Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
Oceń radnego: Jacek Rogut najlepszy, Marek Kułakowski najgorszy!
Dodane przez r - 3 kwietnia 2016 r.
Liczba komentarzy: 53 - dodaj komentarz »
Oceń radnego: Jacek Rogut najlepszy, Marek Kułakowski najgorszy!

1248 głosów oddaliście w minionym tygodniu na najlepszego i najsłabszego radnego, w tym 107. na Burmistrza Blachowni. Do tej pory oddaliście łącznie 36 920 głosów.

Najlepszym radnym w minionym tygodniu został Jacek Rogut, najsłabszym Marek Kułakowski. To kolejne zwycięstwo radnego Roguta w tej zabawie i kolejna pozycja antylidera dla Kułakowskiego.

Głosować możecie TUTAJ.

Każdy użytkownik może oddać głos na wybranego radnego tylko raz w danym tygodniu kalendarzowym (tj. od poniedziałku 00:00 do niedzieli 23:59). Wynik jest średnią arytmetyczną obliczaną na podstawie głosów oddanych w danym tygodniu kalendarzowym. W momencie oddawania głosu zapisywane są adresy IP użytkowników oraz szczegóły dotyczące urządzenia i przeglądarki internetowej, z której został oddany głos jako zabezpieczenie przed możliwością wielokrotnego głosowania. Głosy oddawać można tylko z polskich adresów IP.

Najlepsza ocena to „5„, najgorsza „1„. Po zebraniu odpowiednich danych, stworzymy ranking radnych Rady Miejskiej w Blachowni. Mam nadzieję, że ta zabawa zmobilizuje naszych radnych do cięższej pracy.



Kategorie:
Lokalne
Wiadomości
Poprzedni artykuł Choinka za ponad 15 tys. zł Choinka za ponad 15 tys. zł
Następny artykuł A-klasa: Zwycięstwo Pogoni, porażka Orlika A-klasa: Zwycięstwo Pogoni, porażka Orlika

53 odpowiedzi na “Oceń radnego: Jacek Rogut najlepszy, Marek Kułakowski najgorszy!”

  1. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 19:29

    To już zakończone jest głosowanie w tym tygodniu. Instrukcja mówi inaczej. Jest godzina 19:29 a według instrukcji głosowanie trwa do 23:59 w niedzielę.

    Odpowiedz
  2. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 19:35

    To jak głosowanie jest zakończone Czy nie. Jest godzina 19:33 w niedzielę, a artykuł podsumowujący jest już przeszło godzinę na stronie. O co chodzi.

    Odpowiedz
  3. r pisze:
    3 kwietnia 2016 o 20:43

    Panie Czech, to podsumowanie z ubiegłego tygodnia. Ten jeszcze nie jest zakończony.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  4. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 20:59

    Ale ja nie podpisywałem się nazwiskiem. Dlaczego Pan upublicznia moje nazwisko. To po pierwsze .
    Po drugie cytuję ,, 1248 głosów oddaliście w minionym tygodniu ……..” dziś jest niedziela, która kończy tydzień. Wobec artykułu, który jest publikowany w niedzielę, z datą 03.04.2016 i bez podania okresu za który jest podana statystyka sprawia, że sprawa nie jest tak oczywista.
    Po trzecie gdybym chciał podpisać się nazwiskiem to uczyniłbym to, więc personalne wyjaśnienie z podaniem mojego nazwiska jest naruszeniem. Ta witryna zapewnia chyba ochronę danych osobowych.
    Łączę wyrazy szacunku.

    Odpowiedz
  5. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:16

    Po czwarte e-mail jest adresem służbowym mojego szefa. I to wobec tego co napisałem wyżej zmienia postać rzeczy, Niezła iluzja. Prawda?
    Proponuję na przyszłość ostrożność

    Odpowiedz
  6. r pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:21

    Jeżeli Pan czuje się urażony i twierdzi Pan, że złamałem prawo, to zawsze może mnie Pan podać do Sądu, tak, jak Pańscy koledzy i koleżanki.

    W sieci nikt nie jest anonimowy. Nawet jak ktoś oddaje 298 głosów w tej zabawie (oceń radnego). Oczywiście te tzw. fraudy zostaną wykasowane.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  7. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:27

    Widzę, że wyniki kreuje Pan sam według swojego uznania. A ja jednak myślałem, że wyniki są rzeczywiste.
    W sieci tak, nie koniecznie na tej stronie.

    Odpowiedz
  8. r pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:29

    Nie lubię jak ktoś oszukuje. Widocznie, Pan ma inne zdanie na ten temat.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  9. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:32

    Ostrożnie z takimi stwierdzeniami bo regulamin głosowania nie zabrania kilkakrotnego głosowania. Trzeba w regulaminie napisać, że wyniki będą opublikowane po akceptacji przez Pana i wtedy wszystko będzie jasne.

    Odpowiedz
  10. rufcio pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:44

    A jednak fikcja Panie Gasiorski:(

    Odpowiedz
  11. rufcio pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:47

    I z tego co widac cenzura Administratora trwa tydzien.

    Odpowiedz
  12. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 21:51

    Na to wychodzi.

    Odpowiedz
  13. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 22:08

    Ale zamieszanie w lokatach. Wyniki zmieniają się z minuty na minutę. Pan administrator bardzo zapracowany.

    Odpowiedz
  14. rufcio pisze:
    3 kwietnia 2016 o 22:13

    Czyzby edycja danych tym razem nastapila szybciej? A ja mialem nadzieje, że P.G jest uczciwym i nie okłamuje internautów. :(

    Odpowiedz
  15. Olo pisze:
    3 kwietnia 2016 o 22:39

    Zabawa zabawą, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie! Prawda panie Gąsiorski?

    Odpowiedz
  16. Strażak pisze:
    3 kwietnia 2016 o 22:54

    Panie radny Czech to chyba jedyna metoda że pan klikasz na samego siebie by mieć jakikolwiek wynik.
    Ludzie zawiedli się na panu.
    Obiecał pan odwodnienie Miodowej że będzie gotowe najpóżniej na wakacje 2015.
    Rok już po tym terminie i nic.
    Niespełnione obietnice panie radny, już nie będziemy na pana głosować.
    Kułakowski słusznie najgorszym radnym.

    Odpowiedz
  17. T pisze:
    3 kwietnia 2016 o 23:25

    W sprawie odwodnienia Miodowej – trwa przetarg na firmę odwadniającą.
    Pierwszy raz słyszę o terminie – wakacje 2015 r?
    Zawsze obietnice należy spełniać.

    Odpowiedz
    • Strażak pisze:
      3 kwietnia 2016 o 23:36

      Nawet pan nie pamiętasz publicznie złożonych obietnic !
      Ciągle ta sama śpiewka : przetarg …. już od dwóch lat ….!!!!!

      Odpowiedz
    • Gonzo pisze:
      4 kwietnia 2016 o 00:33

      Spokojnie Strazak. Odwodnienie bedzie.

      Odpowiedz
    • Gonzik pisze:
      4 kwietnia 2016 o 00:45

      będzie odwodnienie, musisz być cierpliwy
      nie miej pretensji bo w 2015 roku były inne ważniejsze potrzeby typu bardzo wysoka pensja pani burmistrz, zatrudnienie sekretarza, kosztowne podróże służbowe, choinka za 15 tysięcy, czy wydatki na liczenie drzewek, Dunajec i jaskinie zbójecką.

      Odpowiedz
  18. jendrek pisze:
    3 kwietnia 2016 o 23:29

    Widzę że przewodnicząca wielokrotnie klika na samą siebie …

    Odpowiedz
  19. r pisze:
    3 kwietnia 2016 o 23:34

    Wszystkie fraudy zostaną usunięte. Każda próba oszustwa zostanie zdemaskowana.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  20. Bibek pisze:
    3 kwietnia 2016 o 23:39

    No to masz problem bo jedyne fraudy to te wykonywane przez ciebie.

    Odpowiedz
  21. rufcio pisze:
    4 kwietnia 2016 o 07:42

    Prosze o wyjasnienie pojecia fraud i czemu zaistniala taka sytuacja skoro glosujacy uzyskuje potwierdzenie o przyjeciu glosu.

    Odpowiedz
  22. Jestem stąd pisze:
    4 kwietnia 2016 o 09:08

    A dlaczego pan Czech (albo nie Czech, bo różnie gada), wykorzystuje …. jak to było? …. mail służbowy swojego szefa? ;)
    Jakie jeszcze wykorzystuje? Czy ta osoba uważa, że to jest uczciwe? Ile głosów oddała za pomocą „ukradzionych” adresów mailowych?
    Czy robi to za zgodą właścicieli adresów, czy wykorzystuje kontakty ze swojej skrzynki?

    Rufcio, to tylko zabawa. System z prostym algorytmem zapewne.
    Oczywiście można wszelakie zabezpieczenia robić, pojedyncze i łączne – IP, dane komputera, mail, tylko po co?
    Nie lepiej wierzyć w uczciwość ludzi? Sami o sobie świadczą wtedy.
    Pisałem gdzieś tutaj chyba, że mając telefon, tablet i komputer można trzy głosy oddać w sprzyjających warunkach. Naprawdę niektórych to rajcuje?

    A tu czytam, że pan (Czech, albo nie Czech) kilkakrotnie głosuje na siebie. W jakim celu?

    Zabawa trwa już wiele miesięcy. Przecież można było zgłosić uwagi, dopracować regulamin, aby nie było niedomówień.
    Tylko, że tym „normalnym”, którzy traktują, rzecz jak zabawową formę docenienia radnego, żaden regulamin nie jest potrzebny – mam głos (wiadomo, że jeden) i oddaję go komu chcę.
    I tyle w tym temacie.

    Odpowiedz
  23. rufcio pisze:
    4 kwietnia 2016 o 11:37

    Ok ale z dyskusji wynika, że sam administrator nie do końca jest uczciwym :(

    Odpowiedz
  24. Jestem stąd pisze:
    4 kwietnia 2016 o 14:56

    Dla mnie nie wynika, bo nie mam żadnych dowodów, ani nawet przesłanek, że Administrator w sposób nieuczciwy liczy i publikuje głosy.
    Może spróbujecie udowodnić, albo chociaż uwiarygodnić taki proceder? Byle nie słowami jedynie! :)

    A to, że anuluje głosy, które w sposób oczywisty według jego danych (a ma spore jako Administrator) urągają uczciwości, to chyba dobrze, nie?

    Przyznam jednak, że nawet regulaminu nie znam dokładnie, bo chyba ze trzy razy tylko zagłosowałem. A skoro nie rajcuje mnie podbijanie komuś statystyk, to nawet na wyniki nie zwracam uwagi.
    Ale obiecuję, że niebawem ten regulamin przeczytam. :)

    Odpowiedz
  25. Przechodzień pisze:
    4 kwietnia 2016 o 16:23

    A dla mnie ma. Pan Administrator sam przyznał się do ingerencji w wyniki głosowania. W regulaminie nie ma informacji co należy traktować jako ,,oszustowo” więc kilkakrotne głosowania są dopuszczalne i Administrator nie powinien zmieniać wyników.
    Szkoda, że dopiero teraz wyszło to na jaw bo zrezygnowałbym z wejść na tą stronę wcześniej.

    Odpowiedz
  26. Jestem stąd pisze:
    4 kwietnia 2016 o 17:25

    A zatem cała formułka, pogrubienia moje:
    „Każdy użytkownik może oddać głos na wybranego radnego tylko raz w danym tygodniu kalendarzowym (tj. od poniedziałku 00:00 do niedzieli 23:59). Wynik jest średnią arytmetyczną obliczaną na podstawie głosów oddanych w danym tygodniu kalendarzowym. W momencie oddawania głosu zapisywane są adresy IP użytkowników oraz szczegóły dotyczące urządzenia i przeglądarki internetowej, z której został oddany głos jako zabezpieczenie przed możliwością wielokrotnego głosowania.”
    Co tam jest niejasne?
    Na jaki język trzeba to przetłumaczyć?

    Odpowiedz
  27. Przechodzień pisze:
    4 kwietnia 2016 o 17:51

    Rozumiem, że raz w tygodniu, ale nie ma jasności co do tego, że na jednego radnego.
    Bo ja czytam raz, ale z możliwścią oddania głosu na każdego radnego. Instrukcja nie odnośi się do głosowań na burmistrza.

    Odpowiedz
  28. Glos pisze:
    4 kwietnia 2016 o 17:53

    „Każdy użytkownik może oddać głos na wybranego radnego tylko raz w danym tygodniu kalendarzowym
    To jest zakaz czy informacja? A może prośba. A co gdy blokada nie działa?
    Takie głosowania maja sens jak są organizowane przez niezależne portale którym można ufać. W tym przypadku szkoda czasu na oddawanie głosu.

    Odpowiedz
  29. Inka pisze:
    4 kwietnia 2016 o 18:02

    Chcesz oszukiwać to głosuj nawet i dziesięć razy. To twoja sprawa!!

    Odpowiedz
    • Glos pisze:
      4 kwietnia 2016 o 18:17

      Jakie mocne słowa. Oszukiwać. Ja bym to raczej nazwał testem na wiarygodność ankiety.

      Odpowiedz
  30. Przechodzień pisze:
    4 kwietnia 2016 o 18:02

    Na wybranego, ale nie jedynego. Nie ma informacji, że możesz oddać tylko jeden głos w danym tygodniu

    Odpowiedz
  31. Jestem stąd pisze:
    4 kwietnia 2016 o 18:44

    A ja bym to nazwał testem na uczciwość ludzką. :)

    Co niektórym to już naprawdę nie wiadomo o co chodzi. Może jeszcze instrukcję naciskania klawisza sobie zażyczycie? ;)

    System pozwala na głosowanie nawet na wszystkie osoby. Głosujcie sobie do woli, bo o średnią ocen chodzi. Jednego oceńcie na pięć, innego na 1.
    I tylko o to chodzi! Liczona jest średnia punktów z oddanych głosów.
    Masz jeden głos z możliwością punktowej oceny konkretnej osoby.
    Co tu jest niejasne? Chcesz głosować tylko na pana Roguta, to daj mu 5. Reszta ma zero do statystyk.
    Chcesz Rogutowi dać 5, ale uważasz, że pani Mandryk zasłużyła w tym tygodniu na 2 punkty, to też jej daj!
    Gdyby to było zakazane, to system nie pozwoliłby tej samej osobie (mail, IP) na kolejne głosy.
    Gdzie wy macie problem?

    Zaraz przeczytam, a co z jeśli jest jeden komputer, a trzy osoby w domu?! Toż to trzy głosy z tego komputera! ;)

    Odpowiedz
  32. Glos pisze:
    4 kwietnia 2016 o 19:01

    Masz racje. Chodzi o uczciwość. Tylko ze tutaj więcej mówi się o uczciwości a raczej nieuczciwości innych niż swojej. A tak naprawdę wszyscy jesteśmy tacy sami.

    Odpowiedz
  33. Przechodzień pisze:
    4 kwietnia 2016 o 22:33

    Masz rację tylko że Pan Administrator uważa inaczej i nie liczy wszystkich punktów. Właśnie o to chodzi. Głosujemy raz na danego radnego i na tylu radnych ilu chcemy ocenić. Właśnie o to chodzi.
    Tak ma być.
    Więc jakie oszystwa?????????

    Odpowiedz
  34. Przechodzień pisze:
    4 kwietnia 2016 o 22:35

    Uczciwość – chyba Administratora. Niech już nie wykreśla nic. Choć z drugiej strony dobrze , że się przyznał, że wykreśla część głosów.
    Należy zadać pytanie czy warto brać udział w takiej Zabawie ( ? ). i jaką ma ona wartość. Bo wychodzi na to , że małą by nie powiedzieć żadną

    Odpowiedz
  35. Glos pisze:
    4 kwietnia 2016 o 22:51

    No i wykreśla w ciemno według własnego uznania tak żeby nie okazało się ze ten był pierwszy a ten ostatni.

    Odpowiedz
  36. Przechodzień pisze:
    4 kwietnia 2016 o 23:00

    popieram

    Odpowiedz
  37. Wyborca pisze:
    4 kwietnia 2016 o 23:59

    Wydaje mi się, że przegrani bardzo płaczą na tej stronie, że nie mogą być wyżej w rankingu. Chcieli, ale nie są. Próbowali oszukiwać, admin ich namierzył i teraz płaczą.

    Odpowiedz
  38. Glos pisze:
    5 kwietnia 2016 o 00:43

    A ja myśle ze cała sytuacja obnazyla kolejna manipulacje.

    Odpowiedz
  39. Jestem stąd pisze:
    5 kwietnia 2016 o 01:01

    Tak, manipulacje przy glosowaniu kilkakrotnie na tą samą osobę. :-)

    Gdy niejaki radny Cierpiał zajmował poczesne miejsca w rankingu popularności, to niektórzy tu publicznie twierdzili, że sam na siebie głosuje. :-)
    Teraz inni nie mają oporów aby oszustwa administratorowi zarzucać. :-)

    Czy wam się kiedyś dogodzi? Czy zwykłą zabawę trzeba zgnoić, bo swoi zbyt nisko w rankingach są?
    Dziecinada.

    Odpowiedz
  40. Przechodzień pisze:
    5 kwietnia 2016 o 06:36

    Myślę, że nie płaczą tylko pokazują, że nigdy nie będą w czołowce rankingu bo będą w niej osoby z otoczenia Pana Administratora. To On wpływa na na wyniki.
    Dodoatkowo przypominam, że Pan Cierpiał przez prwie rok nie wykonywał mandatu z powodu choroby i był wielokrotnie pierwszy w rankingu co jest przynajmniej dziwne i zastanawiające.

    Odpowiedz
  41. Glos pisze:
    5 kwietnia 2016 o 06:51

    Dziwne?

    Odpowiedz
  42. Glos pisze:
    5 kwietnia 2016 o 07:23

    Rankingi często służą temu aby pokazać ludziom jak kształtuje się popularność danych osób. Wysokie miejsca w rankingach sugerują duże poparcie. Niskie dezaprobatę. Nasz ranking prowadzony jest przez osobę która nie ukrywa kogo popiera a kogo chce “zniszczyć” jak sam słyszałem. Jedna z obecnych partii tak została miedzy innymi wykreowana. Cos z nikąd nagle zajmuje wysokie lokaty w sadażach a ludzie się zastanawiają i wierzą w ta wykreowana medialnie popularność. Zadam pytanie? Czym niektóre osoby z czołówki naszej elity politycznej się wykazały? Bo ja nie wiem.

    Odpowiedz
  43. Seweryn pisze:
    5 kwietnia 2016 o 07:41

    Ująłeś to bardzo trafnie. Ale jeżeli nawet Pan Administrator chce kogoś lansować to niech o tym napisze wprost. Nie mami ludzi uczciwym głosowaniem, a tych co widzą luki ninczuje i zmienia wyniki. Wtedy takie głosowanie nie ma sensu. Trzeba się zastanowić czy w ogóle głosować. Moim zdaniem należy bojkotować takie głosowanie.

    Odpowiedz
  44. Jestem stąd pisze:
    5 kwietnia 2016 o 08:52

    Zapytam po raz wtóry wprost – macie jakieś dowody, że administrator manipuluje wynikami lub samym głosowaniem? Że specjalnie się „myli” w wyciąganiu średniej?
    Pokażcie.
    Na razie wykazano tylko, że pan, który zaczął ten wątek, głosował kilkakrotnie na jednego kandydata (na szefa? na siebie samego?). I nie zaprzeczył temu wprost, co informację administratora czyni wiarygodną.

    Oczywiście możecie się nie bawić, nie głosować, skoro zabawa wam przeszkadza.
    Bo może wcale nie jest ważne dla was, czy jest uczciwie, czy nie, ważne tylko to, że ni ci co powinni, są na początku popularności. ;)

    Ja do tej pory głosowałem sporadycznie, ale w takim układzie będę to robił często i ze wszystkiego, z czego się da. Jak zabawa, to zabawa.

    Jeszcze pytanie do Głos – to u nas w gminie się robi jakąś politykę? Są jakieś elity? Jakiej opcji?
    Bo ja myślałem, że grzebiemy się w sprawach samorządowych, które od polityki powinny być najdalej jak to możliwe.

    Odpowiedz
  45. Glos pisze:
    5 kwietnia 2016 o 10:28

    Samorzad to tez polityka.

    Odpowiedz
  46. Seweryn pisze:
    5 kwietnia 2016 o 10:45

    Dowody – No przecież na początku dyskusji sam dwukrotnie napisał to. Jakich jeszcze chcesz dowodów. Przeczytaj wszystkie komentarze.

    Odpowiedz
  47. rufcio pisze:
    5 kwietnia 2016 o 11:54

    Przecież sam Gąsiorski przyznał się do ingerencji w wyniki. Tylko pytanie: wg. jakiego klucza? Chyba sam jeden wie.

    Odpowiedz
  48. Jestem stąd pisze:
    5 kwietnia 2016 o 13:25

    Aha, rozumiem, że to źle, a nawet bardzo źle, gdy usiłuje wychwycić oszustów lub też ,,bawiących się inaczej”. ;)
    Gratulacje dla panów! Himalaje logiki.

    Rozumiem rufcio, że zadajesz Administratorowi konkretne pytanie o algorytm obliczania średniej w głosowaniu.
    I dobrze. Bo przecież wiadomo dla wszystkich, że jeśli na pana X padnie jeden głos z oceną na 5, to powinien pan X być najlepszy w rankingu. ;)

    Nie Głos, właśnie o to chodzi, aby polityka nie wiązała się z samorządem, bo nigdy nic dobrego z tego nie wyniknie.

    Odpowiedz
  49. rufcio pisze:
    5 kwietnia 2016 o 14:16

    Tak oczywiscie chce wyjasnienia systemu oczyszczania rankingu. Bo wydaje mi sie nieco dziwne kiedy w ciagu minuty osoba z ostatniego miejsca glosowania wskakuje na pierwsze. Dla mnie to jest oszustwo. Ale byc moze sie myle.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • 31. finał WOŚP w Blachowni
    Rozrywka | 27 stycznia 2023 r.
  • Aneksy do umów i płatności w związku z projektem OZE w gminie Blachownia
    Lokalne | 26 stycznia 2023 r.
  • Denat odnaleziony w swoim mieszkaniu na Korczaka w Blachowni
    Lokalne | 25 stycznia 2023 r.
  • Rozdzielono 150 000 zł na sport w gminie Blachownia
    Żeglarstwo | 24 stycznia 2023 r.
  • Jest praca w urzędzie. Szukają kogoś do referatu promocji
    Lokalne | 23 stycznia 2023 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP