowej 9 pomyśleli, co się stanie z le Spółdzielnią Mieszkaniową jeśli podczas budowy coś pójdzie nie tak? Oni jako członkowie Spółdzielni poniosą konsekwencje finansowe. Czy władze SM mają tego świadomość i czy ich uprzedzili? Ludzie, to bardzo poważna inwestycja? Ceny materiałów budowlanych i koszty usług oraz stawki budowlańców wciąż są bardzo wysokie, a niewiadomo jaka będzie sytuacja za rok, czy dwa. Tą inwestycja może pociągnąć na dno członków SM

    16
    3
    Odpowiedz
    • 123 pisze:
      11 lutego 2024 o 19:17

      Spółdzielnie, inni deweloperzy budują systematycznie i mają się dobrze.

      Uprzejmie proszę o szczegółowe przedstawienie realnego zagrożenia dla obecnych członków – mieszkańców.

      Dodam jeszcze, że to idealna okazja, aby z inwestorem dogadać (czytaj wymusić) kompleks kulturalny z prawdziwego zdarzenia. I nie tylko to, na przykład porządne korty tenisowe czy jakieś inne obiekty rekreacyjno – sportowe.

      Zgadzam się jednak, że to nie jest decyzja na teraz! Nie kilka miesięcy przed upływem kadencji. To zadanie dla nowych władz, z nowym spojrzeniem, z umiejętnością negocjacji.

      9
      5
      Odpowiedz
  6. Nineczka pisze:
    11 lutego 2024 o 18:55

    Jako mieszkaniec Gminy Blachownia nie zgadzam się na oddanie za takie grosze tego terenu w Centrum miasta!!! Nie wiem czy brać to za durny pomysł, czy za działanie graniczące wręcz ze świadomym działaniem na szkodę Gminy!!! ??? Co to ma być?! Nieważne czy Pani Szymańska nadal będzie Burmistrzem, czy ktoś inny, ale nikt nie ma prawa wyprzedawać, a właściwie rozdawać majątku Gminy za takie grosze!!!! Jak powiedziałam o tym rodzinie i znajomym, to wszyscy są oburzeni. Dziękuję, że to wypłynęło przed wyborami! Trzeba być świadomym na kogo się głosuje.

    21
    4
    Odpowiedz
    • Nineczka pisze:
      11 lutego 2024 o 19:15

      Wszelkie minusy które pojawią się pod komentarzem, będę rozumieć, że pochodzą od naszej władzy, czy strony. która ma interes w przejęciu tego terenu.

      13
      6
      Odpowiedz
      • 123 pisze:
        11 lutego 2024 o 19:26

        Masz ode mnie.
        Nie związanego z nikim, nigdy nie popierającego obecnych władz, wielokrotnie krytykującego. Ale realnie patrzącego na rzeczywistość.
        Najpierw zorientujcie się w cenach, przepisach, dokumentach, potem komentujcie, żądajcie.

        7
        6
        Odpowiedz
        • 321 pisze:
          11 lutego 2024 o 19:40

          uśmiechnij się. przecież wiemy że masz koligacje rodzinne z szefowa. też bym bronił.

          9
          3
          Odpowiedz
        • Tosiek pisze:
          17 lutego 2024 o 21:39

          Ty chyba musisz się zorientować w cenach lub dobrze je znasz że piszesz te głupoty. To bedzie jak sprzedaż Orlenu przez ten cały p.i.s 😀.

          Odpowiedz
      • Sowa pisze:
        16 lutego 2024 o 21:20

        Należy to szybko zgłosić doCBA-jedyny ratunek

        2
        Odpowiedz
  7. Tomasz pisze:
    11 lutego 2024 o 19:23

    Tą informacja przeważyła, całą rodziną zamierzamy głosować w wyborach samorządowych na faceta, mamy dość bab. Przepraszam wszystkie kobiety, ale ostatnie Panie, które rządziły Gminą udowodniły i utwierdziły nas w tym. Szanuję kobiety, ale ta Gmina nie ma szczęścia do ambitnych kobiet. Może jeszcze pojawi się inny kandydat MĘŻCZYZNA, a jeśli nie, to wolę nawet tego, który już ogłosił, że będzie kandydował niż któraś z tych dwóch kobiet. MASAKRA. Czas już naprawdę coś zmienić.

    16
    5
    Odpowiedz
    • Czerwony pisze:
      11 lutego 2024 o 19:42

      też będę głosował na czerwona zarazę. a co tam .

      5
      1
      Odpowiedz
    • Kandydat na radnego. pisze:
      13 lutego 2024 o 10:58

      Szanowni państwo jak by któryś z was znał trochę się na prawie to by wiedział że to radni gminy głosują za tym a nie Pani burmistrz ona daje tylko projekt. Tak więc to ich pseudo radnych trzeba rozliczać z uchwał. Obiecuję że po wyborach rozliczymy ich wszystkich.

      3
      1
      Odpowiedz
      • 123 pisze:
        13 lutego 2024 o 12:18

        W tym przypadku to nie ma najmniejszego znaczenia, bo radni od Szymańskiej i tak przegłosują najgłupszą nawet rzecz, którą im burmistrz zaproponuje.
        Nawet gdyby jedna, dwie osoby użyły własnego rozumu, to i tak przewagę mają wystarczającą.
        Poza tym, mimo że masz generalnie rację, to projekty uchwał składa burmistrz. Ma cały urząd i prawników do dyspozycji. Radni, zwykli ludzie, często bez wykształcenia, mają prawo wierzyć, że wszystko jest i racjonalne, i zgodne z prawem.

        Przypominam, że mam jasne zdanie na temat tego projektu – sprzedaż terenu z przeznaczeniem na cele zapisane w studium rozwoju jest jak najbardziej w porządku. Ale nie teraz, chwilę przed wyborami, i nie w trybie bezprzetargowym!

        5
        Odpowiedz
  8. Weronika pisze:
    11 lutego 2024 o 19:44

    Zapamiętajcie to co teraz napiszę. W poprzednich wyborach wmówili Pani Ujmie, że wygra wybory. Mówiłam, że jej start spowoduje, że inni kandydaci przepadną. Od początku było wiadomo, że ma swoich zwolenników, ale też mnóstwo przeciwników. Osobie nic do niej nie miałam. Tak się stało. Pani Szymańska wiedziała i cieszyła się, że jeśli w drugiej turze mieszkańcy będą wybierać pomiędzy nią, a jej poprzedniczka, to ona wygra. Niestety ambicja obecnej kandydatka sprawi, że znowu wygra Pani Szymańska. To naprawdę katastrofa dla Gminy. Zaznaczam, że nie jestem fanem Pana Osińskiego, ale wolę przerwać ten zaklęty krąg, gdzie w kółko jest wybór pomiędzy słabymi kandydatami a Panią Szymańską. Naprawdę mam już dość jej rządów. Niestety ślepy upór, ambicja i chęć udowodnienia powoduje, że druga Pani ślepo brnie po władzę. Niestety z rozmów z ludźmi wiem, że jeśli w drugiej turze będą mieli wybór pomiędzy nimi, to wybiorą mniejsze zło. Nie chcą Burmistrza oszołoma. Tak więc jeśli naprawdę chcemy zmiany trzeba głosować na mężczyznę, nieważne czy tego który już się zgłosił, czy na innego, jeśli jeszcze się ktoś zgłosi. W przypadku zwycięstwa Pani Szymańskiej nigdy nie wybaczymy Pani, że ślepy upór i chore ambicje znowu przyczyniły się do jej zwycięstwa. Czasem dla dobra większego trzeba się zatrzymać.

    16
    3
    Odpowiedz
  9. Szymon pisze:
    11 lutego 2024 o 20:11

    miałem głosować na Czarka ale ten artykuł i ten atak jego sitwy na ten projekt mnie obudził. Cała ta grupa.od Osińskiego to ludzie wsteczni, lewacy nie chcący rozwoju gminy. to ludzie pokroju Tuska co nie chce CPK. sory ale do mnie zacofanie i stagnacja nie przemawia. więc z bólem głosuję na Sylwię bo ona jednak chce rozwoju tej dziury.

    12
    22
    Odpowiedz
  10. BEZPRAWIE pisze:
    11 lutego 2024 o 20:35

    Szymon będziesz głosować na Sylwię bo jesteś z jej bajki pisowskiej. Co ma CPK do naszej mały ojczyzny. Chyba że to bo tam już wydano kupę kasy zjak narazie za utrzymywanie łąki i nabijanie własnej kasy. U nas też Szymańska zapłaciła za projekt po północnej stronie stawu kupę kasy. Miała być pięknie zagospodarowana budynek za 6mln a stoją toytoje i jakaś budka z fasfudami a jeszcze wiatę postawił sąsiad. A gdzie te domki na drzewach plac zabaw z prawdziwego zdarzenia. Długo by wymieniać.

    16
    4
    Odpowiedz
    • Nico pisze:
      11 lutego 2024 o 20:50

      ty to jesteś jak pop*. prawdziwe bezprawie. *pełniący obowiązki polaka.

      2
      7
      Odpowiedz
    • Somsiad. pisze:
      12 lutego 2024 o 09:06

      temu się domki na drzewach marzą. może szklane domy? chłopie zejdź na ziemię i patrz pod nogi.

      3
      Odpowiedz
      • Bezprawie pisze:
        12 lutego 2024 o 10:50

        somsiad mnie domki na drzewach się nie marzą bo to poroniony pomysł. Wyliczam to co marzyło się Szymańskiej o co obiecała.

        2
        2
        Odpowiedz
  11. doktor pisze:
    11 lutego 2024 o 22:12

    Gruba to sprzeda, ustawi sie pod koniec kadencji i NIC jej nie zrobicie. Nigdy.

    11
    3
    Odpowiedz
    • 123 pisze:
      12 lutego 2024 o 00:47

      Sugerujesz, że zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej coś pod stołem zapoda?
      Grubo!

      13
      Odpowiedz
  12. Chytry redaktor pisze:
    12 lutego 2024 o 10:40

    lokalnych deweloperów szlak trafi że im mieszkania nie pójdą po 8000zl za metr to rzucili pseudo dziennikarzynie parę groszy by obsmarować temat, nie znam szczegółów, jestem ciekaw z jaką propozycją wyjdzie spółdzielnia za m2, porównajmy, zobaczmy, później oceniajmy.

    11
    6
    Odpowiedz
    • Jarosław Gö pisze:
      12 lutego 2024 o 11:55

      nie narzekać tylko powiadomić ABW oraz CBA

      11
      1
      Odpowiedz
  13. Bolo pisze:
    12 lutego 2024 o 21:44

    Dam 250 tys😆😂

    4
    Odpowiedz
  14. .Lala pisze:
    13 lutego 2024 o 02:15

    Ja proponuje wybór Burmistrza z dużego miasta mądrego,wyksztauconego człowieka a nie radnych bezradnych bez przyszłości dla gminy .Niech się uczą rządzić w terenie bo mało który Radny zajmuje się tym co powinien,

    6
    1
    Odpowiedz
    • Sowa pisze:
      16 lutego 2024 o 21:21

      Należy to szybko zgłosić doCBA-jedyny ratunek

      2
      Odpowiedz
  15. Blachowianin pisze:
    13 lutego 2024 o 08:51

    Tak właśnie jest-zresztą jak ze wszystkim.Burmistrz robi co chce,jak we własnym folwarku-a klakierzy których wybraliśmy przyklaskują.Mam nadzieję że po wyborach się to zmieni.Tak np jak z działką pod Michaś-która była do sprzedania,a budynek stoi na dwóch-na ile lat został wydzierżawiona druga działka ?

    4
    Odpowiedz
  16. Grzesiek pisze:
    17 lutego 2024 o 21:26

    No w mordkę jeżyka!?…
    Co sobie wejdę na jakieś stronki w tym wynalazku, by poczytać o Bl-ni, to źrenice mi się rozszerzają. Mam nadzieję, że powodem tego zdziwienie jest tym, co oglądam i czytam. Nie zaś…

    Ale do rzeczy. Czytam ci ja sobie to, że kolorowa burmistrz 12 ha chce puścić za 200 tysiaków. A całość tego to tereny leśne. Za taki pieniądz w większym mieście od Bl-ni, to można kawalerkę w bloku nabyć, nie zaś tyle i takiego terenu. Kupią, las wykarczują, drewno sprzedadzą i za to pozyskane drewno, może uzysk będzie większy, niż te 200.
    No dobra. Na tej kartce papieru przeczytałem, iż to Spółdzielnia Mieszkaniowa ma nabyć, Że to na “cele mieszkaniowe”, “cele statutowe” i takie tam… Wielu w to wierzy? Postawią blok jeden, lub w porywach nawet dwa. Po dwie lub nawet klatki trzy. A reszta terenu? Może “statutowy” plac zabaw. I to z wieloma urządzeniami takimi, ze jak drobnej monety nie wrzucisz, to nie ruszy.
    Wspomniana Spół. Mieszkaniowa w Bl-ni. Czas leci, ba zapi…, więc nie wszyscy może pamiętają, a może i nie wiedzą – wszystkie te bloki na ul. Miodowej zostały wybudowane i oddane do użytku w latach 70-tych XX w. Ale zrobiła to SM z Cz-wy. No bo… tej w Bl-ni zwyczajnie nie było. Ale w końcu powstała i zapewne na “preferencyjnych warunkach” zawiadywać osiedlem na Miodowej zaczęła. Kojarzę, że z lekka później na ulicy bodaj teraz zwiącej sie Bankowa, SP wybudowała ogromny blok /tuż obok dawnej SP nr 2/. “Ogromny”, bo klatek schodowych jak pamiętam jest więcej niż dwie i jakieś lokale usługowe też są. Iiii… Ktoś mi podpowie ileż to i w których miejscach SM kolejne budynki postawiła?

    Czy w Bl-ni jest aż taki “głód mieszkaniowy”, aby tuż przed wyborami takie fikołki robić? Z ciekawości tak na szybkiego poszukałem trochę statystyki, i…
    – lata 70-te XX w. – legenda głosiła, ze jest nas 15 tysiaków. Dobrze idzie! Jeszcze trochę a dogonimy Cz-wę /hi,hi,hi../.
    Szukam dalej, choć przyznaję, że pobieżnie. A tutaj wyskakuje mi z nagła:
    – przez wiele lat rok po roku mieszkańców jest 9.865, 9.735. Itp. Nawet skromnej dyszki nie ma…
    – w latach 2002 – 2022 liczba mieszkańców zmalała o 5,8%
    – ujemny przyrost naturalny wynoszący – 126
    – gdzieś tam błysnęło mi to, że: “…za burmistrz sylwi szymańskiej ubyło 1103 mieszkańców…”. Słowo zucha daję, że takie zdanie przeczytałem. Poszukajcie, to zapewne znajdziecie. I choć nie pomyślałem sobie o tym tam “… i stare koronki”, to i tak jakoś nieswojo mi się zrobiwszy.
    – ale na koniec mile mnie zaskoczyło! Przeczytałem: 18.01.2024 – 12.079 .Przekroczyło magiczną dyszkę.

    Kończąc, wrócę do tematu tego artykułu.
    Nie ten czas przed wyborami, nie tak duży teren i nie za takie złotówki.
    Teraz, to włodarz /włodarka?/ miasteczka pełną gębą, bo i herb wszak ma, może rozłożyć polowe łóżeczko i przeznaczyć kolorowe kreacje na sprzedaż po cenach preferencyjnych, komercyjnych i normalnych. Uzyskane zaś środki przeznaczyć na kampanię wyborczą. Bo gdzieś mi się przeczytawszy, że na kolejną kadencję chętka spora jest. Jakie moje zdanie? Wyraziłem je tutaj obok, pod artykułem o tej studni i jej zawartości. Ludzie wybiorą? Nooo… Jak demokrajja, to demokracja. Gdy dowiem się wyników, to mam nadzieję, iż moje zajady nie będą pękać ze śmiechu, że kolejna kadencja w delikatniuśkich rączętach się utrzymał.

    3
    1
    Odpowiedz
  17. Grzesiek pisze:
    17 lutego 2024 o 21:36

    Cos mi się omsknęło i nie dopisałem Słowo “studnia” użyłem w stosunku to tego, co ludzie zbliżeni do ratusz określają mianem grilla. Stoi to to na dawnym placu apelowym /był tam maszt/ tuż obok dwóch paśników. Na stanicy 39-tki, która była, ale się zbyła.

    2
    0
    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Jest zgoda na budowę 17. domków jednorodzinnych w Malicach
    Lokalne | 22 kwietnia 2026 r.
  • Koncert patriotyczny w Blachowni
    Miejski Dom Kultury | 21 kwietnia 2026 r.
  • Pożar w sali zabaw w Blachowni. Z uwagi na hejt właściciele wyłączyli możliwość dodawania komentarzy na facebooku
    Lokalne | 20 kwietnia 2026 r.
  • Dni Blachowni 2026 – takiej imprezy jeszcze nie było
    Rozrywka | 17 kwietnia 2026 r.
  • “Mąż zmarł, ale już mu lepiej”…czyli sprawa niecierpiąca zwłoki” w MDK w Blachowni
    Miejski Dom Kultury | 16 kwietnia 2026 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP