Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
UWAGA! Ślisko na nieodśnieżonych drogach!
Dodane przez r - 5 stycznia 2016 r.
Liczba komentarzy: 45 - dodaj komentarz »
UWAGA! Ślisko na nieodśnieżonych drogach!

Zima dziś zaatakowała Blachownię. Lekkie opady śniegu wystarczyły, by na drogach zrobiło się bardzo ślisko. Niestety, to całkowicie zaskoczyło firmę odpowiedzialną za odśnieżanie w naszej gminie. Główne ulice są nieodśnieżone, jest niebiezpiecznie ślisko. Sami w komentarzach donosicie, że pługi ani nie odśnieżają, ani nie sypią piaskiem lub solą.

Pani Burmistrz, może warto coś z tym zrobić?

Zobaczcie jak wyglądały ul. Miodowa, Cmentarna, Sienkiewicza i Bankowa. Zdjęcia z godz. 15:00.

PAWEŁ GĄSIORSKI

20160105_150201

20160105_145941

20160105_1502012



Kategorie:
Lokalne
Wiadomości
Poprzedni artykuł Blachownia nie dostanie pieniędzy na drogi Blachownia nie dostanie pieniędzy na drogi
Następny artykuł Harmonogram odbioru odpadów komunalnych Harmonogram odbioru odpadów komunalnych

45 odpowiedzi na “UWAGA! Ślisko na nieodśnieżonych drogach!”

  1. KAMIL K pisze:
    5 stycznia 2016 o 16:30

    Wygląda na to ze Szymańska jest wielka fanka sportów zimowych i 1 lodowisko w Blachowni to za mało…

    Odpowiedz
  2. gość obserwator pisze:
    5 stycznia 2016 o 16:51

    Pan od odśnieżania chyba zbytnio zajął się swoim schroniskiem dla psów które urządził w środku wsi Cisie, więc nie ma czasu na odśnieżanie.

    Odpowiedz
  3. Panderoza pisze:
    5 stycznia 2016 o 17:23

    Jest bardzo niebezpiecznie.
    Bezpośrednie zagrożenia dla zdrowia i życia mieszkańców.
    Szymańska po raz kolejny pokazuje swoją nieudolność i że sobie nie radzi.

    Odpowiedz
  4. Jestem stąd pisze:
    5 stycznia 2016 o 17:35

    Już nie przesadzajcie. Jest zima, jest śnieg, nie ma cudów. Musi być ślisko. Oczy dookoła głowy, noga z gazu, hamować z rozumem i już.

    Rano jakiś piasek z solą widziałem tu i tam. Nie odśnieżone? A co niby na razie odśnieżać? Się chyba co niektórym coś pokićkało, bo trochę popruszyło. ;)
    Będziecie się martwić i ewentualnie “pyskować”, gdy naprawdę zacznie padać.

    Odpowiedz
  5. Ostrowy pisze:
    5 stycznia 2016 o 17:42

    Jestem stąd w pełni popieram a i tak sukcesem jest ze juz dzis posypali bo innymi razami w poprzednich latach człowiek czekał z 3 dni az ktos sie zainteresuje

    Odpowiedz
  6. Kierowca pisze:
    5 stycznia 2016 o 18:12

    Raptem drugi śnieżny dzień tej zimy.
    W listopadzie nie było odśnieżania.
    Dzisiaj przy tak małym opadzie drogi w ciągu 2-3 godzin powinny być czarne a jest lodowisko na drogach …..
    Przecież pieniądze na odśnieżanie zimowe były odłożone w budżecie ….
    Chyba że już inaczej zostały rozdysponowane ….. ?
    Kolejny brak dbałości o mieszkańców !

    Odpowiedz
  7. kkk pisze:
    5 stycznia 2016 o 18:39

    Nie nazwał bym tego atakiem. Bardzo nie to określenie rozbawiło.
    Tak na poważnie.
    Nie wiem czy sobie przypominacie. Już poprzednicy nie odśnieżali Blachownii.
    Jak sobie dobrze przypominam nawet jedna z wcześniejszych Pań Burmistrz
    otwarcie stwierdziła, że nie ma sensu odśnieżać.

    Odpowiedz
  8. Barbara pisze:
    5 stycznia 2016 o 19:14

    Ta pani burmistrz już od wielu lat nie jest burmistrzem.
    Burmistrz Szymańska poszła dalej : nie warto odśnieżać, nie warto robić inwestycji, nie warto robić nowych dróg, nie warto remontować przedszkoli, nie warto rzetelnie pracować by wnioski przechodziły itd, powinna zadać sobie pytanie czy wart w ogóle być burmistrzem ?
    Mieszkańcy w głosowaniu dobitnie stwierdzają że też nie warto …

    Odpowiedz
    • kkk pisze:
      5 stycznia 2016 o 21:16

      Chodzi mi też o Panią Ujmę. Za jej kadencji wogóle blachownia nie była odśnieżana.
      Sprawa przedszkola niestety obecna Burmistrz dostała w spadku po Pani Ujmie. Zalecenia straży nie były z tego co pamiętam za czasów obecnej.
      Niestety mieszkańcy dobitnie stwierdzili, że nie jest tak źle skoro nie oddali głosów by ją odwołać.

      Odpowiedz
    • r pisze:
      5 stycznia 2016 o 21:19

      Masz rację, ale 13. miesięcy to dość czasu, by coś w tych sprawach ruszyć. O przedszkolu wie od kwietnia/maja, o Łojkach od roku, o tym, że w styczniu z reguły jest zima, pewnie wie od kilku lat. To nie są sprawy nowe. Dlaczego nic w tych tematach nie jest robione?

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  9. Jestem stąd pisze:
    5 stycznia 2016 o 19:26

    Kierowco. Mogłyby by być czarne, gdyby solić. A nie o to w cywilizowanym świecie chodzi. Szkoda i środowiska, i twojego samochodu.
    Te trochę śniegu rozmoczysz, a potem robi się coś, co jest gorsze na drodze od lodu i śniegu.
    Nikt chyba w cywilizowanym świecie nie sypie solą (piaskiem modyfikowanym) na podrzędne drogi przy kilku płatkach śniegu. Czarne to mogą być przy takich opadach co najwyżej drogi powiatowe i wyższe, a nie jakaś Cmentarna. Niee … z nią zły przykład – spadek od cmentarza powinien być popruszony piaskiem. :)

    Zupełnie czym innym była sytuacja z listopada, kiedy stosunkowo nagle i niespodziewanie na fragmentach dróg mieliśmy lód. Tak, wtedy sytuacja wymagała interwencji chemicznej.

    Ostrowy – bez przesadyzmu. Przez wiele ostatnich lat było tak, że z którejkolwiek strony wjeżdżało się na teren gminy, to była zauważalna różnica w stanie drogi. Na lepsze oczywiście.
    A może trzeba sobie uświadomić, że budżet gminy to tylko 30 milionów złotych. Nie 300 ani tym bardziej 3 miliardy.

    Odpowiedz
  10. Wiesiek pisze:
    5 stycznia 2016 o 19:53

    Chyba sobie żartujesz.
    Np. Cmentarna przy tak małym opadzie śniegu powinna już w południe być czarna.
    To jedna z głównych ulic gminy, wyjazd z osiedla i supermarketu .
    Jest płóg do odśniżania, są środki chemiczne, jest piasek.
    Jeżeli ktoś oszczędności przedstawia nad ewentualną tragedią ludzką w wypadku drogowym czy ewentualnie złamaną ręką czy nogą zapomniał chyba że żyjemy w XXI wieku.
    Pani burmistrz ponownie nie sprawdziła się na swoim stanowisku

    Odpowiedz
  11. Alekto pisze:
    5 stycznia 2016 o 20:05

    Przed chwilą przejeżdżałam 1 Maja. Przy skręcie w Starowiejską, przy prawie zerowej prędkości wylądowałam po lewej stronie jezdni. Dobrze że nic nie jechało z przeciwka.
    Jest lodowisko – też za darmo i na dodatek bez dodatkowych kosztów jak to pod Urzędem.
    Bez kosztów, bo nikt nie odśnieża i nie sypie niczym.

    Odpowiedz
  12. Adam pisze:
    5 stycznia 2016 o 21:02

    A po co odśnieżać ?
    Jest zima to jest zimno i śnieg.
    Lepij te piniądze z odsieżania przeznaczyć na jakąś ekstra premię i nagrodę dla pani burmistrz.

    Odpowiedz
  13. Ostrowy pisze:
    5 stycznia 2016 o 21:48

    Nie jestem zwolennikiem Pani Burmistrz ale moze firma dpowiedzialna za odsniezanie zawala za kazdym razem nikt nic nie wie a co inny to madrzejszy.kiedys wcale nie sypali i ludzie dawali sobie rade a teraz troche sliskiej drogi+ P. Paweł o dyskusja na calego…..

    Odpowiedz
  14. Rozsądny pisze:
    5 stycznia 2016 o 21:51

    O 19.00 Cmentarna to niezłe lodowisko , a Ostrowy nigdy nie były odśnieżane zapraszam róg Sosnowej z Kopernika no i oczywiście cała Sosnowa jak zwykle tylko dla odważnych sport ekstremalny.

    Odpowiedz
  15. Ostrowy pisze:
    5 stycznia 2016 o 22:25

    trzeba sie pogodzic bo Ostrowy z wszystkim sa zapominane

    Odpowiedz
  16. DARIA pisze:
    5 stycznia 2016 o 22:28

    Jest zima i dziwi mnie dyskusja czy odśnieżać czy nie bo dla mnie jest to proste jak drut zbrojeniowy a godzina spóżnienia w posypaniu drogi dajcie spokój . Proponuję bardziej przyglądać się Silnej Grupie Trzymającej Władzę.

    Odpowiedz
  17. dumna z wyborców pisze:
    5 stycznia 2016 o 22:29

    wiecie co… ja jechałam przez Blachownię dziś może ze 4 razy – nikt mi nie powie, że ul. Sienkiewicza czy Cmentarna nie są drogami ważnymi czy ruchliwymi, bo dobrze wiemy, ze tak nie jest… i drogi powinny być czarne (gdyby burmistrzem była Ujmowa pan Marek już latałby z aparatem i pokazywał jaki dramat jest), a ślisko jest. Jadąc 30-40km/h w poślizg wpadłam dwa razy przy skrętach (w cmentarną i na kościuszki). Nawet jak się ściągnie nogę z gazu i jedzie ostrożnie to można zrobić krzywdę i sobie i innym. Nowej p. burmistrz chyba nie chodzi o to, by powielać błędy poprzedniczki… a robić wszystko lepiej, a póki co jedyne tłumaczenie na wszystko: “za ujmowej było gorzej” – może i tak było, ale ponad rok to wystarczająco długo by budować swoją historię i dopilnować by w gminie było bezpiecznie. Bo za chwilę zdarzy sie wypadek i będzie płacz…

    Odpowiedz
  18. Ostrowy pisze:
    5 stycznia 2016 o 23:02

    Pamietajcie ze ul.sienkiewicza , kościuszki , czy pocztowa, kopernika i sosnowa są drogami POWIATOWYMI i odpowiada za nie powiat a nie gmina….

    Odpowiedz
    • Roman pisze:
      5 stycznia 2016 o 23:11

      Zgadza się.
      Tylko że dobry i skuteczny burmistrz umie wyegzekwować odśnieżanie od powiatu.
      Zły burmistrz i nieudolny nawet tego nie potrafi ….

      Odpowiedz
  19. Roman pisze:
    5 stycznia 2016 o 23:10

    Zastanawiam się czy niewypełnianie swoich obowiązków przez Szymańską względem odśnieżania wynika tylko z jej nieudolności czy po prostu pieniądze przeznaczone na odśnieżanie już dawno rozpuszczone …. ?
    Niezależnie jaki jest powód jest to niedopuszczalne.
    Na liczenie drzewek 60 tysięcy było, na strategie na piętnaście lat do przodu było, na zatrudnienie sekretarza powiązanego rodzinnie było, na swojæ dużą pensje wbrew obietnicom było a na zadbanie o obezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców już nie ma .
    Piaskarki i pługi dzisiaj powinny jeździć neon stop.
    Za wcześniejszej burmistrzowej drogi były odśnieżone i były budowane.
    Problemy z lodem i śniegiem na drodze zaczęły się zeszłej zimy gdy zaczęła rządzić Szymańska.
    Albo Szymańska zacznie się wywiązywać ze swoich obowiązków ( dofinansowanie unijne na drogi już przez jej złą pracę straciliśmy ) albo odwołujemy ją.

    Odpowiedz
  20. mariusz pisze:
    5 stycznia 2016 o 23:16

    Ktoś ma za dużo czasu wolnego i zdjęcia robi…. albo mu nie po drodze z nowymi władzami i szuka dziury w całym:) piaskarki dzisiaj jeździły.. Poczekajmy jak przyjdzie prawdziwa zima…

    Odpowiedz
  21. adam 44 pisze:
    5 stycznia 2016 o 23:18

    hi hi hi….a kogo to obchodzi Ostrowy, spadlo 2 cm sniegu hi hi hi,a drogi nie odsnieżone i kataklizm pogodowy w blaszce,a kto ma jakie jakie ulice odsniezac niewazne….wazny jest szum i kolejny temat…hi hi hi.

    Odpowiedz
    • Ostrowiak pisze:
      5 stycznia 2016 o 23:30

      A dobrze wiedzieć że komitetu Szymańskiej Ostrowy nie obchodzą.
      Ostrowy odwdzięczą się tym samym

      Odpowiedz
    • Ostrowy pisze:
      6 stycznia 2016 o 08:38

      zadnego burmistrza ostrowy nie bchodzily…………

      Odpowiedz
    • z Ostrowa pisze:
      6 stycznia 2016 o 09:31

      chyba tylko Ujmę, za niej powstało u nas najwięcej dróg asfaltowych.
      Wypowiedż przedstawiciela komitetu Szymańskiej :
      “a kogo to obchodzi Ostrowy”
      świadczy że aktualna burmistrz chyba nie jest burmistrzem wszystkich mieszkańców

      Odpowiedz
    • Gosc pisze:
      6 stycznia 2016 o 11:00

      Przedstawiciela? Czytać nie potrafisz? Od kiedy to zwykły mieszkaniec, taki jak Ty, jest Przedstawicielem? Może zwolennikiem? Ale czy to świadczy o tym, że Szymańska go słucha? To ja mówię, że Szymańska nie interesuje się działkami. Jak myślisz, posłucha mnie i zacznie nas jeszcze bardziej olewac? No przecież jestem jej przedstawicielem!

      Odpowiedz
    • Ostrowy pisze:
      6 stycznia 2016 o 12:25

      drogi asfaltowe za kadencji P.Ujmy ale jakie drogi?? np. Wiśniowa bez kanalizacji, parodia ściemniali ze 3 lata gwarancji na asfalt i kanalizacji nie bedzie w tym czasie po czym mija okres 2 lat od połozenia asfaltu a asfalt wycinany pod gaz wiec czegos tu nie rozumiem knazlizacja nie gaz tak?? Każda władza obiecuje jednym słowem jedni lepsi od nastepnych….

      Odpowiedz
  22. Bombastic pisze:
    5 stycznia 2016 o 23:24

    Może Szymańska jak sama z własnej inicjatywy nie umie wypełniać swoich obowiązków niech se chodzi z kartką i niech czyta z karki lub ze slajdów ?

    Odpowiedz
  23. Inka pisze:
    5 stycznia 2016 o 23:44

    Moży któryś z jej radnych podpowie jej, że warto teraz odśnieżać drogi gminne??

    Odpowiedz
  24. szofer pisze:
    6 stycznia 2016 o 09:33

    Miejmy nadzieję że przyjdzie odwilż i wyręczy nieudolną władzę
    Za co ta wysoka pensja ?
    Po co ten sekretarz ?

    Odpowiedz
  25. Ka pisze:
    6 stycznia 2016 o 12:32

    Ludzieeeee dajcie spokój nie krytykujcie burmistrzyni bo poda Was do sądu jak p. sołtysa z Cisia za wytykanie jej błędów, jaką władzę wybraliśmy taką mamy a drogi odśnieżać każdy może łopata w ręce i ku zdrowotności na dwór a do pojazdów dołączyć pługi własnej produkcji widziałem taki na parkingu koło szpitala zrobiony z malucha. Luksusów się zachciewa. Do zobaczenia przy odśnieżaniu ulic.

    Odpowiedz
  26. Ka pisze:
    6 stycznia 2016 o 12:51

    A tak poważnie o odśnieżaniu kiedy spadł pierwszy śnieg dwa pojazdy – odśnieżarki jechały ul Konopnickiej wzdłuż torów i skręciły w pola gdzie nie było żadnych zabudowań, wydaje mi się że nie było to za wiedzą p burmistrz. Myślę że w UM Blachownia jest odpowiedni dział który zajmuje się takimi sprawami i to ona powinna nadzorować takie prace, przecież my mieszkańcy Blachowni płacimy podatki więc mamy prawo aby urząd zadbał o nasze bezpieczeństwo na chodnikach i ulicach w porze zimowej.

    Odpowiedz
  27. Ostrowy pisze:
    6 stycznia 2016 o 13:51

    Firma odsniezajaca zawinila moim zdaniem pamietacie pierwsze lodowiskona drogach?? własciciel tlumaczyl sie ze jego prognozy zapowiadały 4 stopnie na + a ze było -5 to co…. Wydaje mi sie ze jest to brak kosekwencji wobec firm ktore zajmuja sie odsniezaniem,

    Odpowiedz
    • Ostrowy pisze:
      6 stycznia 2016 o 13:52

      od wczoraj nie ma opadow a drogi tragiczne czyna działkach na osiedlach czy ostrowach kare nałozyc to beda odsniezac

      Odpowiedz
  28. Ostrowy pisze:
    6 stycznia 2016 o 14:01

    “3. Zimowe utrzymanie dróg, ulic oraz chodników ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego
    wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi
    być wykonywana według standardu:
    a) Na drogach I kolejności zimowego utrzymania odśnieżanie prowadzone będzie
    systemem patrolowo interwencyjnym. Prace przy odśnieżaniu tych dróg będą rozpoczynane
    nie później niż w ciągu dwóch godzin od wystąpienia opadów. Stan utrzymania dróg w tym
    standardzie przedstawia się następująco:
     jezdnia odśnieżona na całej szerokości i długości oraz posypana mieszanką piaskowo
    – solną w miejscach szczególnie niebezpiecznych (odcinki o pochyleniu powyżej 4%,
    skrzyżowania, zakręty, przystanki autobusowe) oraz po wskazaniu przez Zamawiającego
    bądź po konsultacjach z Zamawiającym posypanie całych odcinków dróg.
     po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na jezdni do 6 godzin, błoto
    pośniegowe do 8 godzin, występuje warstwa zajeżdżonego śniegu nie utrudniająca ruchu,
    dopuszczalne lokalne utrudnienia dla samochodów osobowych,
     od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez Zamawiającego lub powzięcia
    przez niego uwiarygodnionych informacji o jego wystąpieniu gołoledź, szron, szadź musi
    być usunięta w ciągu 6 godzin od stwierdzenia wystąpienia zjawiska, a lodowica w ciągu
    8 godzin.
    b) Na drogach II kolejności zimowego utrzymania odśnieżanie prowadzone będzie
    systemem interwencyjnym po wskazaniu przez Zamawiającego bądź po konsultacjach
    telefonicznych z przedstawicielem Zamawiającego – po wystąpieniu utrudnień w ruchu.
    Stan utrzymania dróg w tym standardzie przedstawia się następująco:
     jezdnia odśnieżona na całej szerokości i długości, a posypana mieszanką
    piaskowo – solną na odcinkach decydujących o możliwości ruchu oraz po wskazaniu
    przez Zamawiającego bądź po konsultacjach z Zamawiającym posypanie całych
    odcinków dróg,
     po ustaniu opadów występuje luźna warstwa zajeżdżonego śniegu, naboju
    śnieżnego oraz języki śniegowe,
     zaspy występują do 8 godzin po ustaniu opadów (dopuszcza się miejscowe
    przerwy w komunikacji do 8 godzin),
     od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez Zamawiającego lub powzięcia
    przez niego uwiarygodnionych informacji o jego wystąpieniu w miejscach
    wyznaczonych gołoledź usuwana jest w czasie do 10 godzin od stwierdzenia,
    a lodowica pośniegowa – do 12 godzin od stwierdzenia.
    c) Na drogach III kolejności zimowego utrzymania odśnieżanie prowadzone będzie
    systemem interwencyjnym po wskazaniu przez Zamawiającego bądź po konsultacjach
    telefonicznych z przedstawicielem Zamawiającego – po wystąpieniu utrudnień w ruchu.
    Stan utrzymania dróg w tym standardzie przedstawia się następująco:
     jezdnia odśnieżona na całej szerokości na odcinkach decydujących o możliwości
    ruchu po wskazaniu przez Zamawiającego bądź po konsultacjach z Zamawiającym,
     po ustaniu opadów występuje luźna warstwa zajeżdżonego śniegu, naboju
    śnieżnego oraz języki śniegowe,
     zaspy występują do 24 godzin po ustaniu opadów (dopuszcza się miejscowe
    przerwy w komunikacji do 24 godzin),
     od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez Zamawiającego lub powzięcia
    przez niego uwiarygodnionych informacji o jego wystąpieniu w miejscach
    wyznaczonych gołoledź usuwana jest w czasie do 24 godzin od stwierdzenia,
    a lodowica pośniegowa – do 24 godzin od stwierdzenia.2”

    Tak wyglada odniezanie w blachowni. Możemy obie popisac a oni i tak beda w ramach umowy sie wywiazywac. działki, osiedla, czy ostrowy zapewne sa uwarzane jako drogi III kolejnosci co świdczy o 24 godzinnej slizgawicy………….

    Odpowiedz
  29. Jestem stąd pisze:
    6 stycznia 2016 o 15:44

    A może nam napiszesz, skąd ten cytat? ;)
    Działki, uliczki na osiedlach, w Ostrowach (i nie tylko) są poza wszelkimi kategoriami. ;)

    Dla przypomnienia – obowiązek utrzymania chodnika i połowy jezdni należy do zarządcy (właściciela) nieruchomości przy niej położonej. ;)

    Odpowiedz
    • Ostrowy pisze:
      6 stycznia 2016 o 16:18

      Cytat z przetargu na odsniezanie blachowni

      Odpowiedz
    • Ostrowy pisze:
      6 stycznia 2016 o 16:25

      tylko ze 70 % odsniezających chodnik wywala snieg na jezdnie……….

      Odpowiedz
  30. Ostrowy pisze:
    6 stycznia 2016 o 16:24

    http://blachownia.bip.net.pl/?a=6081 wszystko na temat przetargu na odniezanie

    Odpowiedz
  31. wyborca pisze:
    6 stycznia 2016 o 17:15

    Dróg gminnych nie jest znowu tak dużo.
    O odśnieżaniu decyduje burmistrz – wystarczy telefon na tak lub na nie.
    Płacimy podatki i oczekujemy od gminy wywiązania się ze swoich obowiązków.
    A burmistrz Szymańska oszczędza na naszym bezpieczeństwie i zdrowiu.
    Szkoda że nie oszczędza na swojej pensji czy zatrudnionych powiązanych rodzinnie.
    Proponuje rachunki za ewentualne straty czy ubytki na zdrowiu kierować do wypłaty imiennie na Szymańską.

    Odpowiedz
  32. @rtur pisze:
    6 stycznia 2016 o 20:17

    Chyba oficjalnie dołącze aby pomóc Panu w redagowaniu tego portalu :-) Naprawdę kawał dobrej roboty :-)

    Odpowiedz
  33. dumna z wyborców pisze:
    6 stycznia 2016 o 22:28

    a dziś znów to samo jest ;/ czy na serio musi dojść do jakiejś tragedii, aby ktoś ruszył dupę za przeproszeniem… przecież to śmieszne jest, by na NOWYCH zimowych oponach, przy śniegu na kilka cm wpadało się w poślizg przy zawrotnej prędkości 30km/h!!!!!! życzę Pani burmistrz oraz radnym (zwłaszcza społecznikowi na K, który tak dzielnie obserwował jezdnie za poprzedniej p. burmistrz) spokojnej drogi do pracy :D

    Odpowiedz
  34. @rtur pisze:
    6 stycznia 2016 o 23:02

    Właśnie, a Józef tu jeszcze zagląda?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Kolejna “swoja” znalazła zatrudnienie w urzędzie
    Lokalne | 24 marca 2023 r.
  • Kolejne zaniechania w Urzędzie Miejskim w Blachowni
    Lokalne | 23 marca 2023 r.
  • Będzie rekordowa podwyżka za śmieci. Wszyscy radni Sylwii Szymańskiej byli za!
    Lokalne | 22 marca 2023 r.
  • Zostań gwiazdą i zaśpiewaj z Norbim
    Rozrywka | 21 marca 2023 r.
  • Kolejne zaniechania i naruszenia w Urzędzie Miejskim w Blachowni
    Lokalne | 20 marca 2023 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP