Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
Lista nowych pracowników UM w Blachowni
Dodane przez r - 19 sierpnia 2015 r.
Liczba komentarzy: 29 - dodaj komentarz »
Lista nowych pracowników UM w Blachowni

Bardzo dużo Mieszkańców Gminy Blachownia poruszało kwestie nowych zatrudnień w Urzędzie Miejskim w Blachowni. Były zarzuty wobec Burmistrza, że zatrudniła rodzinę czy swoich też znajomych. W związku z tym, chcąc ustalić stan osobowy pracowników Urzędu Miejskiego w Blachowni oraz jednostek pomocniczych, zwróciłem się do UM w Blachowni, za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej, o udostępnienie mi listy pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Blachowni oraz podległych mu jednostkach, od dnia 01.12.2014 r. do dnia 15.08.2015 r., z wyszczególnieniem rodzaju umowy, zajmowanego stanowiska oraz kwoty wynagrodzenia.

Okres początkowy nie jest przypadkowy i przypada na dzień rozpoczęcia działalności przez obecną Burmistrz Blachowni - Sylwię Szymańską.

Mam nadzieję, że uzyskane informacje, w klarowny sposób przedstawią nam obecny stan osobowy pracowników oraz sposoby wydatkowania pieniędzy publicznych na wynagrodzenia dla pracowników UM oraz podległych mu jednostek.

Urząd ma czas do 1 września na udostępnienie mi tych informacji. Jeżeli tego nie zrobi, prawdopodobnie o tej sprawie powiadomię Wojewódzki Sąd Administracyjny. Oczywiście, otrzymałem z UM w Blachowni Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).

1-lista-zatrudnionych 2-lista-zatrudnionych

PAWEŁ GĄSIORSKI



Kategorie:
Lokalne
Wiadomości
Poprzedni artykuł Młodzieżowa Rada Miejska w Blachowni? Młodzieżowa Rada Miejska w Blachowni?
Następny artykuł A-klasa: Orlik Blachownia vs Znicz Kłobuck 2:1! A-klasa: Orlik Blachownia vs Znicz Kłobuck 2:1!

29 odpowiedzi na “Lista nowych pracowników UM w Blachowni”

  1. Badora Tomasz pisze:
    19 sierpnia 2015 o 08:07

    Ciekawe czy otrzyma Pan taki sam elaborat jak w sprawie ZFŚS, który nic nie mówi, bo jak to się mówi Rodzina jest najważniejsza!!!

    Odpowiedz
  2. @rtur pisze:
    19 sierpnia 2015 o 11:24

    Podoba mi się Pańska dociekliwość. TAK trzymać. Czekamy na “opracowanie” z urzędu… ;)

    Odpowiedz
  3. Edek pisze:
    19 sierpnia 2015 o 11:40

    Ciekawy jestem…..a umowy-zlecenia też będą. Interesuje mnie, czy Pan Rybak nadal zarabia tą ogromną kwotę, czy może już więcej skoro dostał nowy gabinet …………..

    Odpowiedz
  4. Stasiek pisze:
    19 sierpnia 2015 o 11:43

    A mnie interesuje kto zbierze tą kasę za Strategię -50 tyś ? czy może inną pokaźną sumkę. Wie ktoś może ?

    Odpowiedz
  5. JJ pisze:
    19 sierpnia 2015 o 12:11

    Zastanawia mnie ile dostala pieniazkow p.Lezanska-kolezanka p.Szymanskiej za pokazanie prezentacji w powerpoint.

    Odpowiedz
  6. armando pisze:
    19 sierpnia 2015 o 13:03

    a czemu jak nasz pingpongista gra na hali w swoją ulubioną dyscypline to nie poruszy tu tematu stanu hali po tak krótkim okresie użytkowania?
    Jak i oczywiście ludzi którzy zarządzaja tym bałaganem zwanym “hala sportowa”.

    Odpowiedz
  7. Pan Wu pisze:
    19 sierpnia 2015 o 13:42

    Szkoda że urząd nie przyśle też stopnia zażyłości ewentualnie powiązań rodzinnych nowo przyjętych pracowników z przyjmującą ich burmistrz Szymańską.
    Na razie burmistrz Szymańska oszczędza na inwestycjach dla mieszkańców.
    Przy swojej pensji i przyjęciach nowych pracowników jest niezwykle hojna i rozrzutna ……..
    Zobaczymy to niebawem czarno na białym …..

    Odpowiedz
  8. Agnieszka pisze:
    19 sierpnia 2015 o 14:46

    Doskonały pomysł
    Czekamy na ciekawe zestawienie
    Zobaczymy na co idą nasze pieniądze

    Odpowiedz
  9. Jestem stąd pisze:
    19 sierpnia 2015 o 17:12

    Zbędny dym z zarobkami.
    Informacją jawną jest tylko globalny budżet na wynagrodzenia (i równocześnie fundusz socjalny) oraz globalne zatrudnienie.
    Jawne z mocy prawa są wyłącznie zarobki osób pulicznych, a zatem tych wydających decyzje administracyjne i zarządzających mieniem.
    Zarobki poszczególnych pracowników Urzędu nie są informacją publiczną i w związku z tym nie mogą być udostępnione publicznie.
    Tak więc lista nazwisk zatrudnionych urzędników, która może być ujawniona, bo samo nazwisko w tym przypadku nie podlega ochronie danych z mocy ustawy, nic praktycznie nie daje.
    Ale i z tymi nazwiskami da się kręcić, bo wykładnie są różne. Tym niemniej oczywistym się wydaje, że skoro pracownik jest wyszczególniony z imienia i nazwiska na tabliczce na drzwiach, na pieczątce, na dokumentach, które robił, to utajnianie ich, jako informacji zbiorczej, jest co najmniej śmieszne.

    Odpowiedz
    • @rtur pisze:
      19 sierpnia 2015 o 22:11

      Są jeszcze umowy śmieciowe, tutaj nie ma pieczątek, tabliczek.

      Odpowiedz
  10. Jagoda pisze:
    19 sierpnia 2015 o 18:36

    “Zakłady pracy” – urzędy samorządowe różnią się od przedsiębiorstw prywatnych czy spółek prawa handlowego.
    Na co wydawane są publiczne – gminne pieniądze ( w tym przypadku wynagrodzenia ) jest informacją jawną.
    Informacja o pracujących lub przyjętych urzędnikach również jest jawna.
    Dochody osób funkcyjnych ( których w urzędzie jest sporo) lub wydających decyzje administracyjne nie tylko są jawne ale one same zobowiązane są ujawnić publicznie swój majątek.
    Intencja ustawodawcy jest jasna – wszelkie wydatki publicznych pieniędzy w samorządzie ( w tym wynagrodzenia ) są jawne i podlegają kontroli opinii publicznej.

    Odpowiedz
  11. Jestem stąd pisze:
    19 sierpnia 2015 o 19:41

    Przecież napisałem to samo. ;)
    Z ta różnicą, że podkresliłem, że wynagrodzenie “pani Kasi, sekretarki (inspektora, czy jak tam zwał zwykłe stanowisko urzędnicze) z referatu finansowego” już nie jest jawne i nie podlega kontroli publicznej.

    Odpowiedz
  12. Alekto pisze:
    19 sierpnia 2015 o 20:01

    To co napisała Jagoda jest dosyć ciekawe. Zastanawia mnie tylko jak to się ma do odmowy Urzędu w sprawie ujawnienia wysokości kwot pobranych z funduszu socjalnego przez pracowników. Czy wyjaśnienie jakie podano jest wystarczające ? Ujawnienie sytucji materialnej pracownika i jego rodziny to w przypadku naszych kochanych urzędników nie powinna być żadna przeszkoda. Skoro np. przy 4 osobowej rodzinie gdzie dochód na jednego członka nie przekracza 2 tyś urząd refunduje im wczasy w 100%. Czyli ta rodzina ma np. 7800 zł. dochodu i jedzie sobie na darmowy, refundowany wypoczynek. Też bym tak chciała i taki dochód i taką refundację. Tak to przynajmniej rozumiem po przeczytaniu regulaminu funduszu i tabeli w załącznikach.

    Odpowiedz
  13. Jestem stąd pisze:
    19 sierpnia 2015 o 21:34

    “Czy wyjaśnienie jakie podano jest wystarczające ?”
    Jest.
    “Ujawnienie sytucji materialnej pracownika i jego rodziny to w przypadku naszych kochanych urzędników nie powinna być żadna przeszkoda”
    Jak najbardziej powinno być. Najpierw zorganizuj referendum ogólnopolskie o zmianie przepisów o danych osobowych.
    Pracownik, szeregowy, a nie “funkcyjny”, urzędu miasta jest takim samym pracownikiem, jak każdy inny człowiek i przysługują mu te same prawa. W tym to do prywatności.
    “Skoro np. przy 4 osobowej rodzinie gdzie dochód na jednego członka nie przekracza 2 tyś urząd refunduje im wczasy w 100%.”
    Czytaj ze zrozumieniem, albo dopytaj, gdy nie rozumiesz czegoś. To nie będziesz “bredzić”, jak poniżej. ;)
    “Czyli ta rodzina ma np. 7800 zł. dochodu i jedzie sobie na darmowy, refundowany wypoczynek.”
    Przeczytaj zatem jeszcze raz te skany, a gdy będziesz miała wątpliwości interpretacyjne, to chętnie odpowiemy w miarę czasu i wiedzy.

    Odpowiedz
    • Alekto pisze:
      19 sierpnia 2015 o 22:36

      Bredzę ? Nieładnie. Tak się nie mówi do damy. Może rzeczywiście coś błędnie interpretuję ale urzędniczy bełkot jest zrozumiały tylko dla nich samych a całą resztę “nie urzędników” traktują jak bredzących tumanów, którym niekoniecznie trzeba tłumaczyć te “oczywiste” przepisy.
      Faktycznie chyba przesadziłam, nie 100% tylko 50%. Tak ? Czy znów się mylę ? Dlaczego “odpowiemy” ?” Jesteś stąd” , jest was wielu ?
      Występujesz w kilku

      Odpowiedz
  14. adam 44 pisze:
    19 sierpnia 2015 o 23:09

    ta dyskusja na tej stronce sołtysa zdecydowanie lepsza niz kabaret w telewizorni,choc chciałbym wiedziec kto w koncu jest stąd……hi hi hi…niezly cyrk.

    Odpowiedz
  15. Zenon pisze:
    20 sierpnia 2015 o 00:29

    Jeszcze lepszy cyrk i kabaret będzie jak dowiemy się kogo Szymańska przyjęła do pracy i jaką dała pensje z gminnych pieniędzy ……

    Odpowiedz
  16. Jestem stąd pisze:
    20 sierpnia 2015 o 00:57

    “Bredzę ? Nieładnie. Tak się nie mówi do damy.”
    Dlatego było w cudzysłowie. ;)
    Myślę, że ta słowo dama też mogłoby być tak napisane. ;) Ale niech tam. ;) Dama to dama. :)
    “Faktycznie chyba przesadziłam, nie 100% tylko 50%. Tak ? Czy znów się mylę”
    Nie wiem o czym myślisz. Ale na podstawie poprzedniej wypowiedzi przypuszczam, że znów się mylisz co do wartości dopłaty. Bo 50% jest raczej poprawne. Ale chodzi o 50% KWOTY BAZOWEJ, wyznaczonej przez Radę. Przyjmuję na podstawie tabel, że jest to obecnie 2280zł. Pewności jednak nie mam, bo jednoznacznie nie jest to napisane, Może by trzeba pogrzebać w uchwalach Rady.
    Pokrótce – pracownik Urzędu Miasta, z dochodem na całą czteroosobową rodzinę w wyskości 7800zł, czyli 1950zł na osobę, na dofinnansowanie wczasów może otrzymać około 1140zł.
    Przy założeniu, że średnią płacę GUS przyjmiemy około 4000zł.
    I te 1140zł to wszystko, a nie po 1140zł na każdą osobę w rodzinie.
    Gdyby nawet średni dochód w rodzinie był trochę mniejszy i załapał się w widełki 25-45%, to dopłata mogłaby wynieść aż 1596zł.

    “Dlaczego „odpowiemy” ?” Jesteś stąd” , jest was wielu ?
    Występujesz w kilku”
    Masz rację! :) Moja nadinterpretacja. :) Po prostu widzę tutaj kilka osob, które nie mają z takimi rzeczami problemów i z góry założyłem, że ewentualnie pomogą wyjaśnić niejasności. :)

    Może jednak wrócmy do tematu, a nie o zapomogach tutaj gadajmy? ;)
    Przecież całe mnóstwo osób w innych zakładach pracy też może korzystać z takiej pomocy, o ile zaklad ma obowiązek tworzyć fundusz socjalny.

    Odpowiedz
  17. Józef pisze:
    22 sierpnia 2015 o 15:21

    Panie sołtysie, widzę, że nie wystarcza panu gmina Blachownia. Już bierze sie pan za gminę Konopiska i tam lokuje swoje “trzy grosze”. Mam jednak nadzieję, że wójt tamtej gminy nie będzie tak pobłażliwy jak władza Blachowni i postąpi z panem tak, jak na to pan zasługuje. Czy w tamtej gminie też znajdzie pan miejscowego radnego o pseudonimie “kułakowski”, gdyż wszystkie dotychczasowe pańskie szalone pomysły najczęściej kojarzyły się bądź to
    z panią Burmistrz bądź też z osobą radnego p. Kułakowskiego. A może będzie to inny radny wskazany przez miejscową “trzecią kolumnę”? Ma pan tam przecież swojego człowieka, który chętnie posłuży za informatora. W tej gminie osoba ta pokazała wielokrotnie, że jest szczególnie “wrażliwą” i wielokrotnie udzielała “ciekawych” informacji. Proponuję w końcu, aby poszukał pan sprzymierzeńców na kształt naszego “Juranda”, czyli osoby z grona miejscowych radnych chętnych do współpracy i gotowych do “ciekawych” komentarzy. Póki co, ostrzegam społeczność gminy Konpoiska przed pana osobą!

    Odpowiedz
    • r pisze:
      22 sierpnia 2015 o 15:36

      Józefie nie znajdę drugiego takiego radnego. Nie martw się, jesteś wyjątkowy.

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  18. Józef pisze:
    22 sierpnia 2015 o 17:57

    Jesteś wyjątkowo zarozumiałym facetem redaktorze prowadzący vel sołtysie. Wykaż trochę więcej cierpliwości, a okaże się, kto ma rację. W każdym twoim artykule tak naprawdę lansujesz tylko siebie, a rzucane oskarżenia tylko mają służyć jako twarde argumenty. Podpowiem zatem tym wszystkim, których oskarżasz, że w trybie prawa prasowego możesz zostać oskarżony o podawanie informacji nieprawdziwych, wręcz kłamliwych. Uwagę tę kieruję do p. Burmistrz, p. Przewoidniczącej Rady, radnego p. Kułakowskiego (tak, p. Kułakowskiego i nie dziw się redaktorze, że wspominam o Nim, gdyż sam nim nie jestem, jak twierdzisz i piszesz w swoich artykułach oraz komentarzach, np. w tym ostatnim komentarzu), i do wielu innych osób niesłusznie oskarżanych. Napiszę wprost, nie dajcie się tak traktować postawcie tamę tym niecnym praktykom redaktora prowadzącego. Już czas najwyższy, aby z tym skończyć.

    Odpowiedz
    • r pisze:
      22 sierpnia 2015 o 18:21

      Dokładnie drogi radny, trzeba walczyć do końca. Nie ważne co mówią ludzie, nie ważne jest, że się ośmieszasz na każdym kroku. Walcz o swoje. Walcz o dietę!

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  19. Jestem stąd pisze:
    22 sierpnia 2015 o 20:44

    A tyle razy prosiliśmy! Proszę pokazać choć jedno kłamstwo i udokumentować je!
    Następowało albo odwracanie kota ogonem, albo podkulanie ogona i w nogi. Plus bluzgi.
    Masz rację Józefie. Niedługo wszystko się wyjaśni. czyli:
    – czy burmistrz naruszyła prawo
    – w związku z powyższym, czy Przewodnicząca Rady, wiedząc i nie interweniując, naruszyła prawo, a przynajmniej dopuściła się zaniedbania obowiązków
    – czy radny Kułakowski składał rzetelne oświadczenia majątkowe.
    Teoretycznie być może, że w każdej z tych spraw odpowiednie instytucje nie znajdą poważnych wad, stwierdzą, że to uchybienia raptem, niedopatrzenia, błedy wynikające z niewiedzy.
    Ale to nie oznacza, że to wszystko nie miało miejsca! Miało i trzeba o tym mówić.
    Jesli uważasz, że tak być może i powinno, że można widzieć i się schować, udając, że “mnie nie ma”, to już twój problem.

    Odpowiedz
  20. Jestem stąd pisze:
    22 sierpnia 2015 o 21:01

    No i mamy jeszcze jeden problem. Też poważny.
    Prowadziłeś tu długi czas dyskusje tak, jakbyś został prawidłowo rozszyfrowany, jako radny Kułakowski.
    Nieładnie się podszywać pod inne osoby. ;)

    Odpowiedz
    • Józef pisze:
      22 sierpnia 2015 o 21:32

      To przecież jest wasz problem moralny od samego początku Oskarżacie każdego, z którym jest wam nie po drodze. Na pierwszy ogień rzuciliście p. Burmistrz zarzucając jej bez powodu wiele złych rzeczy, doszukiwaliście się nieprawidłowości w postępowaniu p. Przewodniczacej Rady, wreszcie tyle brudnych oskarzeń skierowaliście pod adresem radnego p. Kułakowskiego. Redaktor prowadzący posunął się do tego stopnia tak daleko , że posługiwał się w tych niecnych komentarzach drugim nazwiskiem tej osoby. To wynik najniższych pobudek, jakimi kierował się i kieruje nadal p. Gąsiorski, a wy, cała reszta dzielnie go w tym paskudnym procederze wspieracie argumentując, że chodzi o dobro gminy. Co za hipokryzja w tym waszym i redaktora prowadzącego postępowaniu! Nadzieją w tym wszystkim jest to, że ludzie ci wreszcie się otrząsną i obudziwszy się z letargu zareagują na te wszystkie insynuacje we właściwy sposób.

      Odpowiedz
    • r pisze:
      22 sierpnia 2015 o 21:41

      Rozumiem, że teraz radny Józef próbuje się wybielić i twierdzi, że to nie on. Myślisz, że ktoś Ci uwierzy? Człowieku, jesteś bardzo fałszywy!

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  21. Józef pisze:
    22 sierpnia 2015 o 21:43

    I jeszcze pewne uzupełnienie skierowane do moich adwersarzy:
    Uznajcie, że hipokryzję należy rozumieć, jako udawanie, iż czynię dobro, jakiego faktycznie nie czynię, albo, że nie czynię zła, jakie w rzeczywistości czynię. Niekiedy, bowiem hipokryzją nazywana jest również obłuda: udawanie życzliwości albo innych postaw pozytywnych, których we mnie nie ma. Hipokryzją bywa również nazywany podstęp, czyli zachowanie mające na celu zmylenie kogoś, aby osiągnąć jakąś korzyść.

    Odpowiedz
    • r pisze:
      22 sierpnia 2015 o 21:58

      Józef ty nie jesteś Kułakowski, ja nie jestem Gąsiorski. Ale cicho, to hipokryzja.

      pzdr
      PG

      Odpowiedz
  22. Pinol pisze:
    23 sierpnia 2015 o 08:21

    Hipokryzją Panie Józefie to było zmanipulowanie wyborów.
    Obrzydliwie posłużyliście się chorym dzieckiem, matka jego zasluguje na naganę i odebranie socjalnych zapomóg, moj syn też chodzi do szkoły ale nie z plecakiem ,,adidasa”. W drugim materiale uzupełniającym TVN jakoś nie widać skromności i braków finansowych tejże rodziny- przyjrzyjcie się ciuszkom mamusi. Jak można do rozgrywek politycznych użyć podkreślam użyć niepełnosprawnego chorego dziecka. Jesteście pozbyci jakichkolwiek uczuć i etyki. Nie dziwcie się , że większość ludzi Was tak postrzega, a Blachownia to nie metropolia i pewnych rzeczy nie da się ukryć. KTO MIECZEM WOJUJE OD MIECZA GINIE.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Ci radni głosowali za podwyżką za śmieci w Blachowni. Za rok wybory – zapamiętajcie te nazwiska!
    Lokalne | 31 marca 2023 r.
  • Kradzież auta, pościg ulicami Blachowni. Padły strzały!
    Lokalne | 30 marca 2023 r.
  • Ponad 10,5 mln zł za kanalizację kilku ulic w Ostrowach
    Lokalne | 29 marca 2023 r.
  • Dodatkowe 300 000 zł na samochód dla OSP Cisie
    Lokalne | 28 marca 2023 r.
  • W środę jedno z najważniejszych głosowań dla radnych. Kto będzie za podwyżką opłaty za śmieci?
    Lokalne | 27 marca 2023 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP