Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
Kolejny sztuczny twór w Blachowni
Dodane przez r - 22 września 2016 r.
Liczba komentarzy: 46 - dodaj komentarz »
Kolejny sztuczny twór w Blachowni

Burmistrz Blachowni powołała Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego w Blachowni. Ośmioosobowa rada została powołana na trzyletnią kadencję.

W jej składzie znaleźli się: Edyta Mandryk, Cezary Osiński, Irena Ozga, Olga Kacprzak, Karina Cynkowska, Wojciech Kucharski, Katarzyna Małasiewicz i Jerzy Wawszczak.

Poniżej zarządzenie Burmistrza w tej sprawie.

PAWEŁ GĄSIORSKI

BIP UM w Blachowni

BIP UM w Blachowni

 



Kategorie:
Lokalne
Lokalne
Ogłoszenia UM
Wiadomości
Poprzedni artykuł Co Szymańska zrobiła ws. EKOTOP-u? Sami zobaczcie! Co Szymańska zrobiła ws. EKOTOP-u? Sami zobaczcie!
Następny artykuł Program Ochrony Środowiska za blisko 15 tys. zł Program Ochrony Środowiska za blisko 15 tys. zł

46 odpowiedzi na “Kolejny sztuczny twór w Blachowni”

  1. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    22 września 2016 o 13:41

    Śmiech na sali :-) Zastanawiam się po co Osiński się angażuje w twory szymańskiej :-) Mam go za poważnego gościa a tu mi takie kuku robi :-)

    Odpowiedz
  2. Wyborca pisze:
    22 września 2016 o 14:47

    Lewicowy Osiński przyłożony przez prawicowego Gąsiorskiego- zaczyna się walka polityczna- będzie się działo w Blachowni.

    Odpowiedz
  3. Inka pisze:
    22 września 2016 o 14:49

    Osiński i Mandryk w jednej komisji!! Wstyd panie radny!! Jak można zadawać się z takimi ludźmi??

    Odpowiedz
  4. Plac Konstytucji się kłania pisze:
    22 września 2016 o 15:31

    Ja na miejscu radnego Osińskiego podziękowałbym za pracę w tej grupie. No ale to jego decyzja.

    Odpowiedz
  5. Darek pisze:
    22 września 2016 o 15:59

    Rada dla rady lub dla stołków dla zakompleksionych a chcących zasiadać.
    Osiński zrezygnował z przewodniczenia Komisji Rewizyjnej a zapisuje się do tego budzącego rozbawienie sztucznego tworu …… daje to do myślenia …..

    Odpowiedz
  6. @rtur pisze:
    22 września 2016 o 17:12

    Zapewne radny Osiński czyta nasze głosy zwątpienia. Też uważam ten twór za sztuczny więć po co Pan radny miałby firmować to swoim nazwiskiem??? Panie Osiński???

    Odpowiedz
  7. Gośc pisze:
    22 września 2016 o 17:13

    Sztuczny twór to mało powiedzane czemu i komu ma to służyć , niektóre nazwiska już wskazują kierunek działania publiczny czy własny . Akademia ha ha ha

    Odpowiedz
  8. Zenek pisze:
    22 września 2016 o 18:51

    Akademia wybranych ha,ha i znowu coś ważnego powołano w Blachowni ha,ha Teraz powinno powołać zespół Dobrego Smaku bo niesmak już jest

    Odpowiedz
  9. Wyborca pisze:
    22 września 2016 o 19:37

    Ile pieniędzy będzie to nas kosztować?

    Odpowiedz
  10. Gośc pisze:
    22 września 2016 o 19:47

    Ile jeszcze powstanie organizacji których celem będzie nic nie robic dobrze żyć bo niektóre nazwiska są prekursorami w tym temacie.Niesmak mogą mieć ludzie którym prześwieca prawdziwy cel pomocy a tutaj na pewno tego brak .

    Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      22 września 2016 o 21:01

      “Niesmak mogą mieć ludzie którym prześwieca prawdziwy cel pomocy a tutaj na pewno tego brak”
      Na pewno?
      Powiedz to w oczy np. Karinie Cynkowskiej :P

      Odpowiedz
  11. erdokwadratu pisze:
    22 września 2016 o 20:58

    Z tego co mi wiadomo i autorowi tego “newsa” pewnie też (tylko “zapomniał” o tym napisać) że uczestnictwo w tej Radzie jest nieodpłatne.
    Rada ta ma opiniować wnioski o dofinansowania składane przez organizacje pozarządowe, więc wydaje mi się, że to dość dobra inicjatywa. Nie rozumiem oburzenia.

    Odpowiedz
    • Janusz Trzepizur pisze:
      22 września 2016 o 23:07

      Czy masz pewność, że nikt za to nie weźmie pieniędzy? W tym zarządzeniu nic o tym nie napisała nasza gwiazda. Masz pewność?

      Odpowiedz
    • Darek pisze:
      23 września 2016 o 08:25

      Dla mnie to próba rozmycia odpowiedzialności.
      Dlaczego źle dzieje się w sporcie ?
      To nie tylko wina pani burmistrz ale rady sportu i jej przewodniczącego….
      Poza tym opiniowanie wniosków organizacji pozarządowych przez przedstawicieli wybranych przez Szymańską organizacji również ubiegających się o te dofinansowania już nasuwa podejrzenia stronniczości.
      Kolejne jaja robione z mieszkańców

      Odpowiedz
  12. tola pisze:
    22 września 2016 o 21:08

    Żadne oburzenie jedynie pusty śmiech ….
    A dla nektorych blamaz i wstyd

    Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      22 września 2016 o 21:15

      Głupi to i do sera się śmieje :P

      Odpowiedz
    • olo pisze:
      23 września 2016 o 00:08

      A mądry to nawet nad serem złej jakości potrafi zapłakać a na pewno nie będzie go firmował swoim nazwiskiem.
      Kolejna rada, kolejne plany i strategie, pieniądze z gminnej kasy się rozchodzą, bicie piany, pozorowanie pracy a realnych efektów dla mieszkańców brak.
      Proponuję utworzyć radę do spraw rady ( można tam umieścić sfrustrowanych) oraz strategię do spraw strategii (potrzebujący mogą sobie zarobić kilkadziesiąt tysięcy gminnych pieniędzy nawet na zasadzie kopiuj-wklej).
      Na prawdziwą pracę : nowe ulice, oczyszczenie zbiornika, kanalizacje, odwodnienie, pozyskiwanie środków unijnych itd. trzeba poczekać do wyborów i przyszłych nowych władz.

      Odpowiedz
  13. Pinokkio pisze:
    22 września 2016 o 23:35

    Wpuszcz-ta Osińskiego do koryta.Bo przepadnie chłop,oj przepadnie.

    Odpowiedz
  14. Jestem stąd pisze:
    23 września 2016 o 12:33

    Pan Osiński, człowieczku z długim noskiem, ma zawód i stanowisko. Jemu ani kasa z UMiG nie jest potrzebna, ani kłopoty, ani oczernianie przez takich baranków jak ty.
    Ponieważ trochę wie, trochę potrafi, to postanowił trochę prywatnego czasu poświęcić dla mieszkańców.

    A co do obecności w tym tworze … nie cieszy mnie szczególnie, ale … lepiej osobiście wiedzieć, co w trawie piszczy. :) Wpływu można nie mieć, a może odwrotnie – uzyskać dobrymi radami wśród tych paru osób nie do końca być może zdominowanych przez panią Sylwię i jej otoczenie.

    Odpowiedz
    • Peter pisze:
      23 września 2016 o 14:13

      Pewnie masz rację choć wątpliwości w tworzeniu radosnej twórczości pani Sylwii pozostają.
      Czas prywatny dla mieszkańców poświęcić może każdy, radny nie do końca robi to charytatywnie gdyż od mieszkańców ma co miesiąc wypłacaną dietę.
      Co w trawie piszczy powinien wiedzieć każdy radny z racji swoich obowiązków.
      Nie wiem jak w takiej sytuacji interpretować wcześniejszą dymisję z przewodniczenia komisji rewizyjnej ?
      Nie mniej jednak pan Osiński zdecydowanie pozytywnie wybija się na tle innych radnych pomimo takich dziwnych ruchów jak powyżej.

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      23 września 2016 o 17:12

      Ale ja wcale nie pisałem, że charytatywnie.
      Po prostu poświęca swój czas, który mógłby poświęcić rodzinie, wypoczynkowi, czy może “robieniu kasy” wielokrotnie większej niż dieta. ;)

      Dlaczego uważasz, że radny powinien wiedzieć wszystko? To nierealne przecież. Musiałby być wszędzie naraz (czyli posiadać umiejętności magiczne) , a doba musiałaby mieć kilkakrotnie więcej godzin. ;)

      Odpowiedz
  15. Gośc pisze:
    23 września 2016 o 16:49

    Czy Prezesi Organizacji Pozarządowych którzy wchodzą w skład Rady będą obiektywnie nadzorować przydział środków.Czy naprawdę mieszkańcy Blachowni uważani są za ciemnogród.

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      23 września 2016 o 17:05

      Są uważani. Od dawna, a w szczególności od jesieni 2014. I nie bezpodstawnie jak widać. ;)

      Może innych chętnych nie było. ;)
      Tym bardziej należałoby docenić “poświęcenie” pana Osińskiego, żeby choć patrzeć na to, co się dzieje. :)

      Odpowiedz
    • erdokwadratu pisze:
      23 września 2016 o 19:16

      Rada miała być ośmioosobowa. 4 przedstawicieli (wyłonionych drogą głosowania) instytucji pozarządowych (stowarzyszenia, fundacje… ) 2 od Burmistrza i 2 wyłonionych z Rady Miejskiej.

      Odpowiedz
    • Papuga pisze:
      23 września 2016 o 19:34

      Czy wszystko obyło się zgodnie z prawem ?
      Kiedy i gdzie odbyło się to głosowanie ?
      Kto głosował i kto składał swoje kandydatury ?
      Czy to kolejne drwiny urządzane z mieszkańców chcących się angażować ?

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      23 września 2016 o 20:45

      Papugo, były oficjalnie ogłoszone zasady, była oficjalnie utworzona komisja do spraw głosowania.
      Wszystko jest na stronie UMiG.
      A wybierali oczywiście:
      a) przedstawicieli Rady Miasta – Rada Miasta
      b) przedstawicieli Burmistrza – burmistrz
      c) przedstawicieli organizacji pozarządowych – organizacje pozarządowe.
      Należysz do którejkolwiek z wymienionych grup? Bo burmistrzem na pewno nie jesteś. :)
      Jeśli nie, to w tej sprawie (wyboru kandydatów) nie miałaś nic do gadania. ;)

      Odpowiedz
  16. Jestem stąd pisze:
    23 września 2016 o 19:27

    No i jest ich ósemka. O co chodzi?

    Odpowiedz
  17. Zenek pisze:
    24 września 2016 o 07:41

    Żałosne : plany , strategie, rady a efektywnej pracy na rzecz mieszkańców brak : nowych inwestycji żadnych, pozyskiwania środków nie ma.
    Zabawa jak dzieci w piaskownicy kosztem mieszkańców za nasze podatki

    Odpowiedz
  18. Pinokkio pisze:
    24 września 2016 o 08:48

    Co,co?Coś takiego zrobił Osiński dla Ostrów ?(skąd pochodzi).Nic ,kompletnie nic.Każda inicjatywa od Pawła Hreczanskiego.Osiński potrafi nawet nie szczekać,a tylko cicho sycząc na Burmistrzową.

    Odpowiedz
    • Inka pisze:
      24 września 2016 o 09:52

      A potrafisz wymienić jedną inicjatywę Hreczańskiego? Wymień jedną!!

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      24 września 2016 o 11:12

      Ja mam jedną! Stacja naprawy i obsługi rowerów.
      Budżet Obywatelski 2016, zadanie OM08. Montaż stacji rowerowej, Paweł Hreczański, Blachownia. Teren obok stanicy harcerskiej przy ul.Sienkiewicza, 4 290 zł. Budowa samoobsługowej stacji naprawy rowerów. Dostępna dla wszystkich mieszkańców jak i odwiedzających zewnątrz, bezpłatnie.
      Podobno miał też swój udział w wybrukowaniu ulicy Sadowej.
      Niestety nie widzę żadnych dokumentów, na podstawie których to zrobiono i z jakich środków.

      Odpowiedz
    • burek pisze:
      24 września 2016 o 11:45

      Chyba mylisz pojęcia
      Budżet obywatelski należy się mieszkańcom danych rejonów gminy jak psu buda i to mieszkańcy wybierają zadania a nie radni czy burmistrz ( oni tylko jak każdy obywatel mogą zgłaszać jakiej inwestycji potrzebują ).
      Niestety żadna w tym zasługa Hreczańskiego czyli nawet jedna jedyna inicjatywa upadła.
      Jako wiceprzewodniczący pobierający dodatkową dietę co miesiąc z urzędu nie sprawdził się, może zapisałby się do powyższej rady, tam takich potrzebują ?

      Odpowiedz
    • jagoda pisze:
      24 września 2016 o 12:06

      dobrze że jest budżet obywatelski bo choć pompka dla rowerów za 4 tysiące złotych powstała.
      Tyle tylko że jak na dwa lata rządów to śmieszne inwestycje ( Szymańska pobiera co miesiąc kilkanaście tysięcy choć miała obniżyć )
      Wstyd pani burmistrz, wstyd radni
      wy tylko umiecie tworzyć więcej planów, strategii i rad ale mieszkańcy wam tego nie zapomną

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      24 września 2016 o 14:07

      burek, niestety to ty mylisz pojęcia. I mylisz się prawie we wszystkim, co tutaj napisałeś. Poza jednym – to faktycznie nie jest zasługa Radnego Hreczańskiego, tylko po prostu pana Hreczańskiego. Ale jest zasługą, jakby nie patrzeć. Najwięcej satysfakcji z tego projektu mają właśnie mieszkańcy Ostrów. ;)

      „Budżet obywatelski należy się mieszkańcom danych rejonów gminy jak psu buda”
      Otóż nie. Nie należy się. A przynajmniej nie powinien na pomysły z gruntu bezsensowne z punktu widzenia społeczeństwa, a nie jednostek.
      Poza tym to nie żaden jakiś cudowny budżet, tylko te same pieniądze, które zapłaciliśmy w formie podatków i stanowią budżet całej Gminy. Przełożone do innej kieszeni.
      Rozdrobnienie sił i środków powoduje na ogół powstanie rzeczy generalnie tanich, źle wykonanych, często bezsensownych i nieużytecznych.
      Takim przykładem może być Gorzelnia i plac zabaw na końcu wsi w pobliżu autostrady. Pieniądze gminne wyrzucone w błoto moim zdaniem. Obym się mylił.

      A w ogóle to zbliża się koniec roku, pora chyba na przegląd inwestycji z BO 2016.

      Odpowiedz
    • burek pisze:
      24 września 2016 o 14:49

      „Budżet obywatelski należy się mieszkańcom danych rejonów gminy jak psu buda” – oczywiście, że należy się, to te same gminne pieniądze choć inaczej się nazywają, są wyodrębnione z budżetu a o ich przeznaczeniu nie decyduje bezpośrednio burmistrz i radni a mieszkańcy mający pomysły i głosujący.
      Jednak bardziej zdegustowany jestem negatywną oceną pracy radnego co potwierdzasz.
      Ktoś kto podjął się zadania działania na rzecz mieszkańców jako radny jest wręcz zobowiązany do tego – u radnego tego zaangażowania nie widać.
      Smaczkiem w sprawie jest fakt że jako radny dostaje od gminy prawie 900 złotych na rękę – to wg. zeznania majątkowego nie mały dodatek do wynagrodzenia a druga jego pensja….
      Czy więc chodziło jedynie o skok na kasę czy realne działania na rzecz mieszkańców ?

      Odpowiedz
  19. Pinokkio pisze:
    24 września 2016 o 10:20

    Kanalizacja.

    Odpowiedz
    • Norbert pisze:
      24 września 2016 o 10:51

      nie rozśmieszaj ludzi, gdzie wykonano kanalizację ?
      w planach strategiach i niespełnionych obietnicach radny Hreczański prawie dorównuje pani burmistrz Szymańskiej ale jeżeli chodzi o realne działanie , którego brak to jeden z najgorszych radnych ( o czym świadczą m.in. bardzo niskie oceny mieszkańców)

      Odpowiedz
    • Inka pisze:
      24 września 2016 o 14:03

      O jaką kanalizację chodzi??

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      24 września 2016 o 14:09

      Wątpię Inka, aby ci odpowiedział. A już zwłaszcza konkretnie. ;)

      Odpowiedz
  20. Pinokkio pisze:
    24 września 2016 o 12:07

    Ale dobrze,niech będzie Osiński,on jedyny pokrzywdzony po nieudanym referendum o odwołanie burmistrza.Przeczesz rzuciły go pierwszego-na żywca.

    Odpowiedz
  21. Gośc pisze:
    24 września 2016 o 18:42

    Na zdjęciu inauguracyjnym Pan siedzący tyłem blond to jest dowód na porażkę tego tworu.

    Odpowiedz
  22. Pinokkio pisze:
    24 września 2016 o 23:29

    Widzisz inka,pani aż anetka ci wszystko wytłumaczyła,a ty-jednym słowem,jednym słowem.

    Odpowiedz
    • Inka pisze:
      25 września 2016 o 10:33

      Jaka anetka i co ma mi wyjaśnić?? Twoją głupotę??

      Odpowiedz
  23. Pinokkio pisze:
    25 września 2016 o 10:50

    Bie.bie.bie.

    Odpowiedz
  24. Mateusz pisze:
    25 września 2016 o 12:39

    Proponuje utworzyć Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego Radnych oraz Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego Burmistrza która oceni działalność powyższych.

    Odpowiedz
  25. Gośc pisze:
    26 września 2016 o 10:16

    A na Przewodniczącego proponuję Pana z Lublińca który tak mocno wciska się w szeregi rządzących Blachownią Bo w jego mieście dawno podziękowali mu za współpracę.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Kolejna “swoja” znalazła zatrudnienie w urzędzie
    Lokalne | 24 marca 2023 r.
  • Kolejne zaniechania w Urzędzie Miejskim w Blachowni
    Lokalne | 23 marca 2023 r.
  • Będzie rekordowa podwyżka za śmieci. Wszyscy radni Sylwii Szymańskiej byli za!
    Lokalne | 22 marca 2023 r.
  • Zostań gwiazdą i zaśpiewaj z Norbim
    Rozrywka | 21 marca 2023 r.
  • Kolejne zaniechania i naruszenia w Urzędzie Miejskim w Blachowni
    Lokalne | 20 marca 2023 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP