Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
Czy kierowniczka MOPS popełniła przestępstwo?
Dodane przez r - 10 sierpnia 2015 r.
Liczba komentarzy: 110 - dodaj komentarz »
Czy kierowniczka MOPS popełniła przestępstwo?

Zwróciłem się dziś do Burmistrza Blachowni za pomocą Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP), w związku ze złożeniem przez Kierowniczkę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Blachowni oświadczenia majątkowego, złożonego 30.06.2015 roku, zarejestrowanego w dniu 10.07.2015 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Blachowni (źródło TUTAJ), z wnioskiem o wszczęcie czynności sprawdzających i ewentualne powiadomienie organów ścigania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego za świadome podanie nieprawdy lub zatajenie, co podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

Obecny Kierownik MOPS w listopadzie 2014 roku z kasy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Blachowni, zgodnie z wyrokiem Sądu Rejonowego w Częstochowie sygn. akt VII P 129/14, otrzymał kwotę 6035 zł - tytułem odszkodowania związanego z wypowiedzeniem umowy o pracę. Kwota ta wedle ust. o podatku dochodowym od osób fizycznych, art. 21 ust. 1 pkt 3., jest dochodem i nie została wpisana w oświadczeniu majątkowym Kierowniczki MOPS.

Należy podkreślić, że zwierzchnikiem, przed którym Kierownik składa oświadczenie jest Burmistrz. To on zgodnie z art. 304 § 1 KPK dowiedziawszy się o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, powinien zawiadomić policję lub prokuraturę.

Jest to już drugi przypadek w ostatnim czasie, obok przypadku Burmistrza Blachowni, w którym to istnieją podejrzenia popełnienia przestępstwa wobec urzędnika Urzędu Miejskiego w Blachowni, w związu z zatajeniem lub podaniem nieprawdy w oświadczeniu majątkowym. Czy taki urzędnik powinien pełnić w dalszym ciągu swoją funkcję?

Na ową skargę otrzymałem z UM w Blachowni Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP).

Skarga (F.IN.SKARGA)-page-001 Skarga (F.IN.SKARGA)-page-002

PAWEŁ GĄSIORSKI



Kategorie:
Lokalne
Wiadomości
Poprzedni artykuł Uważajcie na ogień Uważajcie na ogień
Następny artykuł Zakończenie Wakacji z Burmistrzem Blachowni Zakończenie Wakacji z Burmistrzem Blachowni

110 odpowiedzi do “Czy kierowniczka MOPS popełniła przestępstwo?”

  1. Adrian pisze:
    10 sierpnia 2015 o 21:42

    Co Ty będziesz robić jak zostanę Burmistrzem? Hahaha…

    Odpowiedz
  2. Rufio pisze:
    10 sierpnia 2015 o 21:42

    Pan to sie powinien leczyć. A raczej dac na msze bo na leczenie moze byc za późno i tylko w modlitwie nadzieja.

    Odpowiedz
  3. Kazik pisze:
    10 sierpnia 2015 o 21:45

    Drugie podejrzenie popełnienia przestępstwa i drugi raz związane z mopsem ….
    Wszyscy jesteśmy ciekawi jak szybko i w jaki sposób zareaguje burmistrz Szymańska.
    ?
    Pamiętamy, że przewodnicząca Mandryk w podobnej sytuacji sama stała się podejrzana o popełnienie przestępstwa próbując zataić sprawę Szymańskiej.

    Odpowiedz
  4. Jestem stąd pisze:
    10 sierpnia 2015 o 22:00

    A co wy się, Adrian i Rufio, tak podniecacie?
    Gdy “Kowalski” nie zapłaci podatku (bo zapomniał, bo zapłacił, ale pomylił konta, a dokumenty zginęły i udowodnić nie może, bo nie miał dość kasy i wolał kupić kawałek chleba dzieciom), to ma egzekucję komorniczą i upublicznienie danych na tablicy UM.
    Więc o co chodzi??

    Odpowiedz
  5. Greg Zorba pisze:
    10 sierpnia 2015 o 22:03

    Cytat z blogu Kułakowskiego :
    “Josemaría Escrivá de Balaguer hiszpański duchowny napisał kiedyś ; KŁAMSTWO posiada wiele aspektów: NIEDOPOWIEDZENIE, PÓŁPRAWDA i oczernianie.”
    Władza powinna być krystaliczna i transparentna
    Zbyt dużo niedopowiedzeń i półprawd u Szymańskiej i ludzi z nią związanych …..

    Odpowiedz
  6. :) pisze:
    10 sierpnia 2015 o 22:12

    pnie sołtys aż mi pana szkoda :(

    Odpowiedz
  7. Tobiasz pisze:
    10 sierpnia 2015 o 22:29

    A mnie szkoda gminy i nas mieszkańców jak widzę kto nami rządzi.
    Podejrzenie przestępstw, kłamstwa, oszukiwanie mieszkańców.
    Ludzie to woła o pomstę do nieba, kto się dorwał do władzy ?

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      11 sierpnia 2015 o 09:38

      Tobiasz a ty to wczoraj się urodziłeś ?????? nie opowiadaj bzdur ,ze to teraz tylko oszustwa i kłamstwa . Za poprzednich włodarzy też machloje szły no i krzESEŁKA W GMINIE PRZEZ SAME RODZINY ALBO PRZYJACIÓŁ POZAJMOWANE .

      Odpowiedz
    • Ewa pisze:
      11 sierpnia 2015 o 10:47

      Coś pomyliłeś, powiązani rodzinnie na wysoko płatne stanowiska oraz przyjaciele bez konkursu zatrudniani są obecnie ……

      Odpowiedz
    • :) pisze:
      11 sierpnia 2015 o 14:59

      no a przedtem to tak nie było ????? osobiście znam takie przypadki ( mama córka i zięć ) lub ( radny i córeczka ) itd. itp . :) naiwna ;)

      Odpowiedz
    • Ewa pisze:
      11 sierpnia 2015 o 17:50

      Po pierwsze obiecywano najwyższe standardy władzy …. Znowu niezrealizowane obietnice ….
      Po drugie burmistrz i sekretarz powiązani rodzinnie ? Tego jeszcze nie było.
      Można powiedzieć że rodzina rządzi gminą ……

      Odpowiedz
  8. Pan Wu pisze:
    10 sierpnia 2015 o 22:48

    Być może to też dowód, że mieszkańcy i urzędnicy zaczynają wzorować się na swoim burmistrzu czyli pani Szymańskiej.
    Może to być bardzo groźne dla gminy.
    Mieszkańcy np. mogą zacząć zadłużać gminę nie płacąc podatków od nieruchomości.
    A urzędnicy np. mogą coś obiecać petentom a potem zrobić odwrotnie ( jak z pensją )
    Apeluję do urzędników i mieszkańców : nie idźcie tą drogą, to zła droga i ślepy zaułek, tak nie wolno ani nie przystoi praworządnej obywatelowi .

    Odpowiedz
  9. WOJCI pisze:
    10 sierpnia 2015 o 23:13

    PRZYGLĄDAM SIĘ CAŁEJ TEJ SYTUACJI W BLACHOWNI,CHOĆ NIE JESTEM MIESZKAŃCEM WASZEJ GMINY. POWINNIŚCIE POMÓC TEMU GOŚCIOWI Z CIŚIA. MUSZĘ PRZYZNAĆ ROBI KOŁO PIÓRA.
    RAZEM WIĘKSZA SIŁA. DACIE RADĘ.

    Odpowiedz
  10. adam 44 pisze:
    10 sierpnia 2015 o 23:31

    prywatna strona przedstawiciela mieszkancow Cisia wiec pisze co chce ,ja osobiscie nie wierze w to co widze oraz w to czym zajmuje sie soltys tej miejscowosci hi hi hi ,moze by z nim pogadac tak normalnie (pytanie do mieszkancow Cisia) , bez kamer i dyktafonu i naprowadzic chlopczyka na rzeczywiste problemy tego solectwa.

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      11 sierpnia 2015 o 09:43

      NO I NARESZCIE KTOŚ NORMALNY :) sołtys to chyba czycha na krzesełaczko ;) Ale sołtysie stare porzekadło mówi ” Z WIEKĄ DUP…….. SIĘ WSZĘDZIE WEJDZIE ALE Z WIELKĄ BUZIĄ NAWET PRZEZ SZEROKIE DRZWI SIĘ NIE ZMIEŚCISZ ;) “

      Odpowiedz
    • Wieśniak pisze:
      11 sierpnia 2015 o 10:44

      Sprawdziło się przysłowie : ” nie ta krowa daje dużo mleka, która dużo ryczy ”
      Szymańska i jej komitet obiecywali bardzo dużo, ” gruszki na wierzbie ” podlewane milionami euro z unii.
      Ani nie ma milionów z unii, ani pensja nie została obniżona, żadnych inwestycji a wychodzą kolejne kłamstwa i podejrzenia przestępstw …

      Odpowiedz
    • Aga pisze:
      11 sierpnia 2015 o 21:55

      Popieram !!!

      Odpowiedz
  11. Greg Zorba pisze:
    10 sierpnia 2015 o 23:52

    Problemem sołectwa naszego i całej gminy są władze gminne.
    Nic nie robią ( oprócz pobierania wysokich pensji) – raport inwestycyjny, kłamią, oszukują – artykuły wcześniejsze oraz są podejrzani o popełnienie przestępstw itd

    Odpowiedz
    • gość pisze:
      11 sierpnia 2015 o 10:11

      To powiedzenie szanowna/y :) ma zastosowanie nie w takich przypadkach. Pomyliłaś/łeś sytuacje.

      Odpowiedz
  12. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 08:51

    “i naprowadzic chlopczyka na rzeczywiste problemy tego solectwa.”
    A jakie one są? Potrafisz wyszczególnić kilka? Zanim tu napiszesz, to sprawdź, czy sołtys już czegoś w tej sprawie nie robił, albo przynajmniej nie wspominał. Tutaj i na http://cisie.eu/
    Myślę, że jeśli wskażesz takie ważne sprawy, to chętnie ci podziękujemy. A sołtys w szczególności.
    To, co zostało załatwione lub rozpoczęte w ciągu tych kilku miesięcy, to niebotyczna wręcz ilość i jakość w stosunku do wielu lat “działalności” poprzedniego sołtysa.

    A że odbywa się przy nieustającym osobistym lansie sołtysa, co dla wielu jest irytujące, a dla niektórych niedopuszczalne? No cóż, takie mamy czasy! Przyzwyczajcie się. :)
    Pan Sołtys też z czasem troszkę inaczej może będzie pisał, w innym stylu, a nie przeważnie “sołtys zrobił to, sołtys załatwił tamto”. ;)
    No i, jeśli nie będzie miał powodów, to nie będzie musiał publicznie wskazywać na ewentualne przekroczenia prawa lub tylko uprawnień urzędników. :)

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      11 sierpnia 2015 o 15:01

      obawiam sie ,ze SOŁYTYS ma to we krwi ;)

      Odpowiedz
  13. gość pisze:
    11 sierpnia 2015 o 09:01

    Za poprzedniego sołtysa na różne prośby mieszkańców królował tekst
    cyt. “najlepiej to anonimowo zadzwonić”

    Odpowiedz
  14. Pan Wu pisze:
    11 sierpnia 2015 o 09:17

    Strona bardzo dobra z bieżącymi aktualnościami gminnymi.
    Niestety burmistrz Szymańska, radni Mandryk i Kułakowski i inni cały czas dostarczają tematów pokazującąc swoje negatywne zachowania przy których żaden obywatel nie może przejść obojętnie.
    Najgorsze jest to że to towarzystwo wzajemnej adoracji lub układ trzymający władzę nie uczy się na błędach, najlepszym przykładem powyższy artykuł.
    Zastanawiam się czy świadczy to jedynie o braku kompetencji i nieuctwie czy jest przykładem arogancji i egoizmu ?
    Niestety i jedno i drugie jest niedobre dla gminy i mieszkańców.

    Odpowiedz
  15. Józef pisze:
    11 sierpnia 2015 o 11:06

    Proponuję p. Gąsiorskiemu, który posądza p. Patyk – kierownika Ośrodka Pomocy Spolecznej w Blachowni, (funkcję zaczęła pełnić od 01 czerwca 2015 roku,. czyli jest to oświadczenie na rozpoczęcie pracy) o podanie nieprawdy lub zatajenie swojego dochodu otrzymanego w …-niech sięgnę pamięcią – …. listopadzie 2014 roku w kwocie 6 035 zł z kasy MOPS – tytułem odszkodowania związanego z wypowiedzeniem umowy o pracę pójście jeszcze dalej. Przecież można byłoby panie Gąsiorski w ramach wolności słowa i demokracji sięgnąć do prezentów pierwszokomunijnych dla tej pani, prawdą? Co pan na to? Chociaż pojawia się u mnie pewna wątpliwość. W okresie, kiedy p. Patyk przystępowała do swojej pierwszej komunii nie było ….demokracji, a wolność słowa była zwykłą ułudą, gdyż obowiązywała cenzura prasy. Jednak sytuacja jest poważna i nie można jej traktować z uśmiechem i z przymrużeniem oka. Okazuje się, że w tej sytuacji dobrze jest upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu, a zatem dlaczego nie wspomnieć o p. Burmistrz? Zdaniem Gąsiorskiego to jej wina, że nie zapobiegła takiej treści zeznania p. Patyk. jakie przestępstwo popełniła – zdaniem pana – pani Patyk składając takiej treści oświadczenie majątkowe? A czyją winą jest to, co wyprawia p. Gąsiorski na tej stronie w swoich różnych artykułach? Czy tylko jego? – pytam Pana Wu, Gościa, Jestem stąd, Grega Zorbę i kilku innych komentatorów. O czym panie Gąsiorski chce pan zawiadomić policję lub prokuraturę? Daje pan kolejny przykład swojej obsesji?

    Odpowiedz
    • r pisze:
      11 sierpnia 2015 o 11:20

      Panie Kułakowski, napisałem oficjalne pismo w tej sprawie do UM w Blachowni. Proszę swoje wątpliwości przekazać swoim przyjaciołom. Jeżeli nie zna się Pan na prawie, na finansach, to po co Pan się wypowiada? Jeżeli jest Pan tak dociekliwy, to proszę sprawdzić wyrok SR w Częstochowie – sygn. akt VII P 129/14, następnie proszę sprawdzić oświadczenie majątkowe Kierownika MOPS, później jeszcze raz ten wyrok i ponownie oświadczenie. Wtedy może do Pana dotrze, o co mi chodzi. Kolejnym etapem Pańskiego śledztwa powinno być sprawdzenie historii przelewów MOPS w listopadzie. Następnie proszę przeczytać jeszcze raz wyrok, dalej oświadczenie i historię przelewów. Później proszę wziąć ust. o podatku dochodowym od osób fizycznych i sprawdzić art. 21 ust. 1 pkt 3. Jeżeli w dalszym ciągu będzie miał Pan wątpliwości, to na Pana miejscu dałbym sobie spokój z tą sprawą.

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  16. Pan Wu pisze:
    11 sierpnia 2015 o 11:45

    Radny chciałby zapewne by on, jego koleżanki i koledzy czuli się bezkarni w łamaniu prawa.
    To już chyba takie charaktery , który nie posiadają podstawowych zasad moralnych, poszanowania prawa i szacunku do drugiego człowieka.
    Żadnej skruchy, uderzenia się w pierś za błędy, żadnej obietnicy poprawy ……

    Odpowiedz
  17. Janusz pisze:
    11 sierpnia 2015 o 11:58

    Niestety nabraliśmy się, bo
    Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał.
    Apetyt rośnie w miarę jedzenia
    ale
    Co za dużo to niezdrowo
    I jak widać
    Kłamstwo ma krótkie nogi

    Odpowiedz
  18. Stasiek pisze:
    11 sierpnia 2015 o 12:44

    Czego Józek nabył za młodu na starość nie popuści; wygoda, luksus, kłamstwo, prostactwo
    Józek daj spokój…………………

    Odpowiedz
    • Józef pisze:
      11 sierpnia 2015 o 13:43

      Udało ci się Stasiek w prosty i nieskomplikowany sposób wytłumaczyć sens kometarza Janusza o Jasiu (przypadkowa zbieżność, jak myślę).
      Może przypomnę tym, co jeszcze nie wiedzą, m. in Sołtysowi Cisia
      Pierwsze oświadczenie majątkowe składane w ciagu 30 dni np. od zatrudnienia powinno pokazać stan majątkowy na dzień tego zatrudnienia, w tym przypadku na dzień 01.06.2015r Pozwala to ustalić, z jakim majątkiem osoba zobowiązana rozpoczyna pracę (bilans otwarcia). Najbardziej istotne w pierwszym oświadczeniu majątkowym jest, zatem pokazanie majątku, z jakim przystępuje się do wykonywania obowiązków służbowych, w tym przypadku na stanowisku kierowniczym objetym obowiązkiem składania oświadczenia majątkowego. Zatem, co ma wspólnego z tym oświadczeniem na konkretny dzień czerwca 2015 roku kwota wypłacona w listopadzie 2014 roku ? A taki Pan Wu pisze o poszanowaniu i łamaniu prawa, szacunku do drugiego człowieka, o zasadach moralnych. Czy czasami ogromna belka w oku niektórych nie pozwala im dojrzeć i dostrzec prawdziwej i niezakłamanej rzeczywistości?

      Odpowiedz
    • r pisze:
      11 sierpnia 2015 o 13:47

      Józef to dla Ciebie za trudne. Skonsultuj to ze swoimi koleżankami.

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  19. Pan Wu pisze:
    11 sierpnia 2015 o 13:55

    Panie radny pan jest szefem komisji budżetu ?
    Z tak niedostateczną wiedzą ?
    To jakiś głupi żart KWW Sylwii Szymańskiej z mieszkańców.
    Oświadczenie majątkowe pokazuje stan posiadania na dzień oświadczenia i dochody za poprzedni rok.

    Odpowiedz
  20. r pisze:
    11 sierpnia 2015 o 14:30

    Tutaj dochodzi jeszcze jedna sytuacja. Kierownik MOPS nie był kierownikiem MOPS w 2014 roku, ale został przywrócony na to stanowisko z zachowaniem lat pracy. Czyli zachował ciągłość. Skoro zachował ciągłość, powstaje pytanie, czy powinien w swoim oświadczeniu majątkowym złożyć dochody za poprzedni rok? W związku z tym, pozostaje zadać kolejne pytanie, czy to jest początek kadencji, czy też kontynuowanie starej? Interpretacje są różne, z pewnością sprawą muszą się zając prawnicy UM w Blachowni.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
    • Józef pisze:
      11 sierpnia 2015 o 18:01

      Takich argumentów czy też ekwilibrystycznych hipotez może sobie pan, panie Gąsiorski używać w REGIONALNIKU – JML (jako redaktor naczelny), ale nie tutaj, tym bardziej, że obciąża pan kolejną osobę i to w sposób bezpodstawny. Jakieś przywrócenie do pracy, jakaś ciągłość, jakieś kontynuowanie starej kadencji! Co pan jeszcze wymyśli panie Gąsiorski? A to takie proste; w całym pomyśle na oświadczenia majątkowe chodziło i chodzi przede wszystkim ustawodawcy o to, aby zapobiegać korupcji i dlatego proponuje przysłowiowy bilans otwarcia dla wybranych osób a raczej funkcji i stanowisk. Czy to takie trudne, żeby ten sens zrozumieć? Myślę, że nie jest to temat zbyt trudny także dla pana, ale tymi wstępniakami chce pan zanęcić innych do internetowego linczu wykonywanego na wskazanych przez pana osobach. TO JEST DOPIERO MORALNE I UCZCIWE z pana strony!

      Odpowiedz
    • r pisze:
      11 sierpnia 2015 o 18:22

      Panie Kułakowski, chyba zacznę analizować Pańskie oświadczenia. Czy może Pan wytłumaczyć, skąd radny o pensji bliskiej min. ma trzy mieszkania bez kredytu?

      Czekam na Pańską odpowiedź.

      Pzdr
      PG

      Odpowiedz
  21. Kazik pisze:
    11 sierpnia 2015 o 16:51

    Rzeczywiście to istotna ale i obciążająca okoliczność.
    Ciekawe co zrobili dzisiaj w urzędzie, tuszowanie sprawy ?

    Odpowiedz
  22. Akwarysta pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:25

    Tylko oszust dopatruje się oszustwa.
    Człowiek przebiegły podejrzewa przebiegłość innych.
    Zdrajca nikomu nie może zaufać, a złodziej niczego nikomu nie powierza.
    Ludzie opanujcie się!!!

    Odpowiedz
  23. Józef pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:31

    No cóż, jak to się mówi – tonący brzydkiej (metody) się chwyta. Śledczym dziennikarzem jeszcze pan nie był – jak mniemam. Ale wszystko przed panem, przy pana niebotycznych ambicjach. Tylko niech pan zachowa jakiś fason w tym wszystkim, bo jak na razie nie wszystko co pan robi jest zdrowe moralnie. To jest moja odpowiedź!

    Odpowiedz
  24. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:32

    Józef pisze:
    “tym bardziej, że obciąża pan kolejną osobę i to w sposób bezpodstawny.”
    Na pewno pezpodstawny? Przecież brak podania tego dochodu w oświadczeniu jest FAKTEM! Podważa pan zaistnienie tego zdarzenia?
    Niedługo okaże się, czy według odpowiednich czynników jest to naruszenie prawa, czy nie jest.
    Na “chłopski rozum” w zgodzie z zapisami ustawy – jest. Ale … chłopski rozum nie zawsze pokrywa się z rozumem fachowców, czy też “fachowców”. Pożyjemy zobaczymy.
    A to takie proste; w całym pomyśle na oświadczenia majątkowe chodziło i chodzi przede wszystkim ustawodawcy o to, aby zapobiegać korupcji i dlatego proponuje przysłowiowy bilans otwarcia dla wybranych osób a raczej funkcji i stanowisk. Czy to takie trudne, żeby ten sens zrozumieć?

    Prawda. I dlatego ustalił, że ma być stan majatku podany i dochody (oraz ich źródła) z ostatniego roku. To naprawdę nie jest trudne do zrozumienia. ;)

    Odpowiedz
  25. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:36

    Nie da się tu najprostszego cytowania zaimplantować? Przez przypadek (kopiuj/wklej) wygląda teraz, że to moje słowa, a tymczasem to
    Józef pisze:
    “A to takie proste; w całym pomyśle na oświadczenia majątkowe chodziło i chodzi przede wszystkim ustawodawcy o to, aby zapobiegać korupcji i dlatego proponuje przysłowiowy bilans otwarcia dla wybranych osób a raczej funkcji i stanowisk. Czy to takie trudne, żeby ten sens zrozumieć? “

    Odpowiedz
  26. Rufio pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:37

    Piękny cytat, jaki życiowy.

    “Tylko oszust dopatruje się oszustwa.
    Człowiek przebiegły podejrzewa przebiegłość innych.
    Zdrajca nikomu nie może zaufać, a złodziej niczego nikomu nie powierza.
    Ludzie opanujcie się!!!”
    Niestety z takimi mam do czynienia. Aż im współczuje i sobie tez.

    Odpowiedz
  27. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:42

    A ator tego “mądrego” cytatu gdzie? Jakie miał zasługi dla stanowienia i egzekwowania prawa? Bo – jak na razie – opieramy się na prawie. Może złym, ale prawie. Dochodu nie podano. Amen. Zachodzi pytanie – dlaczego nie podano. Tyle i tylko tyle. ;)

    Odpowiedz
  28. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 18:45

    Paru posłów też nie potrafiło prostego oświadczenia wypełnić. To dlaczego jakiejś pani, z podrzędnej gminnej placówki, miałoby się nie przydarzyć?

    Odpowiedz
  29. Greg Zorba pisze:
    11 sierpnia 2015 o 22:00

    Paru posłów z tego powodu miało sprawy sądowe i wyroki …
    Odnoszę wrażenie, że takich podejrzeń popełnienia przestępstwa może być więcej w otoczeniu burmistrz Szymańskiej.
    Jak oni się dobrali ?
    Np. oświadczenie majątkowe sekretarza Wojciechowskiego – dochód za 3 miesiące zupełnie nie koreluje z dochodem za 12 miesięcy …????
    Oświadczenie majątkowe radnego Kułakowskiego – jego niski dochód brutto zupełnie nie pasuje do kupna następnych mieszkań, w dodatku tak jak radny to zrobił …. za gotówkę …????
    Jeszcze w co najmniej dwóch przypadkach mam wątpliwości

    Odpowiedz
  30. olo pisze:
    11 sierpnia 2015 o 23:25

    Pan sekretarz opla insygnię kupił za 10tyś jak zwykły mieszkaniec Blachowni.

    Odpowiedz
  31. bambus pisze:
    11 sierpnia 2015 o 23:26

    tak sobie czytam,spac mi sie chce ale jeszcze mysle,soltys nieco sie wk…..wił i straszy Jozka gdzie zarobil na trzy mieszkania,mam nadzieje ze Jozko to zleje z usmiechem, bo niestety wartosci takich stworzen jak pieski soltysa nie mozna przecenic i raczej na argumety tu nie powalczą,

    Odpowiedz
  32. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 23:36

    No to się prześpij, potem jeszcze zdrzemnij, a jak wstaniesz, to porządną chłodną kąpiel weź. Po czym napisz jeszcze raz, najlepiej po polsku, co masz do powiedzenia.
    Albo najpierw, przed napisaniem, poczytaj sobie, tak dla przykładu, oświadczenia majątkowe pana Kułakowskiego ze wszystkich lat. To prosta matematyka, więc powinieneś sobie (po wyspaniu się) poradzić. ;)
    Przedstaw nam tu saldo i będzie może o czym pogadać. ;)

    Odpowiedz
    • Zenek pisze:
      11 sierpnia 2015 o 23:44

      Chyba najwłaściwszym partnerem do rozmowy dla radnego byłby prokurator i urząd kontroli skarbowej

      Odpowiedz
  33. Jestem stąd pisze:
    11 sierpnia 2015 o 23:37

    Bo jeśli chodzi o argumenty, to faktycznie zapodałeś nam ich tyle, że głowa mała i nie wiadomo do czego najpierw się odnieść. :)

    Odpowiedz
  34. Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 00:07

    A PRZEZORNY ZAWSZE UBEZPIECZONY,,a Wy wszystkie nieroby spoleczne wezcie sie za normalna prace ,a nie klotnie jak w przedszkolu,zapominacie o Nas o zwyklych mieszkancach.niech jeden i drugi pokaze czego sie dorobil sam a nie dostal slizgiem wszystko,wstyd WIOCHA.pl to tylko reprezentujecie

    Odpowiedz
  35. wiesniak pisze:
    12 sierpnia 2015 o 00:33

    Dobrze piszesz, biorą kasę z urzędu a nic nie robią.
    Obiecali że obniżą i oszukali nas mieszkańców.
    Tylko kłamstwa, oszukiwanie, zatajanie
    Wstyd, wstyd, wstyd
    masz racje na wsi ludzie bardziej uczciwe, jak coś mówią to robią a nie oszukują

    Odpowiedz
  36. robol pisze:
    12 sierpnia 2015 o 01:01

    To ja nie mogę się doczekać na mieszkanie od gminy a radny Kułakowski ma ich kilka ?
    Jak mu nie wstyd
    We wszystkich mieszka ? Bo nie widzę w dochodach by wynajmował
    Zabiera potżebującym z dziecimi ktore się gnieszczom w jednym pokojku.
    Zobaczyłem na jego zarobki i zarabia miej odemnie i stać go na te luksusy ?
    Opłacenie czynszu tylu mieszkań prondu i wody, ogżewania , smieci i jeszcze auto ?
    Oj cóś mi tu śmierdzi z daleka.
    Chyba kroj sie gruba sprawa z aferom w dzienniku i teleekspresie

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      12 sierpnia 2015 o 21:45

      robolo chyba pomyliłeś pojęcia ” NAJEMCA ” a “WŁAŚCICIEL ” pan Kułakowski jest właścicielem , a po drugie ja mogę sobie kupić PIĘĆ mieszkań i w nich nie mieszkać ale będę WŁAŚCICIELEM ;)

      Odpowiedz
  37. Stasiek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 08:25

    Ha,ha wykupuje Józek wszystkie mieszkania w Blachowni i będzie tutaj organizować nową strefę KUŁAKOLANDIĘ – tylko dla ludzi z podobnymi upodobaniami i poglądami co Józek……tylko gdzie On takich znajdzie

    Odpowiedz
    • Monia pisze:
      12 sierpnia 2015 o 15:58

      moze sprowadzi marsjan z kosmosu ?

      Odpowiedz
  38. Jestem stąd pisze:
    12 sierpnia 2015 o 08:49

    Spokojnie, spokojnie! :) Nie ekscytujcie się tak. :) Jest sporo rzeczy, których nie musiał wpisywać w oświadczenie. :)
    Na przykład zawsze na początku roku (taki traf) miał kilka(naście) piątek w LOTTO, a ponieważ kasę wydał, to zasobów w gotówce nie miał. Więc widnieją tam jakieś grosze w grudniu. :)
    A wydał właśnie na zakup mieszkania od gminy. W przetargu. Taki zaradny gość po prostu.
    Przecież też możecie sobie tak kupić. :) Jeszcze są. ;)

    Odpowiedz
  39. Dario pisze:
    12 sierpnia 2015 o 08:58

    I zapewne ma poświadczenie z totto lotka o odebraniu głównej nagrody ?
    Te odbiera się nie w kolekturze a w oddziałach z wydaniem zaświadczenia.
    W przeciwnym razie jest to niemożliwe

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      12 sierpnia 2015 o 21:47

      HEHEHE lotto nie wydaje zaświadczeń :)
      przynajmniej ja takiego nie dostałam ;)

      Odpowiedz
  40. Pan Wu pisze:
    12 sierpnia 2015 o 09:26

    W Polsce nierząd jest nieopodatkowany.
    Tyle że radny musiałby wydać oświadczenie że czerpie dochody z nierządu …..
    Faktycznie utrzymanie tylu mieszkań, czynsze i media – nie starcza wypłaty na ich utrzymanie… a on za gotówkę dokupuje kolejne……?
    Więc ?
    Nie wynajmuje, ktoś napisał że nie wykazuje dochodów z najmu.
    Podejrzenie popełnienia przestępstwa …?

    Odpowiedz
  41. r pisze:
    12 sierpnia 2015 o 10:18

    Sprawa wygląda bardzo dziwnie. Józef czy możesz nam wytłumaczyć, skąd miałeś pieniądze na trzy mieszkania? Do tego, na życie, wakacje, telefony, samochód, jedzenie, dzieci, itp.? Nie chciałbym, aby pojawiały się tutaj jakieś insynuacje na twój temat, a jesteś osobą publiczną, którą jak widzisz, bardzo dużo osób się interesuje.

    Odpowiedź nam, proszę.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  42. Jestem stąd pisze:
    12 sierpnia 2015 o 10:19

    Dario pisze:

    “I zapewne ma poświadczenie z totto lotka o odebraniu głównej nagrody ?
    Te odbiera się nie w kolekturze a w oddziałach z wydaniem zaświadczenia.”
    Nie głównej tylko marnych piąteczek. :) Głównej by przez rok nie roztrwonił i w następnym oświadczeniu musiałby wykazać zasoby pieniężne. :) A potwierdzenie za piątki, owszem może mieć, ale do oświadczenia majątkowego nic nie musi wpisywać, poza faktem, że przybyło mu kolejne mieszkanie w okresie rozliczeniowym. ;)
    Reszta dokumentów jest tylko dla Urzędu Skarbowego i/lub Prokuratury, gdyby co. ;)
    Może też corocznie dostawać darowizny od najbliższej rodziny. Kupuje od miasta mieszkanie, kasy nie ma, źródła przychodu na koniec roku wskazywać nie trzeba. ;)

    Odpowiedz
    • Monia pisze:
      12 sierpnia 2015 o 15:05

      Tyle, że darowizna choć w wielu przypadkach nieopodatkowana musi byc zgłoszona w odpowiednim czasie w urzędzie skarbowym i wykazana w oświadczeniu majątkowym ….

      Odpowiedz
  43. Edek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 14:00

    Banda kary godne, aby tacy ludzie reprezentowali mieszkańców !!!!!

    Odpowiedz
  44. r pisze:
    12 sierpnia 2015 o 16:18

    Czy Marek Kułakowski wynajmuje komuś te mieszkania? Czy też mieszka w trzech? Proszę o informacje.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
    • Józef pisze:
      12 sierpnia 2015 o 18:39

      Właściwie będzie to materiał w innym temacie, ale może warto o tym wiedzieć?

      OTWARTY PROTEST PRZECIWKO SPOSOBOWI ROZGRYWANIA MISTRZOSTW POLSKI JUNIORÓW W KRAKOWIE 09-12.05.2013 – materiał ze strony time-out.pl

      Jako uczestnicy najważniejszej imprezy w kraju dla juniorów – Mistrzostw Polski chcemy wyrazić głęboki żal i jednocześnie wyrazić swój stanowczy protest, jeżeli chodzi o sposób przeprowadzenia tych Mistrzostw.
      …Pan mgr inż. Paweł Gąsiorski zachowywał się niezbyt uprzejmie w stosunku do zawodników i niejednokrotnie odmawiał kontroli rakietek przed zaplanowanymi grami, zasłaniając się brakiem czasu.
      …Arogancja Pana mgr inż. Pawła Gąsiorskiego, który urządził istne „polowanie na czarownice” zarzucając właściwie wszystkim zawodnikom oszustwo, posądzając każdego o tuningowanie i celowe używanie niedozwolonych substancji chemicznych spowodowała,
      że w zakulisowych rozmowach nie było rozmów dotyczących sportowej rywalizacji – tylko głównie podnoszona była kwestia „jakiejś śmiesznej maszynki, która wypacza faktyczne wyniki osiągnięte przy stole”. Tak było w roku 2013, a jak jest obecnie?
      Coś i teraz jest na rzeczy z tą pana “dociekliwością” i “polowaniem na czarownice”. Nie czuje się pan przypadkiem zmęczony, panie Gąsiorski?

      Odpowiedz
  45. Kamil K pisze:
    12 sierpnia 2015 o 16:53

    Kolejny dziwny zbieg okoliczności czy po prostu niedopatrzenie s.sz i jej poplecznikow Żal jeszcze raz Żal Organizujmy referendum, czara goryczy już się przelewa……

    Odpowiedz
  46. Heniek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 17:04

    Podejrzenia co do radnego są bardzo nieciekawe i poważne.
    I to już kolejne z wesołej kompanij ….
    Jak ci ludzie się dobrali ?
    Jak w korcu maku

    Odpowiedz
  47. Jestem stąd pisze:
    12 sierpnia 2015 o 17:21

    Monia, nie ma takiej rubryki we wzorze oświadczenia radnego. Więc nie musi radny żadnych darowizn, czy też spadków wpisywać.
    Natomiast na zakończenie roku odpowiednia kwota gotówki, która nie została wydana, powinna się znaleźć w pkt. 1 – zasoby pieniężne. Ewentualnie w rubryce 2 – nieruchomości, wraz z określeniem pochodzenia. Inne cenne składniki darowizny, czy spadku, powinny być wyszczególnione w punkcie 9. A w punkcie 10 ewentualne dochody z innych zajęć. Pojęcie zajęć jest szerokie i obejmuje również takie zajęcie, jak wynajem lokali.
    Reszta jest do weryfikacji, bo wraz z oświadczeniem radny ma obowiązek złożyć PIT, a jeden egzemplarz oświadczenia jest odsyłany do Urzędu Skarbowego.
    Weryfikacja w US (w razie czegoś) obejmuje zarówno papiery podatkowe radnego, a więc i ewentualne spadki i darowizny, jak i małżonka.

    Jeśli jestem w błędzie, to proszę o konkretne sprostowanie.

    Odpowiedz
  48. Heniek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 18:01

    Mylisz się, na złożenie PIT-u od darowizny do Urzędu Skarbowego jest 6 miesięcy od daty zaistnienie zdarzenia, chyba że odbyło się to przed notariuszem to zgłasza ten fakt od razu notariusz.
    Darowiznę od bezwzględnie należy umieścić w oświadczeniu majątkowym, podobnie jak zapomogę z mopsu itp

    Odpowiedz
  49. Jestem stąd pisze:
    12 sierpnia 2015 o 18:44

    Ja nie piszę o PIT od darowizny, tylko o PIT – rocznym zeznaniu podatkowym, które musi być dołączone do oświadczenia majątkowego radnego.

    Skoro darowiznę należy podać w oświadczeniu, to proszę mnie (nas) uświadomić gdzie ona miałaby być wyszczególniona.
    Na chłopski rozum masz rację, bo po to w gruncie rzeczy jest oświadczenie o majątku. Ale udowodnij to odpowiednimi przepisami, z podaniem źródła, a nie słowami “mylisz się”.

    Odpowiedz
  50. Jurand pisze:
    12 sierpnia 2015 o 18:58

    Punkt VIII Inne dochody
    Punkt nakazuje ujawnienie wszelkich dochodów osiąganych w związku z szeroko rozumianą aktywnością majątkową, o ile dochody te nie zostały wskazane w innym punkcie .W oświadczeniu majątkowym należy wykazać tu zarówno dochody ujęte w zeznaniach rocznych, jak również w innych dokumentach w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych, spadków lub darowizn. Pomijanie informacji o osiągniętych dochodach (przychodach) z tytułu sprzedaży nieruchomości, spadków lub darowizn stanowi o niedokładności i wadliwości oświadczenia. Fakt ten ogranicza bowiem możliwość oceny sytuacji majątkowej osoby składającej oświadczenia i może prowadzić do błędnych wniosków, a co za tym idzie, do skierowania sprawy weryfikacji rzetelności oświadczenia do urzędu kontroli skarbowej.
    W Tym punkcie należy wykazać dochód (przychód – koszty uzyskania przychodu) uzyskany z poszczególnych tytułów, m.in.:
     ze stosunku pracy (również dodatkowe świadczenia jak: nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe itp.),
     z umowy zlecenia,
     z umowy o dzieło,
     z praw majątkowych, w tym z praw autorskich,
     z najmu i dzierżawy,
     z emerytury i renty,
     z zasiłków dla bezrobotnych,
     diety z tytułu pełnienia obowiązków społecznych i obywatelskich,
     jednorazowe świadczenia np. odszkodowania, wygrane,
     z odpłatnego zbycia nieruchomości,
     darowizn,
     spadków.
    Ujawnieniu podlega dochód opodatkowany, jak również wolny od podatku. Podaje się dochód uzyskany w ciągu całego okresu, za jaki składane jest oświadczenie (nie należy podawać miesięcznej kwoty dochodu).
    I Podstawa prawna:
    – art. 24h i następne ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.),
    – Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.02.2003 r. w sprawie określenia wzorów formularzy oświadczeń majątkowych radnego gminy

    Odpowiedz
  51. Pan Wu pisze:
    12 sierpnia 2015 o 19:13

    Deklarowane od lat bardzo niskie dochody radnego Kułakowskiego w żaden sposób nie mogą wystarczyć na utrzymanie kilku mieszkań ( czynsze,media razy kilka), samochodu, wczasy, … oszczędności …. i zakupy kolejnych mieszkań …. za gotówkę, utrzymanie rodziny itd.
    Myślę że mieszkańcom-wyborcom należą się wyjaśnienie od radnego Kułakowskiego.

    Odpowiedz
  52. Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 19:42

    ale sie czepiacie,posiadam mieszkanie w tej gminie,ale po zlozeniu stosownego pisma place tylko fundusz remontowy,swiatlo,wode,to sa moje oplaty za mieszkanie ,poniewaz w tym mieszkaniu nikt nie mieszka.

    Odpowiedz
    • Zenek pisze:
      12 sierpnia 2015 o 20:24

      Żałosne tłumaczenia panie radny, żałosne ….
      Masz pan mieszkańców i sąsiadów za idiotów ?

      Odpowiedz
    • Gosc pisze:
      12 sierpnia 2015 o 20:32

      przepraszam ale jestem kobieta i mieszkam za granica polski

      Odpowiedz
    • Gość pisze:
      13 sierpnia 2015 o 09:16

      I Zenka zamurowało.

      Odpowiedz
  53. Mieszkaniec pisze:
    12 sierpnia 2015 o 20:10

    Nawet jak nie mieszkasz musisz zapłacić czynsz, fundusz remontowy , prąd i wodę – stałe przesyłowe, ogrzewanie – łącznie kilka stówek miesięcznie.
    Pomnóż to razy kilka i już duże opłaty za media w mieszkaniu w którym mieszkasz.
    Mnie już na chleb i wodę zabrakłoby, nie wspominając o samochodzie, lodach czy urlopie.

    Odpowiedz
  54. Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 20:28

    wez mi tu nie wkrecaj co ja musze niby placic,jesli sie nie mieszka i to jest potwierdzone pisemnie,akurat w tej gminie tylko wystarczy napisac w jednym zdaniu ze sie nie przebywa w tym mieszkaniu to sie nie placi czynszu smieci.w kazdej innej gminie jest koniecznosc potwierdzenia innego miejsca zamieszkania,czy pracy czy uczelni itd cos co bedzie potwierdzeniem prawdomownosci

    Odpowiedz
  55. Jestem stąd pisze:
    12 sierpnia 2015 o 21:12

    Mieszkaniec pisze:
    “Nawet jak nie mieszkasz musisz zapłacić czynsz, fundusz remontowy , prąd i wodę – stałe przesyłowe, ogrzewanie – łącznie kilka stówek miesięcznie.”

    Proponuję, aby nie wprowadzać ludzi w błąd.
    Umowę z ZE w każdym przypadku można rozwiązać. I nie płacić nic. Dopiero za ponowną instalację licznika.
    Z wodą już gorzej, w większości przypadków “abonament” trzeba płacić.
    Ogrzewania (centralnego) może nie być w lokalu, więc nie ma sensu nawet wspominać o kosztach.
    Jak słusznie zauważyła Gosc, odpadają śmieci. ;)

    Odpowiedz
  56. Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 21:27

    fundusz remontowy okolo 150 zl dane z ksiazeczki mieszkaniowej, plus woda hih minimalne koszta,plus prad kilka zl prognozowo miesiecznie,to oplaty za mieszkanie,czynszu i smieci nie place,wiec posiadanie wielu mieszkan to nie tragedia finansowa

    Odpowiedz
    • Jurand pisze:
      12 sierpnia 2015 o 22:09

      Jeżeli ktoś kupuje mieszkanie na zakup którego według dochodów go nie stać, potem odcina energie, ogrzewanie, wodę doprowadzając lokal do ruiny to tym bardziej zastanawiające…?
      Albo jest niszczycielem lokali albo … to pralnia pieniędzy … ?
      Powinno to zainteresować również wspólnoty mieszkaniowe ….
      A potrzebujący w kolejce na lokale czekają ….

      Odpowiedz
    • Gosc pisze:
      12 sierpnia 2015 o 22:33

      jak sie kupuje jakas nieruchomosc to,u notariusza jest sie poinformowanym o kwocie oplaty do urzedu skarbowego,urzad skarbowy ma 5 lat na przeanalizowanie zakupu,pozniej jest przedawnienie,przedewszystkim jest razaco sprawdzana zanizona wartosc rynkowa nieruchomosci .podatek katastralny wchodzi od nowego roku,10 procent wartosci nieruchomosci,wiec nie zazdroscie komus kto ma ich wiele

      Odpowiedz
    • Bajkał pisze:
      13 sierpnia 2015 o 07:39

      Musisz płacić czynsz!!!, za śmieci nie musisz jeśli nie mieszkasz plus za wodę bo nie zużywasz!!!

      Odpowiedz
  57. Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 21:31

    a przepraszam czy moze mi ktos napisac ile jest czynszu za metr,i ile za smieci od osoby ,jestem ciekawa ile zolek zaoszczedza sie

    Odpowiedz
  58. :) pisze:
    12 sierpnia 2015 o 21:53

    Panie SOŁTYS a co to za afera z tymi zawodami ????? w 2013 r ? czyzby pan też nie był święty ??? ;) i czy z każdym pan tak zadziera i czuje oszustwo na metr ???? strach się bać ;) czy mozna pierdnąć czy nie ;)

    Odpowiedz
  59. r pisze:
    12 sierpnia 2015 o 22:00

    :) zmieniły się przepisy 6-7 lat temu, ale w Polsce, jak to w Polsce bywa, zawodnicy zaczęli oszukiwać stosując tzw. tuning. Jako jedyny w Polsce posiadam urządzenie do sprawdzania tego, czy rakietka była tuningowana, czy też nie. PZTS testował to urządzenie na mistrzostwach, na których złapał kilku zawodników na oszustwie. Tak się zaczęła rewolucja w tenisie stołowym w Polsce. Teraz nikt nie tuninguje, nikt nie oszukuje ;) taki był tego skutek. Czy w naszej gminie będzie podobny? :) – ty możesz sobie kupić nawet i dziesięć mieszkań, ale nie przy pensji 19k na rok – tyle ma radny Kułakowski. Stąd też tyle podejrzeń.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  60. Jurand pisze:
    12 sierpnia 2015 o 22:23

    Wiadomość z prasy z 23.07.2015 :
    “Centralne Biuro Antykorupcyjne wszczęło własne dochodzenie w sprawie oświadczeń majątkowych byłego ministra sportu i posła PO Andrzeja Biernata – poinformował w czwartek szef Biura Paweł Wojtunik.
    Wiadomo, że agenci analizowali szczegółowo wpływy polityka i jego wydatki. Doszli do wniosku, że istnieją poważne rozbieżności…”

    Odpowiedz
    • Dario pisze:
      12 sierpnia 2015 o 22:26

      U radnego równiż istnieją poważne rozbieżności pomiędzy dochodami a wydatkami.
      Może sprawą Kułakowskiego powinno zainteresować się CBA ?

      Odpowiedz
    • Nie jestem stąd pisze:
      13 sierpnia 2015 o 00:44

      Czy radny Kułakowski to dobry koleżka podejrzanej o popełnienie przestępstwa burmistrz Szymańskiej i przewodniczącej Mandryk ?

      Odpowiedz
  61. :) pisze:
    12 sierpnia 2015 o 22:31

    panie sołtys a cóż to za urządzenie testujące ? jak się nazywa i gdzież pan to cudo kupił ???

    Odpowiedz
  62. Edek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 22:51

    Józek nie zajmuj się jakimiś kulkami z 2013 r. i tuningami -choć to poważny sport, tylko odpowiedz nam na poważne pytania, jak Ty to robisz zarabiając mniej od portiera (nie ubliżając oczywiście nikomu) stać Cię na 3 mieszkania, rodzinę, samochód i jak mniemam komputer no i na duże opłaty za prąd. Zrób no na sali OSIRU jaki trening budżetu zaproś kolegów koniecznie i koleżanki i może jakaś gospodarność w tej gminie nastanie. A ja też chętnie przyjdę co mam robić po 10 godzin i nic z tego nie mieć.

    Odpowiedz
  63. Stasiek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 22:55

    Powinni sprawdzić wszystkie oświadczenia majątkowe tej kliki !!!! Do roboty Kułaki, Mandryki, Czechy i pozostali………………………cwaniaki

    Odpowiedz
  64. Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 23:10

    hih facet ma wrecz idealna oszczedna zone i sam jest oszczedny,wiec ma.no sory 1500 chlop zarabia oplaty z 500 ,tysiak na jedzonko,dziadki jak sa chojne objadek podadza,dzieci obkupia bla bla itd,zonki wyplata dajmy na to 1500zl chowa w skarpete przez 4 lata to 70 tys ,a zauwazylam ze troche lat mieli na ciulanie kasy,panowie z tej zazdrosci przeliczcie swe lata i na co usciulaliscie ,tak sobie przemyslcie

    Odpowiedz
  65. Jestem stąd pisze:
    12 sierpnia 2015 o 23:18

    Ale kto ma sprawdzić? :)
    Wedle prawa weryfikacja przysługuje tylko temu, komu oświadczenia były składane. Tylko ten podmiot ma prawo wystąpić o pełną weryfikację dochodów przez Urząd Skarbowy, który może podjąć kolejne kroki.
    No chyba, że oświadczenie jest ewidentnie oszukane, i jest to łatwe do udowodnienia, to chyba od razu można (znowu ten, komu składa się oświadczenie) wystąpić na drogę prawną.
    My sobie możemy pogadać. ;)
    Czyli w tym przypadku wobec radnych władna jest tylko Przewodnicząca Rady Gminy, pani Edyta Mandryk.

    Odpowiedz
    • Dario pisze:
      12 sierpnia 2015 o 23:28

      Fajnie , kolejny test na praworządność przewodniczącej Mandryk.
      Jeżeli kolejny raz nie wywiąże się ze swoich statutowych obowiązków wszystko będziemy wiedzieć o niej a o sprawdzenie może wystąpić każdy obywatel, który podejrzewa że mogło dojść do popełnienia przestępstwa

      Odpowiedz
    • Gosc pisze:
      12 sierpnia 2015 o 23:48

      wedle prawa dario ma racje bogiem zawsze bedzie urzad skarbowy a nie gmina,kazdy mieszkaniec moze zglosic,macicie tylko w glowie zwyklym mieszkancom ze musza guru rady gminy sluchac,zapominacie ze to wy jestescie na lasce mieszkancow

      Odpowiedz
  66. Zenek pisze:
    12 sierpnia 2015 o 23:23

    Panie radny toś po niedoszacował, 500 złotych na opłaty za kilka mieszkań …
    Żarty sobie strugasz z ludzi
    Zapomniełeś pan jeszcze o paliwie , ubezpieczeniu samochodu, ubraniach, internecie, kompie i aparacie fotograficznym…Itd
    Chyba to sprawa faktycznie dla CBA

    Odpowiedz
    • Gosc pisze:
      12 sierpnia 2015 o 23:34

      to znowu ja kobieta,dalam przyklad 4 lat,oki rozlozmy to na 8 lat,to i tak dobrze wypada na wiek tego pana,czytam was z boku z daleka jestescie zajebiscie wiesniaccy wrecz wiocha.pl

      Odpowiedz
  67. Jestem stąd pisze:
    13 sierpnia 2015 o 00:14

    Gosc pisze:
    12 sierpnia 2015 o 23:48

    “wedle prawa dario ma racje bogiem zawsze bedzie urzad skarbowy a nie gmina,kazdy mieszkaniec moze zglosic,macicie tylko w glowie zwyklym mieszkancom ze musza guru rady gminy sluchac,zapominacie ze to wy jestescie na lasce mieszkancow”
    Weź się skup kobieto, co chcesz nam przekazać. Może wtedy większość zrozumie.
    Ciekawe te komentarze z daleka, bez znajomości tematu. ;)

    Dario pisze:
    12 sierpnia 2015 o 23:28

    “a o sprawdzenie może wystąpić każdy obywatel”
    Owszem, może wystąpić. Do Przewodniczącego Rady.
    Może też wysłać anonim (a nawet imienne zgłoszenie) do US, że ktoś się nadmiernie wzbogacił. ;) Ale czy o to chodzi w życiu?

    Odpowiedz
    • Gosc pisze:
      13 sierpnia 2015 o 00:34

      ojoj ktos mnie tu nie lubi,bo napisalam ze urzad skarbowy ma 5 lat na sprawdzenie,i ze zwykly mieszkaniec moze zadzwonic ,wstawic sie do urzad skarbowy

      Odpowiedz
    • Pan Wu pisze:
      13 sierpnia 2015 o 07:39

      Po liczbie komentarzy widać jak ludzie są mocno zbulwersowani tymi ludźmi przy władzy

      Odpowiedz
  68. Jolka pisze:
    13 sierpnia 2015 o 00:26

    Chodzi o tak prostą i fundamentalną rzecz jak uczciwość – wobec państwa, gminy a przede wszystkim sąsiadów.
    Rzeczywiście spojrzałam na oświadczenia majątkowe radnego Kułakowskiego i są co najmniej zastanawiające.
    Np. w 2012 roku miał dochód niecałe 20 tysięcy ( domyślam się że brutto) a zaoszczędził ….. prawie 18 tysięcy na rękę …???
    Za co żył, za co robił zakupy, wszelkie opłaty, paliwo, żywność, odzież itd ?
    W 2013 roku kupił mieszkanie za ponad 60 tysięcy plus wszelkie opłaty notarialne itd. płacąc gotówką ( jego zarobki ponad 3 letnie ) ???
    Za co wtedy żył ???
    Jeszcze zauważyłam u innej osoby wielkie nieścisłości ….

    Odpowiedz
  69. Józef pisze:
    13 sierpnia 2015 o 08:48

    Panie sołtysie,
    Nie chodzi o to, jakie masz “urządzenie sprawdzające”, bo to nikogo w tej dyskusji absolutnie nie interesuje, ale o to, że lubisz “polować na czarownice”. Chodzi o twój sołtysie charakter, który w relacjach międzyludzkich jest nie do zniesienia. A ta twoja gigantyczna podejrzliwość – w tym naszym przypadku wobec lokalnej władzy?

    Odpowiedz
  70. r pisze:
    13 sierpnia 2015 o 09:09

    Józefie Kułakowski jest wiele podejrzeń co do twoich finansów. Może wytłumaczysz nam, skąd to wszystko masz? Jesteś taki mądry i wygadany, zatem słuchamy.

    pzdr
    PG

    Odpowiedz
  71. Pan Wu pisze:
    13 sierpnia 2015 o 09:10

    Dobrze że zwróciłeś na to uwagę.
    Pan Sołtys sam uczciwy, uczciwości wymaga też od innych.
    To jest norma dla każdego porządnego człowieka.
    Jak widać ty masz inne normy łącznie ze swoją idolką i przyjaciółmi z komitetu.
    Ludzie waszych nieobywatelskich i niemoralnych norm nie akceptują.
    Ludzie mają was już dosyć.
    Bo przecież od władz wymagamy uczciwości i nieskazitelności.
    Takich władz Blachowni uwikłanych w tak dużą ilość afer, skandali i podejrzeń łamania prawa nie pamiętają najstarsi mieszkańcy.
    I to jest bardzo, bardzo złe.

    Odpowiedz
    • Józef pisze:
      13 sierpnia 2015 o 18:33

      Dla tych, co tak bardzo interesują się innymi porzypomnę, że szlachetny człowiek wymaga od siebie, prostak od innych

      Odpowiedz
    • Jurand pisze:
      13 sierpnia 2015 o 19:04

      Czytam blog Kułakowskiego sprzed roku …
      Masz rację

      Odpowiedz
  72. gość pisze:
    13 sierpnia 2015 o 10:35

    Władza wymaga od obywatela uczciwości to obywatel ma prawo wymagać uczciwości od Władzy.

    Odpowiedz
  73. Józef pisze:
    15 sierpnia 2015 o 12:03

    Korzystajmy z naszej służby zdrowia leczącej na rubieży
    Będąc za Ewą Szumańską młodą lekarką na zakręcie gminnej epoki wszedł raz do mej przychodni mężczyzna o wyglądzie dysty… desty… dystyngowanym.
    Pacjent – Dzień dobry, pani doktór.
    Lekarka – Dzię dobry.
    Pacjent – Dzień dobry.
    Lekarka – Co panu dolega?
    Pacjent – Dolega mię, pani doktór, mechanizm samokontrolny
    Lekarka – Proszę się streścić dokładniej, bo nie chwytam.
    Pacjent – Otóż pani doktór, ja jestem świeżym lokalnym prominentem…czyli sołtysem.
    Lekarka – Ach.
    Pacjent -…a także wydaje mi się, że i zwolennikiem odnowy.
    Lekarka – Ba! Któż nim nie jest? Jeszczem takiego nie spotkała.
    Pacjent – Właśnie. Otóż w ramach re…reedukacji przeczytałem, że jedynym gwarantem
    odnowy są mechanizmy samokontrolne.
    Lekarka – Tak.
    Pacjent – Musi je mieć w sobie nie tylko każda instytucja, ale każda jednostka, aby nie popaść
    w bycie świnią.
    Lekarka – Bardzo słusznie.
    Pacjent – Świnią.
    Lekarka – I pięknie ujęte.
    Pacjent – Udałem się, więc do znajomego gospodarza i kupiłem przeceniony, bliżej
    nieokreślony mechanizm z importu, który stał bezużytecznie w stodole, po czem dla
    wykazania szczerych intencji połkłem go, aby mieć go w sobie na zawsze.
    Lekarka – Cóż za obywatelska postawa! I co dalej?
    Pacjent – Otóż niestety mechanizm musiał mię utknąć w kiszce. Tu. W kiszkach.
    Powoduje, bowiem wzdęcie, gazy, opuchlinę oraz boleści nękające mię do
    granic. Aaaa!!!
    Lekarka – Rozumię, rozumię i postaram się go usunąć. Proszę się położyć na leżance… a ja
    ubiorę rękawiczkę gumianą, aby się doń dostać.
    Pacjent – Garłem?
    Lekarka – Nie.
    Pacjent – Ach, nie chciałbym panią doktór żenować.
    Lekarka – Jest to drobnostką wobec sprostania pacjentowi i posłannictwu na gminnej
    rubieży.
    Lekarka – Z samozaparciem wetkłam dłoń, gdzie trzeba i pogłębiałam ją, aż dopóki nie
    natkłam się na coś twardego.
    Pacjent – Słucham?
    Lekarka – Pański mechanizm chwycił mię palec w tryby.
    Pacjent – O, skubany.
    Lekarka – Zaraz dam mu odpór. Resztką sił wyszarpłam palec z trybów, a mechanizm z jelit.
    Już po wszystkiem.
    Pacjent – Ach, cóż za ulga i kąfort! Jedno mię tylko nęka.
    Lekarka – Pewnie otarcie naskórka.
    Pacjent – Skądże znowu. Nęka mię wątpliwość, czy bez mechanizmu samokontrolnego,
    aby nie będę z powrotem świnią.
    Lekarka – Aby pan najprawdopodobniej będzie.
    Pacjent – Świnią.
    Lekarka – Ale świnie są nam też potrzebne ze względu na nabolały problem żywienia.
    Pacjent – Racja. O tem żem nie pomyślał. Pani doktór to, za przeproszeniem, głowę ma na
    swoim miejscu! Hehehe.
    Lekarka – Hahaha.
    Pacjent – Rewanżuję się na parapecie tą oto palmą w formie margaryny i żegnam (cmok] się
    wylewnie.
    Lekarka – Gdy pacjent wyszedł, aby sprostać słusznie…słusznie pojętym przez siebie
    zadaniom, ja wymoczyłam w nadmanganianie palec schwycony w tryby, po czym
    wystawiłam usunięty pacjentowi mechanizm na gumno. Może zużyje go nasze
    miejscowe rolnictwo, bo czegóż ono z rozpaczy nie zużyje. Zaś stanięcie mu, temu
    rolnictwu, naprzeciw jest obowiązkiem każdej jednostki, jak słusznie podkreślają
    dziś ci sami, którzy doprowadzili nie tylko gminne rolnictwo do status…Quo.

    Odpowiedz
    • Ewa pisze:
      16 sierpnia 2015 o 08:50

      Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki, wręcz poniżej zera.
      Zamiast przeprosić mieszkańców dziwne wulgarne insynuacje .

      Odpowiedz
  74. JJ pisze:
    17 sierpnia 2015 o 07:16

    Marku wez sie za siebie.Zastanow sie 3 razy zanim cos napiszesz.Udaj sie do lekarza ,moze cos pomoze.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Wiemy ile gmina zapłaci za komunikację MPK do Blachowni
    Lokalne | 23 stycznia 2026 r.
  • W Blachowni oficjalnie powstanie Żłobek Miejski
    Lokalne | 22 stycznia 2026 r.
  • Zgon po wejściu do autobusu w Blachowni
    Lokalne | 21 stycznia 2026 r.
  • Ferie zimowe z MDK w Blachowni
    Miejski Dom Kultury | 21 stycznia 2026 r.
  • 34. finał WOŚP w Blachowni
    Rozrywka | 20 stycznia 2026 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP