W poniedziałek otrzymałem wiadomość "Panie Pawle, Szymańska zmieniła regulamin organizacyjny urzędu. Zaraz pojawią się ustawione konkursy o pracę dla pracujących obecnie jako pomoce administracyjne". Oprócz tego, konkurs ma wygrać m.in. Pani Zofia.
I tak, wczoraj na BIP Urzędu Miejskiej w Blachowni pojawiły się nabory:
- na referenta ds. promocji gminy w Referacie Spraw Społecznych, Promocji i Oświaty,
- na referenta ds. obsługi biura podawczego w Referacie Organizacyjnym,
- na inspektora ds. oświaty i wychowania w Referacie Spraw Społecznych, Promocji i Oświaty.
Według waszych informacji, konkursy mają wygrać dotychczasowe "pomoce administracyjne" zatrudnione w urzędzie oraz Pani Zofia. Jeżeli to się sprawdzi, potwierdzi się informacja, że wyniki naborów były już znane przed ich ogłoszeniem.
Do sprawy na pewno wrócimy.
PAWEŁ GĄSIORSKI
Skoro obiecała to muszą wygrać!!
Rozkręca nam się coraz bardziej i śmielej Dunajec….. kiedy tam następne wybory?? 2023?? no to już nie za wiele czasu na “dokończenie tego co zaczęła” ;). Wspomnicie moje słowa, że przed wyborami dowiemy się, że się obudziliśmy w Dubaju(i NIE bynajmniej pod względem finansowym ;) ), bo zostaliśmy sprzedani jako miejscowość.
Tak naprawdę, to ciągnięcie fikcji tyle łat, to zakrawa na absurd. Niektóre osoby pracują od wielu lat jako pomoc administracyjna z gównianą pensją, a bardziej się angażują w pracy i robią więcej niż zatrudnieni od wieków lub w wyniku organizowanych konkursów. Właśnie trzeba skończyć z tą patologią żeby pracownik robił wszystko, starał się i nie mógł być zatrudniony na etat. Może zmiana tego regulaminu wreszcie wymiksuje niektóre osoby na emeryturę, a da pracę tym, którym chce się pracować.
Ciekawe czemu tylko jest mowa o jednej Pani skoro tanich osób jest wiele. Pracownicy Ci bardziej przekładają się do pracy niż Ci, którzy pracują tam od wielu lat. Zresztą zdobyli doświadczenie i wiedzę i naprawdę dobrze sobie radzą. Należy podkreślić, że równieżobsługując petentów są bardzo grzeczni i starają się im pomóc, chociaż nie mają aż tak wielkich uprawnień, jak pracownicy na etacie urzędniczym, gdyż są tylko pomocą administracyjną. Myślę podobnie jak wielu mieszkańców, że nadszedł czas na zmianę kadry w Urzędzie. Niech stara gwardia podejdzie do tego ze zrozumieniem i ustąpi miejsca młodym.
Nowe referaty porobili, to chyba konkursy na kierowników też powinny być
A do inwestycyjnego referatu nie ma naboru, skoro odszedł kierownik i blondyna z wręczycy to chyba 2 brakuje?
taka zasłona dymna, najmniej płatne stanowiska dla znajomych znajomych z konkursu, lepsze pewnie już obsadzone koleżankami?
Ustawione konkursy w urzędach? Niemożliwe :D przecież tam nigdy nie zatrudnia się znajomych, tylko najbardziej kompetentnych pracowników. A nie… czekaj,,,