Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • rozrywka
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Wydarzenia
  • Galerie
  • Oceń radnych
Gmina Blachownia
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Lokalne
    • Regionalne
  • Kultura i rozrywka
    • Biblioteka
    • Miejski Dom Kultury
    • Muzyka
    • Rozrywka
  • Sołectwa
    • Cisie
    • Konradów
    • Łojki
    • Nowa Gorzelnia
    • Stara Gorzelnia
    • Wyrazów
  • Sport i rekreacja
    • Piłka nożna
    • Tenis Stołowy
    • Siatkówka
    • Biegi
    • Rekreacja
    • Badminton
    • Sporty walki
    • Taniec
    • Żeglarstwo
  • Wydarzenia
  • Ogłoszenia UM
  • Galerie
  • Oceń radnych
  • Polityka prywatności
  • Gmina Blachownia
  • Wiadomości
  • Lokalne
Sylwia Szymańska Blachownianinem 50-lecia? Jesteśmy na TAK!
Dodane przez r - 20 kwietnia 2017 r.
Liczba komentarzy: 56 - dodaj komentarz »
Sylwia Szymańska Blachownianinem 50-lecia? Jesteśmy na TAK!
facebook

Burmistrz Blachowni ogłosił plebiscyt na Blachownianina 50-lecia. Przecież wybór jest banalnie prosty. Blachownianinem 50-lecia powinna zostać Sylwia Szymańska. Nigdy w przeszłości, ani też w przyszłości Blachownia nie będzie miała takiego włodarza. Nikt nigdy nie skompromitował się tak wiele razy, nikt nigdy nie zepsuł tak opinii gminy Blachownia w powiecie czy w województwie w tak krótkim czasie. Nigdy wcześniej nikt taki nie rządził Blachownią.

Jako wyborcy doprowadziliście do sytuacji, że ktoś z rodziny patologicznej został wybrany Burmistrzem. Możemy tutaj winić Kułakowskiego, Mandryków czy innych - podobnych, ale to wy daliście się nabrać. To wy głosowaliście na takiego kandydata. Wybory to gra słów, gra emocji, obietnic, a w przypadku Szymańskiej, to była gra slajdów. Przy wsparciu kilkoro obecnych radych została Burmistrzem. Dlatego, ten tytuł powinien zostać przyznany Sylwii Szymańskiej. Nikt nigdy wcześniej nie nabrał tak wielu Mieszkańców naszej gminy. Jej się udało.

Paweł Gąsiorski oficjalnie zgłosił kandydaturę Sylwii Szymańskiej w tym plebiscycie.

Łukasz Dudek



Kategorie:
Lokalne
Wiadomości
Poprzedni artykuł Zima tej wiosny zaskoczyła drogowców Zima tej wiosny zaskoczyła drogowców
Następny artykuł Festiwal modeli plastikowych i kartonowych Festiwal modeli plastikowych i kartonowych

56 odpowiedzi do “Sylwia Szymańska Blachownianinem 50-lecia? Jesteśmy na TAK!”

  1. Plac konstytucji się kłania pisze:
    20 kwietnia 2017 o 12:22

    Chiciażby za te miliony € które pozyskała dla gminy :-) Ehhhh Panie Gąsiorski, dobry humor u Pana :-)

    Odpowiedz
  2. Janusz Trzepizur pisze:
    20 kwietnia 2017 o 12:30

    Inni zapisali się w historii jako wybitni mieszkańcy, Szymańska zapisała się w historii jako najgorszy burmistrz,

    Odpowiedz
  3. ohop pisze:
    20 kwietnia 2017 o 13:39

    Za bilokację Dunajca do Blachowni tytuł bezsprzecznie należy się Pani burmistrz Szymańskiej !

    Odpowiedz
  4. @rtur pisze:
    20 kwietnia 2017 o 14:57

    Cyt. Z artykułu “Jako wyborcy doprowadziliście do sytuacji, że ktoś z rodziny patologicznej został wybrany Burmistrzem.”
    ?
    ???
    ????
    ?????

    Odpowiedz
    • Janusz Trzepizur pisze:
      20 kwietnia 2017 o 15:06

      Kto pobierał zasiłki z MOPSU czy paczki jedzeniowe, a do tego ma męża alkoholika i złodzieja? Sprawa jasna

      Odpowiedz
    • Tomek pisze:
      20 kwietnia 2017 o 17:15

      Jak Pan śmie nabijać sie z alkoholików? Takie śmieszne ? Spójrz pan na swój profil w internecie i dopiero wynajduj dziwne śmiesznostki. Można sie śmiać, ze niekompetentna w pracy, ale żeby z chorób najbliższej rodziny?

      Odpowiedz
  5. Blachownianin pisze:
    20 kwietnia 2017 o 15:40

    Na pewno “blachowianin”? Proponuję zerknąć do słownika http://sjp.pl/blachownianin

    Odpowiedz
    • Janusz Trzepizur pisze:
      20 kwietnia 2017 o 15:51

      Brawo za taką informację. Panie redaktorze trzeba poprawić

      Odpowiedz
    • Wyborca pisze:
      20 kwietnia 2017 o 15:53

      czyli urząd nie wie jak się pisze Blachownianin hehe

      Odpowiedz
  6. Jestem stąd pisze:
    20 kwietnia 2017 o 19:16

    Hmmm … 50 lat to sporo … Może jednak poważnie podejść do zagadnienia?
    Ja proponuję pana Andrzeja Tomczyńskiego, od 1976 roku (o ile dobrze pamiętam) związanego z Blachownią i hutą. Czyli jak by nie było to już ponad 40 lat!
    Dzięki któremu (oczywiście między innymi) odlewnia nadal funkcjonuje.
    Prawdę mówiąc to mam zgryza, bo jakoś wybitne jednostki, związane przez długi czas z miastem lub gminą, same się nie rzucają na myśl.
    Myślę jednak, że – mimo wszystko – warto by było pamiętać o Jurku Lankamerze.

    Odpowiedz
    • anonimowy pisze:
      20 kwietnia 2017 o 19:31

      Tak, nikt tak wielu młodych chłopaków z gminy nie zniechęcił do kopania w piłkę.

      Odpowiedz
    • Teddy pisze:
      20 kwietnia 2017 o 19:53

      Ja proponuję Renatę. Nigdy kogoś takiego w gminie nie było.

      Odpowiedz
    • Gupi_gupek pisze:
      20 kwietnia 2017 o 21:02

      Lankamery pięknie władają polszczyzną. Szczególnie soczyście wymawiają słowa na K i H w stosunku do młodych podopieczonych. Wot taka poradziecka myśl szkoleniowa. Dziwię się, że ktokolwiek posyła swoje dzieci na treningi do tych troglodytów.

      Odpowiedz
  7. Teddy pisze:
    20 kwietnia 2017 o 19:57

    No to GąsoDudek pojechał. Za patologiczną rodzinę powinien…..strzelić sobie baranka. Najlepiej w kaloryfer….Poziom “dziennikarski” coraz wyższy.

    1
    Odpowiedz
    • Wyborca pisze:
      20 kwietnia 2017 o 20:43

      Teddy bronisz swojej koleżanki i zaprzeczasz, że wywodzi się z PATOLOGII?

      Odpowiedz
    • Tomek pisze:
      20 kwietnia 2017 o 22:01

      Wywodzi sie czy nie, nienpowinno sie wytykać takich rzeczy. A Ty? Nie masz w domu kogos, kto lubi sobie wypić? A moze ktoś podniósł kiedyś na kogos rękę? Jakieś problemy z prawem? Awantury? Stary model polskiej rodziny- kobieta dosłownie zamknięta w domu a ojciec w robocie? Dalej wymieniać? Kogos jest bardzo łatwo posądzić o patologie, ale moze Ty otworzysz nam drzwi do swojego domu? Pamiętaj, zasiłki to odrębny temat, bo nawet i w bogatych rodzinach są symptomy patologii, których nie zauważamy na codzień. Polska mentalność: życzyć sąsiadowi jak najgorzej i cieszyć sie z każdego upadku, jednocześnie byc królem wiochy.

      Odpowiedz
  8. Grzes pisze:
    20 kwietnia 2017 o 20:19

    Trudno się nie zgodzić z redaktorem nikt tak gminy “nie rozsławił” jak burmistrz Szymańska ale to tylko smiesznostki a tutaj 50lecie znalezc trzeba prawdziwych bohaterow

    Odpowiedz
  9. Prawda pisze:
    20 kwietnia 2017 o 21:11

    Daliście się nabrać na chore,biedne dziecko. Kilka dni przed wyborami ! Pani Szymanska tak sie nadaje na burmistrza jak Andrzej Morda na prezesa stowarzyszenia AA. Nie chcę Was obrażać ale jesteście lekko opóźnieni.

    Odpowiedz
  10. Ewa pisze:
    20 kwietnia 2017 o 21:56

    Januszu Trzepizur jesteś pan wielką różową poprostu a nie inaczej świnią, nawet jak masz pan jakieś informację na temat sytuacji rodzinnej pani burmistrz to człowiek z odrobiną kultury tego nie upublicznia nawet jeżeli jest to tajemnica poliszynela, chcesz pan to oceniaj jakość pracy ale życie osobiste to nie pana bajka zajmij się pan swoim

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      20 kwietnia 2017 o 22:52

      A to dlaczego Ewa? Bo miałabyś rację, gdyby chodziło o mnie, o Tolka Banana i jeszcze o parę innych osób. Może i o ciebie, nie wiem.
      Jednakże nie w przypadku pani Sylwii – już z chwilą, gdy zaczęła ubiegać się o fotel, jej sytuacja się diametralnie zmieniła. Z własnej i nieprzymuszonej woli stała się osobą publiczną. I – niestety – jej rodzina także.
      Wyborca ma prawo wiedzieć czy kandydat jest w związku z kimś, kim jest partner/ka, czy ma dzieci, jakie ma wykształcenie. I o wielu innych sprawach. Bo to też świadczy o doświadczeniu i swego rodzaju kwalifikacjach, choćby tych zwykłych, życiowych.
      W związku z tym tym bardziej ma prawo wiedzieć, gdy ktoś już sprawuje funkcję publiczną.

      Do Tomka – owszem, alkoholizm to jednostka chorobowa. Najczęściej jednak “choruje” się na własne życzenie, a leczy na koszt innych. ;)
      Przy czym są alkoholicy, o których trudno powiedzieć, że mogą być środowiskiem (rodziną) patologicznym, a są i tacy, o których trudno byłoby powiedzieć inaczej.
      Proponuję więc bardziej realne spojrzenie na rzeczywistość. ;)

      Odpowiedz
    • Tomek pisze:
      20 kwietnia 2017 o 23:48

      Doskonale wiem za czyje sie leczą, ale nie wyobrażam sobie jak można anonimowo rzucać takimi hasłami. A co do informacji na temat burmistrza… przypomina mi sie jedno- jak Polska skakała, ze to, z kim i gdzie lata jeden z najczęściej pokazywanych polityków, to jego sprawa. Niesamowita jest jednak nasza mentalność…
      owszem, możemy sie odwoływać do interesu czy dobra ogólnego w kontekście pozyskiwania takich danych na temat rodziny, ale z drugiej strony zawsze sie coś znajdzie jako tarcza ochronna- choćby EKPC.
      Pozwolę sobie przypomnieć, jak jeden z tutaj obecnych, naśmiewał się z nastoletniej znajomości (relacji) pomiędzy córką Pani Burmistrz a synem Mandryków. Serio? Ręce opadają.
      Proszę Was, nie zniżajmy się po argumenty z błota wyjęte- używajmy tego, co jest podstawą i co możemy udowodnić (żenujące wyniki w bitwie o fundusze, nieprawidłowy obieg dokumentacji w urzędzie, opieszałość itd itd). Poziomu zarządzania tą gminą nie można określić nawet jako zadowalający w stopniu podstawowym. Kompletnie nie wiem, skąd tacy ludzie się biorą i nie wiem, kto na nich głosuje. Pewne jest jedno- skupiać się na papierkach, dowodach w postaci zdjęć czy filmów, bo to powinno zapaść nam w głowę jak przyjdzie nam tłumaczenie ludziom, dlaczego nie powinni na nią głosować.

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      21 kwietnia 2017 o 08:21

      Prawie w pełni się z tobą zgadzam. Prawie.
      Powołujesz się na EKPC … no to chyba art. 8 miałeś na myśli.
      I słusznie, tylko … jakoś sobie nie przypominam tutaj szczegółowych opisów (zdjęć) wyczynów życiowych męża pani Szymańskiej. Padały tylko informacje, kim jest. W zasadzie tylko tyle, chyba nawet nikt go nie krytykował czy poniżał. Stwierdzano fakty używając słów popularnych na określenie takiego stanu i zachowania.
      Z faktami się nie dyskutuje. A wiedza o faktach (publicznych przecież) chyba nie narusza tego artykułu?
      No i jest też artykuł 10. ;)
      Ponownie podkreślam, że o ile pani Szymańska (jako burmistrz) nie ma prawa wykorzystywać w jakimkolwiek celu wiadomości o sytuacji rodzinnej Antka Byczka, o tyle jej sytuacja rodzinna, jako osoby publicznej, może być poruszana w sferze publicznej. Jest to naturalna kolej rzeczy. Oczywiście nie można jej narzucać odpowiedzialności za czyny pełnoletniej rodziny, ale – czy tego chcemy, czy nie chcemy – owe czyny będą … cieniem na jej wizerunku.

      Odpowiedz
  11. Blachowianin pisze:
    20 kwietnia 2017 o 21:59

    Wiesz teddy pani Renata jest dobrym kandydatem ponieważ jest zawsze tam gdzie trzeba, pomaga potrzebującym jest zawsze tam gdzie trzeba i nie czeka na podziekowania, jest taka jak jej tata

    Odpowiedz
    • Teddy pisze:
      21 kwietnia 2017 o 23:31

      no dlatego jest dobrym kandydatem. Jest stąd i każdy to wie !!!!

      Odpowiedz
  12. Pinokkio pisze:
    20 kwietnia 2017 o 22:01

    Lukasz Dudek.Całkiem nieźle.Lukasz piszę -Wybór oczywiśty,blachowianinem roku powinna zostać Szymańska.Czyżby mamy kolejnego lizusa?

    Odpowiedz
  13. Pinokkio pisze:
    20 kwietnia 2017 o 23:00

    Slychalem że jakaś babcia pogonila męża pani Anetty Ujmy ze stadionu w Blachowni,pod czas przełajowej ósemki palil sobie papierosa na trybunie wśród sportowców.Prawda czy falsz?

    Odpowiedz
  14. bolinka pisze:
    20 kwietnia 2017 o 23:04

    oj oj oj..pojechał dziennikarz pan gąsiorski na swej stronie o Blachowni mocno, pisząc ze Burmistrz Blachowni wywodzi sie z patologi spolecznej,może pan bardziej rozwinie co znaczy ta patologia w rodzinie Burmistrza Blachowni, zna pan prawde co tam sie dzieje?..śmialo chcemy wiedzieć,czy to aby nie pijany tata oraz dzieci biją matke? a matka zarabia na ulicy by je utrzymać?……..zastanawiam sie na jakim etapie zakonczy pan pluć na Mieszkancow Blachowni.pan chyba sołtysem kiedyś byleś na Cisiu..gdzie ci ludzie mieli oczy.. mimo wszystko bardzo prosze by napisał pan coś wiecej na swej stronie o patologi w rodzinie Burmistrza bo jak wiadomo wybory niedługo.

    Odpowiedz
    • Wyborca pisze:
      20 kwietnia 2017 o 23:30

      gdyby szymańska grała w otwarte karty i powiedziała kim jest i kim jest jej mąż w życiu nie została by burmistrzem!

      Odpowiedz
  15. Pinokkio pisze:
    20 kwietnia 2017 o 23:43

    Bolinka – bądź wyrozumiała dla pana Gąsiorskiego.Histeria mu przejdzie,popłaczę do podusi,a z rana bedzie jak nowonarodzony.Napisze, że nie wie kto to jest Lukasz Dudek,prawdopodobnie że wirus.Będzie temat o tym że już w Blachowni dali prąd,i uważajcie tam na siebie . P.S.Ja by stawiał na ciężki okres u niego, i nadmiar estrogenów.

    1
    Odpowiedz
  16. Inka pisze:
    21 kwietnia 2017 o 00:08

    Buhahahaha Sylwia blachownianinem 50 lecia?? Hehehhehehe dobre!!

    Odpowiedz
  17. janek pisze:
    21 kwietnia 2017 o 08:12

    Każdy kto oczernia niesłusznie, każdy kto wyśmiewa się z nieszczęścia rodziny – powinien być ukarany przez życie takim samym nieszczęściem, wtedy zrozumie.
    Uważajcie więc – bo sami możecie być kiedyś patologiczną rodziną. Los lubi płatać figle.
    Każdy chciałby być zdrowy, pochodzić z super rodziny i być szczęśliwy, ale nie każdy to dostaje, trzeba się zmagać z życiem.
    Czy takie osoby nie mogą nigdy wyrwać się ze swojego piekła, bo urodziły się w takiej rodzinie, czy im nic w życiu się nie należy?
    Zastanówcie się co wy tu wypisujecie

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      21 kwietnia 2017 o 09:26

      Owszem, należy się. Życie jak każdego innego. Jeśli ktoś się jednak pcha do funkcji publicznych, to musi mieć świadomość, że ludzie na wszystko będą patrzeć. I słusznie, bo to wszystko ma jakiś wpływ na postępowanie i decyzje.
      Można przecież realizować się, pomimo komplikacji rodzinnych, w innych dziedzinach. I być doskonałym. Co najwyżej sąsiedzi wtedy tylko będą gadać – taki mądry, dobry, a ma taką marną żonę. ;)

      Odpowiedz
  18. Pinokkio pisze:
    21 kwietnia 2017 o 08:28

    Janek,dobrze napisałeś,piękne słowa.Ale co to ma do wariatkowa na tej stronie?Może ty nie wiesz,ale do Blachowni zawitał cyrk,i pilnie poszukują pracowników.I tu właśnie mamy casting na klaunów.Nie przeszkadzaj.

    Odpowiedz
  19. bodzio. pisze:
    21 kwietnia 2017 o 08:44

    Największe przemiany Blachownia przeszła za pana Chucia (stadion,hotel, pierwsze klomby, skwery, alejki chodniki, zagospodarowano staw jako-tako, itd).Gość nie z mojego światopoglądu, ale uważam że to on zasługuje na to miano.Natomiast ten, kto pisał ten
    prostacki artykuł, zasługuje na miano ch… 50-cio lecia Blachowni.I to wielkiego.Dziękuję za uwagę i nie zamierzam dla jestem stąd tego uzasadniać.

    Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      21 kwietnia 2017 o 09:49

      Trochę chyba ci się myli z panem Ostrowskim. ;) I kto wie, czy to właśnie on nie zasługiwałby (być może jako jedyny z włodarzy Blachowni) na upamiętnienie w rankingu, gdyby dane mu było rządzić lat 8, a jak choćby panu Huciowi, czy później Musiałowi, który trochę oczyścił gminę i ją stelefonizował.
      Przyznam ci też szczerze, że porównanie czteroletnich osiągnięć pani Żak ( z perspektywy czasu oraz zupełnie innych uwarunkowań systemowych) w stosunku do ośmiu lat Hucia też wygląda całkiem, całkiem.
      A potem oczywiście duetu Nowak – Ujma. Ale to pewnie dlatego, że czasy świeższe i więcej się pamięta. ;)

      Odpowiedz
    • Teddy pisze:
      21 kwietnia 2017 o 23:33

      popieram

      Odpowiedz
  20. Ewa pisze:
    21 kwietnia 2017 o 08:45

    Janek wielki szacunek za Twoje słowa jesteś człowiekiem i oby tak zostało

    Odpowiedz
  21. Krystyna Cielęcina z bloków pisze:
    21 kwietnia 2017 o 08:49

    A według mnie nadredaktor powinien dostać tytuł – nigdy nie było tak poczytnego portalu w Blachowni, portalu który czyta cały powiat!!!
    Brawo Gąsiorski!!!!!!

    Odpowiedz
    • Teddy pisze:
      21 kwietnia 2017 o 23:34

      cały powiat czyta. Głównie po to aby się pośmiać.

      1
      Odpowiedz
  22. Inka pisze:
    21 kwietnia 2017 o 08:57

    Patologia burmistrzem hehehhehehe

    Odpowiedz
    • bodzio. pisze:
      21 kwietnia 2017 o 09:26

      Z kogo się śmiejesz?Z siebie się śmiejesz durna pało!

      Odpowiedz
    • Inka pisze:
      21 kwietnia 2017 o 10:09

      Bodzio buhahahaha

      Odpowiedz
  23. Jestem stąd pisze:
    21 kwietnia 2017 o 10:02

    Czy możecie, szczególnie obrońcy majestatu najwyższej rodzaju Teddy, janek, Ewa przejść do meritum?
    A tym jest plebiscyt na zasłużonego (albo chociaż popularnego) człowieka ostatniego półwiecza. Półwiecza, a nie roku, czy dwóch!
    Macie jakieś poważne propozycje? Czy będziecie tylko, jakby w zmowie, bronić kogoś, kogo obronić raczej trudno (poza opowiadaniem komunałów) i tym samym nakręcać dyskusję o niczym, zamiast o zasadniczym temacie?
    Może kogoś ze strażaków warto ludziom przypomnieć, aby się zastanowili?

    Odpowiedz
    • Teddy pisze:
      21 kwietnia 2017 o 23:36

      No przecież proponowałem Renatę. Taka aktywna tutaj.

      Odpowiedz
    • Jestem stąd pisze:
      22 kwietnia 2017 o 10:36

      A która to osoba? Bo żaden nick jakoś nie kojarzy mi się ze sposobem wypowiedzi i sposobem działania pani Renaty Kolman. Działa tam gdzie potrzeba, a nie tam, gdzie jupitery. ;)
      Ty Teddy to jednak jesteś lekko szurnięty. Albo po prostu powiedz nam, co ci zrobiła ta pani, że jej tak nienawidzisz. Twoje umizgi kiedyś odrzuciła i wybrała Irka? ;)
      Jakieś inne zjawiska nastąpiły? Czy tak “z urzędu”, bo w jakiś tam sposób zagraża twoim “interesom” w Blachowni?

      Odpowiedz
  24. Pinokkio pisze:
    21 kwietnia 2017 o 10:32

    Jestem stąd,ale ty nie zjeżdżaj z tematu.Powiedz nam czy ty zgadzasz się z treścią wybitnego dziennikarza pod pseudonimem Łukasz Dudek czy nie zgadzasz się.Nie ma tam mowy o innych kandydatach oprócz Szymańskiej.I czemu tak skromnie Nowak-Ujma.Trzeba było UJMA-z dużej litery.Przecież nie wszystko jest skończone,walka trwa.

    Odpowiedz
  25. Jestem stąd pisze:
    21 kwietnia 2017 o 10:50

    “Jestem stąd,ale ty nie zjeżdżaj z tematu.”
    Dla mnie tematem jest plebiscyt, a nie to, kogo (wiesz co to takiego ironia, czy nie znasz w ogóle takiego czegoś?) proponuje Gąsiorski.
    Ja kilka innych osób przypomniałem. A ty?

    “Powiedz nam czy ty zgadzasz się z treścią wybitnego dziennikarza pod pseudonimem Łukasz Dudek czy nie zgadzasz się.”
    W zasadzie tak, zgadzam się – nie ma tam nieprawdziwych, kłamliwych informacji, zdań.
    Co nie przeszkadza mi mieć własny pogląd na niuanse.
    A ty z którymi wątkami, zdaniami z artykułu się nie zgadzasz? Napiszesz?

    “.Nie ma tam mowy o innych kandydatach oprócz Szymańskiej”
    Ależ owszem, jest mowa. Jest informacja o plebiscycie. wyraźnie pokazana, napisano tam co można zrobić.
    Autor przekazał nam to, oraz propozycję tylko jednej osoby. Miał prawo? A ta osoba (Gąsiorski) miała prawo zgłosić swego kandydata, nawet prześmiewczo?
    Ja też miałem i zgłosiłem. A ty?

    “I czemu tak skromnie Nowak-Ujma.Trzeba było UJMA-z dużej litery”
    A niby dlaczego? Bo co?
    Jest tak, jak być powinno. Z dużej litery też, w przeciwieństwie do bardzo wielu z was, którzy uwielbiają wprost pisać nazwiska niektórych osób inaczej. ;)
    Twoje insynuacje są po prostu żałosne.

    Odpowiedz
  26. janek pisze:
    21 kwietnia 2017 o 11:21

    Jestem stąd – ty znowu za każdy komentarz dostajesz 5 zł? Przestań krytykować.

    Odpowiedz
  27. Pinokkio pisze:
    21 kwietnia 2017 o 14:06

    Coś pięknego.Nie mówiłem że to Gąsiorski napisal ten artykuł.A jednak to był on? No dobrze,gdzie tam była ironia,tam gdzie Szymańska na Blachownianina 50 lecia,czy insynuacje o jej rodzinie?Dla ciebie ten tekst w porządku,nie jestem zdziwiony.Dla mnie bliżej byl komentarz Ewy,”na jakim etapie Gąsiorski przestanie pluć w mieszkańców Blachowni”-powiedziano krótko i z całego serca.Dla tego proponuje nagrode.nie najlepszego Blachownianina 50 lecia,a nagrodę podobną do Dawida i Goliafa -Caravaggio,statuetkę”mala dziewczynka ostrym słowem ścina leb dziennikarzowi z Cisia”.I w tym miesiącu ta nagrodę zasłużyła właśnie Ewa.

    Odpowiedz
  28. Jestem stąd pisze:
    21 kwietnia 2017 o 14:47

    Kogo? Ciebie na przykład janek?
    A jakieś odpowiedzi na moje pytania zapodasz?
    A jakieś propozycje osób zgłosisz, żeby było można podyskutować? Znasz w ogóle kogoś, kogo warto by było wyróżnić za półwiecze?
    Czy może jedynym twoim celem, gdziekolwiek piszesz, jest deprecjonowanie niektórych, w tym mnie?
    Zatem tobie kto płaci? I ile? Może niemałą pensję? ;)

    Odpowiedz
  29. Ewa pisze:
    21 kwietnia 2017 o 21:48

    Dziękuję Pinokkio za uznanie to bardzo miłe z Twojej strony jestem tylko człowiekiem w miarę uczciwym i każde kopanie leżącego niezależnie czy to wróg czy przyjaciel doprowadza mnie do szewskiej pasji, a moja propozycja jest taka, pan redaktor tak się zasłużył dla Blachowni taki jest prawy i nieskazitelny wszystkowiedzący no poprostu człowiek bez skazy nic tylko postawić na piedestale i podziwiać zasługi ma takie że 50 lat to pryszcz zasłużył się na 100, a poważnie 50 lat to dużo czasu osobiście nie sądzę żeby pani burmistrz z całym szacunkiem zasługiwała na taki zaszczyt ale żyją jeszcze starsi mieszkańcy Blachowni może warto z nimi porozmawiać zasięgnąć rady może jest wśród nas taka perełka o której nie wiemy zawsze można spróbować ile głów tyle pomysłów

    Odpowiedz
    • :) pisze:
      22 kwietnia 2017 o 18:39

      A MOŻE PRAWY I SPRAWIEDLIWY ?

      Odpowiedz
  30. Pinokkio pisze:
    22 kwietnia 2017 o 16:08

    Plac konstytucji,ale od ciebie smród poszedł..UUCH.Wiecej tak nie klaniaj sie.Dobrze że Jestem stąd po ciebie wbiła,jako tama od twojego gowna,trochę na nią poleciało,ale jej nie zaszkodzi,więc przeciwnie-przyda się.

    Odpowiedz
  31. Ja pisze:
    23 kwietnia 2017 o 17:50

    Janusz trzepizur patrząc na twoje nędzne życie nic ująć nic dodać ????????

    Odpowiedz
  32. bobek pisze:
    25 kwietnia 2017 o 10:58

    Ja proponuję Andrzeja Janika p.Kopernik. Chłop już ze 40 lat stara się o dobry wizerunek Blachowni i mu wychodzi.

    Odpowiedz
    • bodzio. pisze:
      25 kwietnia 2017 o 14:16

      Uważam, że ten poczciwy człowiek o nieskazitelnej opinii, niewątpliwie zasługuje na to
      zaszczytne wyróżnienie.Ponadto, przed każdym sklepem spożywczym, powinna być ławeczka z jego odlewem w brązie, na wzór M.Perepeczki czy H.Poświatowskiej.Widzę, że
      konkurs mamy już raczej rozstrzygnięty.I po co kłótnie?

      Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaBlachownia.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).
Najnowsze artykuły
  • Janina W. oskarżona o spowodowanie śmiertelnego wypadku w Blachowni
    Lokalne | 26 czerwca 2026 r.
  • Odsłonięto mural w Łojkach
    Łojki | 25 czerwca 2026 r.
  • Rusza remont skrzyżowania DK46 z ulicą Pocztową w Ostrowach
    Lokalne | 24 czerwca 2026 r.
  • Rusza remont ulicy Sienkiewicza w Blachowni
    Lokalne | 23 czerwca 2026 r.
  • Marsz nadziei przeszedł ulicami Blachowni
    Lokalne | 22 czerwca 2026 r.
Gmina Blachownia – Informacje | Wiadomości | Wydarzenia
GminaBlachownia.pl to serwis informacyjny, w którym znajdą Państwo najświeższe informacje związane z gminą Blachownia.

Serwis ten jest prywatną inicjatywą i nie jest związany z Urzędem Gminy Blachownia.
  • Strona główna
  • Redakcja
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Kultura i rozrywka
  • Ogłoszenia UM
  • Polityka prywatności
RSS
Wszelkie prawa zastrzeżone © GminaBlachownia.pl
TOP